Košarica

Izkoristite brezplačni dostop ter si odklenite 3 vsebine brezplačno. Preizkusite zdaj >>

[email protected] | 02 250 18 00

Vodnik h korporativni trajnostnosti

Jasna strategija trajnostnosti in njena implementacija vedno bolj pomenita ne samo  konkurenčno prednost organizacije, ampak že celo ukrep, s katerimi bo organizacija sploh dolgoročno obstala na trgu. Marisikatera organizacija išče neke vrste trade-off med tem, da resnično »živi« svojo trajnostno strategijo, in tem, da ohranja zadani cilj profitabilnosti.

Vendarle je trajnostnost oz. sustainability edina možna strategija. Med razlogi, na primer, naštejemo:

  • Dobavitelji napovedujejo, da bo do leta 2026 nastalo kar 1,26 bilijona dolarjev stroškov zaradi okoljskih tveganj;
  • Zakonodaja, ki od podjetij zahteva natančna razkritja glede emisij obsega 1, 2 in 3, postaja vse bolj rigorozna;
  • Privlačnost »nizko-ogljične« organizacije za mlajši kader, ki, po raziskavi, zavzetost podjetja k podnebni nevtralnosti upošteva kot enega izmed kriterijev za svojo zaposlitev;
  • Marsikje so potrošniki že pripravljeni plačati več za bolj trajnostne izdelke in storitve;
  • Orodje »Google Trends, ki ga uporabljamo pri raziskovanju javnega mnenja in frekvence iskanja določenih pojmov po spletu, kaže na velik porast vseh s trajnostnostjo povezanih terminov.
  • Čeprav trajnostno poslovanje povzroči porast stroškov na začetku, pa dolgoročno vpliva na večjo profitabilnost; to pa je tudi v skladu z držo podjetja, ki mu ni mar le kratoročen profit, ampak investira na dolgi rok.

Vendarle, kot je navedeno v priloženi e-knjigi: “However many organisations are talking the talk, but very few are walking the walk!”

Preberite si zanimivo priloženo e-knjigo

E-knjiga Walking the Talk

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja