Benjamin Nikl

Večni optimist, ki išče želi s svojim delom vedno maksimirati doprinos poslovnemu subjektu, družbi, ekipi ali posamezniku. Zavesten, da je doprinos tudi medčloveška rast, optimizacija procesa, izboljšana komunikacija, hitrejša in lažja dostopnost podatkov, se podaja vedno znova v odkrivanje novih pristopov, a hkrati živi načelo, da je vsak posel (B2B, B2C in vse te različice) na koncu izkušnja človeka do človeka. Jadra po komercialnih vodah vse od nabave vijaka, preko Tier1, 2, 3 (odelo, SMR, Vibracoustic, Visteon, Automotive Lighting, Methode Electronics, Continental, Anvis, Zeiss), pa do OEM kupcev (Daimler, Volkswagen, Audi, Škoda, BMW, Chrysler, General Motors, CHN, Bosch, Miele, Hilti) in tudi izdelkov široke potrošnje. Teoretična znanja podkrepi z izkustvenim faktorjem in svoje ekipe vedno poizkusi zgraditi tako, da sestavljeni karakterji, izkušnje in znanja na dnevni bazi izzivajo in dopolnjujejo pot do uspeha. Znotraj prodajnih ekip pa stavi na odkritost, zaupanje, strokovno in izkustveno znanje, radovednost in eksperimentalnost.

Ujemajočih izdelkov ni mogoče najti.