Vesna Marđonović

je začela svojo marketinško in vodstveno pot v podjetju Stimorol, kjer je prevzela vzpostavljanje in kasneje vodenje podjetij v regiji ex-Yu in Albaniji. Ko je bila regionalna direktorica marketinga SmithKline Beecham za enako področje, je blagovna znamka Aquafresh v nekaj letih postal vodilna blagovna znamka na pordpčju ustne higiene v vseh državah. Hkrati je tudi lansirala nekaj blagovnih znamk zdravil brez recepta, kot sta Coldrex in Panadol. Leta 2002 je ustanovila in šest let vodila mednarodno medijsko agencijo Omnicom Media Group v Sloveniji in razvijala poslovanje na področju Adriatik. Omnicom Media Group je takrat postala vodilna medijska agencija v Sloveniji ter najhitreje rastoča medijska agencija na področju Adriatika. Marketing je njena strast. Poleg dela je tako tudi kot občasna predavateljica na strokovnih srečanjih ter EF v Ljubljani. Od konca 2008 pa do oktobra 2010 je v svojem podjetju delovala kot samostojna svetovalka s področja marketinga in managementa, januarja 2010 pa je pridobila tudi licenco Academy of Executive Coaching in je tako certificiran executive coach. Oktobra 2010 pa je sprejela nov izziv, ki ji ga je ponudil GlaxoSmithKline. Podjetje je odprlo novo funkcijo Media Direktorja za Centralno in Vzhodno Evropo, in Vesna sedaj osvaja trg Centralne in Vzhodne Evrope.

Izberi kategorijo

Prikaz rezultata

Prikaz rezultata