Strokovnjaki za komuniciranje, menedžerji in lastniki podjetij si tako vse pogosteje zastavljajo vprašanja: Je bolje vzdrževati anonimnost ali se kot menedžer izpostavljati medijem, ki lahko znatno prispevajo k promociji podjetja? Lahko mediji menedžerju bolj koristijo ali bolj škodujejo? Kako medijska izpostavljenost vodilnega menedžerja vpliva na ugled podjetja, ki ga vodi? In ne nazadnje, ali je z mediji sploh možno produktivno sodelovati?
Kategorije
- Aktualno (12)
- Dietna prehrana (1)
- Gdpr (1)
- HRM (231)
- HRM za javni sektor (18)
- IT in varnost podatkov (3)
- Menedžment (64)
- Okolje in odpadki (4)
- Ostalo (16)
- Prozvodnja (4)
- Računovodstvo (167)
- Šolstvo (33)
- Uncategorized (431)
- Varnost, zdravje, okolje (129)
- Vodenje (84)