fbpx

Prijava v portal: 

6 obvladljivih stvari, s katerimi lahko kadroviki izboljšajo svoje podjetje

Obstaja mnogo nasvetov, ki jih kadroviki lahko upoštevajo in s tem posledično izboljšajo svoje podjetje – bodite bolj strateški, svetujte zaposlenim itd. Upoštevati vse te stvari je seveda dobro, vendar je za to potreben fokus. Katerih je teh 6 stvari, ki so obvladljive in jih lahko uporabi vsak kadrovik za izboljšanje podjetja?

1) Mobilni telefon? Ne v službi!

Odložite svoj mobilni telefon in se pogovarjajte z ljudmi. Pametni telefoni so slabi za vodenje ljudi in fokusiranje na poslovanje. Poglejte po pisarni in videli boste koliko ljudi je zasvojenih z mobilnim telefonom. Bivši Googlov oblikovalec, Tristan Harris, trdi, da bo naša zasvojenost s tehnologijo še hujša. Medtem ko ljudje gledajo v svoje telefone, opravite svoje delo… v živo. Prav tako ne dovolite, da bi vas glasno zvonenje mobilnega telefona motilo med delovnim procesom, zato poskrbite, da bo le ta v tihem načinu. Posebej, če si pisarno delite, saj bo aktivnost vašega mobilnega telefona motila tudi druge. 

2) Premikajte se

Rekreacija je dobra za kreativnost, dobro voljo in zmanjšuje stres. Zato je potrebno pretegniti noge, se sprehoditi po pisarni, podjetju čim pogosteje. Rekreacija je pomemben dejavnik uspešnosti zaposlenih; izboljša počutje zaposlenega s posledičnim pozitivnim učinkom na zadovoljstvo z delovnim mestom, zagotavljanjem storitev, zadovoljstvom strank in produktivnost.


3) Zmanjšajte čas za zaslonom

Čeprav današnja delovna mesta zahtevajo veliko več časa pred računalnikom in strmenjem v zaslon, se poskusite vsakih 60 minut odmakniti od zaslona in vzpostaviti pogovor v živo. Naj bo to sodelavec, vodja ali stranka z določeno težavo. Redni premori vodijo tudi k večji produktivnosti, pozornosti in kvaliteti dela, saj se v času dela le temu bolj posvetimo. To pa ne pomeni, da v času premora nismo aktivni in efektivni, temveč naj bodo ti premori produktivni tako za nas, kakor tudi za podjetje. 

4) Delajte skupaj z ekipo

Kakršno koli delo, ki ga opravljate skupaj z ekipo je način povezovanja, zato poskusite to početi čim pogosteje. Pomembno je, da so člani vključeni v načrtovanje ključnih delov, da prispevajo k samemu nastanku produkta že od začetka. Naj se počutijo vključene, vi pa od njih tako pridobite dobre ideje za izboljšavo vašega dela. Če ekipa ne more delati skupaj, najprej preverite sebe, naredite samorefleksijo, da se prepričate, če ni težava vaš ego, ki upočasnjuje delovni proces. Nato preučite dinamiko ekipe in njene posameznike, da odkrijete vzrok težave. Zagotovo pa je pomembno, da je ekipa povezana, k čemu pripomorejo najrazličnejše aktivnosti tudi zunaj podjetja.

5) Drsite kot raca na vodi

Delo ni vedno enostavno in strukturirano, zato se moramo toliko bolj potruditi, da pokažemo njegovo dobro plat. Potrebno je ohranjati organizirano pisarno, čisto mizo itd. Preden karkoli pošljete, se prepričajte, da pripravljeno kot je treba. Zgledujemo se torej po raci, gladko drsi po vodi, medtem ko pod gladino trdo dela. Predvsem, če opravljate delo na vodstveni poziciji, je pomembno, da dajete vtis organiziranosti in pripravljenosti. 


6) Ohranite mirno glavo

Kakor v vsakdanu, tudi v podjetju pridejo dnevu, ko bi najraje znoreli zaradi nečesa ali nekoga. Ugriznite se v jezik. Bodite pametnejši. To ne pomeni, da stopite korak nazaj, temveč pomeni, da ne znorite zaradi določenih težav, ki najverjetneje danes izgledajo večje kot bodo izgledale jutri. Čeprav imate zaposlenega ali stranko, zaradi katere bi danes znoreli, se zavedajte, da boste z ohranjanjem mirne glave imeli nanje večji vpliv ter gradili na kvalitetnem odnosu na dolgi rok.

Za izboljšanje podjetja je seveda potrebno še mnogo drugih stvari.  Za sam začetek, ko se začnemo z izboljšavo ukvarjati, je pomembno, da si zastavimo tudi manjše cilje, ki nas vzpodbujajo pri izvedbi večjih izboljšav. Z majhnimi zmagami v procesu doseganja nekega cilja, ostajate motivirani in fokusirani. 

Najpomembnejše je, da se osredotočite na to, na kar imate vpliv.

Dodaj odgovor