Upravljanje izobraževanj je ciklični proces, v katerem praviloma fazi identifikacije izobraževalne potrebe na ravni podjetja, oddelka in posameznika sledi opredelitev izobraževalnih ciljev, opredelitev načina, kako jih bomo dosegli (oblikovanje programov), organiziranje izvedbe ter merjenje in vrednotenje izobraževanja.
Ločimo več oblik izobraževanj v podjetju. V pomoč, za premislek, ali se odločiti za interno izobraževanje ali zunanje izobraževanje, vam je lahko spodnja tabela.

Izobraževalne metode
Poznamo več izobraževalnih metod, ki imajo različne učinke. Izbira je odvisna od velikosti skupine, namena izobraževanja, vsebine in drugih pogojev. V spodnji tabeli smo jih razvrstili glede na pričakovano učinkovitost z vidika naučenega.



V premislek
Predvsem v večjih podjetjih in organizacijah izdelajo kataloge izobraževanj, ki so v pomoč vodjem in sodelavcem pri izbiri ustreznega izobraževanja. Kadar je na voljo katalog izobraževanj, pa se pogosto zgodi, da vodja in sodelavec ne izhajata iz dejanskih potreb, ampak izbirata iz kataloga vsebine, ki se zdijo najbolj primerne. Ključno je, da izhajamo iz dejanskih potreb in ne iz vsebin, ki so na voljo. Pri načrtovanju kataloga smo namreč morda spregledali vsebine, ki so pomembne in potrebne.