fbpx

Prijava v portal: 

Želite pridobivati na kredibilnosti? Uporabite teh 13 nasvetov!

V ekipnem menedžmentu, in tudi na splošno v življenju, se počasi naučimo pomena pridobivanja kredibilnosti. Če gradimo na dobrih odnosih z drugimi, lažje pridobimo spoštovanje in kredibilnost, ki jo želimo. Nekaj kratkih nasvetov, na kaj morate biti še posebej pozorni, delimo z vami v prispevku, še več informacij pa lahko izveste na katerem izmed naših seminarjev.

 

1) Naj vas ne bo strah ponižnosti

Ne samo da hvalisanje lahko škodi vašemu ugledu, demotivira lahko celotno ekipo. Nobene potrebe ni po tem, da vsi poslušajo vaše zgodbe iz univerze, o nagradah, ki ste jih prejeli, predvsem pa o vašem osebnem uspehu. Naj dejanja govorijo sama zase, vi pa pri tem ohranjajte ponižnost.

 

2) Bodite proaktivni

Naredite korak naprej, naredite določene stvari sami. Ni potrebno, da vedno čakate na navodila ostalih. Del menedžmenta ekipe je tudi to, da razvijate svoje sposobnosti reševanja problemov. Delujte proaktivno in tudi tako boste pridobivali na kredibilnosti v vaši ekipi in pridobivali spoštovanje kot vodja.

 

 

3) Pripadajte

S svojim delom lahko pokažete veliko mero pripadnosti in zavezanosti svoji organizaciji, podjetju, ekipi in ciljem. Trdo delo, agilnost, zanimanje za delo drugih oddelkov, zanimanje za delo posameznika v vaši ekipi, podjetju. Vprašajte, zanimajte se za njihovo delo, predvsem pa se vključite!

4) Držite svoje obljube

Zagotovo se lahko zanesete na dejstvo, da z držanjem svojih obljub najbolj pridobivate prav na kredibilnosti in zaupanju. S prekinjanjem obljub, sporazumov ali paktov si le nižamo mejo verodostojnosti in zaupanja. Vedno dobro premislite preden nekaj obljubite. Imate dovolj samozavesti in virov, da boste zadevo izpeljali? Če ne, se raje že v začetku izognite obljubam in sklepanju paktov. 

 

5) Naj vaša ekipa raste… skupaj z vami

Vodja se zaveda, da tudi sam ne more rasti, če tega ne počne skupaj s svojo ekipo. Ponudite svoji ekipi priložnosti, da pridobijo izkušnje, da sodelujejo pri odločitvah. Delo s skupino pomeni tudi to, da posameznikom pomagate pri razvoju in izboljšanju.

 

6) Ne zapravljate časa drugih

Če želite biti uspešen ekipni menedžer, je pomembno, da spoštujete čas drugih. Če boste svojo ekipo nenehno motili, zamujali, ne prisostvovali na sestankih in ne boste spoštovali časa, ki vložijo, boste počasi izgubljali tudi njihovo spoštovanje.

 

7) Vzdržujte ravnovesje

Za pridobitev spoštovanja ekipe se boste morali naučiti vzdrževati ravnovesje med prenosom nalog in sodelovanjem. Na polovici poti je osnova za pravilno upravljanje ekipe.

 

8) Govorice? Kaj je to?

Vsak posameznik ima prednosti in slabosti, vsi bomo v določenem trenutku pohvaljeni in kritizirani. Kot vodja ekipe se morate izogniti skušnjavi in si ne dopustite širiti govoric ter slabo govoriti o drugih; vedno ravnajte kot da bi bili tik pred vami. Prav gotovo boste s tem okrepili na svoji verodostojnosti.

 

9) Povejte, kaj pričakujete od svoje ekipe

Vaši ljudje morajo vedeti, kaj pričakujete od njih. Povejte jim, kaj pričakujete od njihovega dela, da boste lahko določili določene cilje in dali vse od sebe.

 

10) Ravnajte skrbno

Eden najlažjih načinov, kako zaslužiti spoštovanje in uspešno voditi ekipo, je vestno ravnanje. Najboljši vzor boste vzpostavili s tem, da opravljate svoje delo, opravite zadane naloge ter dokončate to, kar ste začeli.

 

11) Nagradite dobro opravljeno delo

Ne govorimo o tem, da morate vsako opravljeno delo kot vodja hvaliti in nagraditi. Ko se posameznik ali ekipa zares izkaže ne pozabite na preprosto zahvalno sporočilo, morda povabite na kosilo ali pripravite majhno darilo.

12) Naučite se reči ‘ne’

Včasih je lažje, da pridobite kredibilnost s tem, da rečete ‘ne’ kot da se strinjate z vsem. Občutek krivde ni potreben – če morate kdaj nekaj zavrniti, to preprosto storite.

 

13) Obvladujte čustva

Menedžment ekipe ni lahka naloga. Z izzivi, ki jih prinaša boste včasih težko nadzirali svoja čustva in razpoloženje, a s pretiranim kazanjem svoje čustvene plati, lahko naredite svoji vodstveni vlogi več škode kot koristi. Tudi v napetih situacijah bodite mirni.

Dodaj odgovor