Vsebina internega izobraževanja
Modul 1: Odnos kot osnova za uspeh v prodaji
Motivacijski uvod, kjer predstavimo koncept Osebne kakovosti in pa pomen
»Pozitivne bilance v glavi posameznika« za uspešno delo.
– Poskrbimo, da dobijo dovolj pozitivnih spodbud za uspešen dan in tudi naslednje
dni…
– Vsebina bo koristna za njih tudi izven delovnega mesta (in seveda tudi na
delovnem mestu). Predstavljeno bo tudi kot nagrada oz. skrb podjetja za njih.
Modul 2: Prodajna argumentacija
Izbrali bi si določene izdelke in definirali kako jih ponuditi stranki.
– Udeleženci bi delali na konkretnih izdelkih iz prodajnega programa.
– Svoje argumentacije bi takoj primerjali s prakso uspešne prodajne argumentacije,
da bi ugotovili kje se lahko izboljšajo.
Modul 3: Cross-sell in Up-sell
Sestavili bi seznam najboljših priložnosti za prodajo dražjega izdelka ali drugega
izdelka (če eden manjka) in kako nagovoriti stranko, da bi sprejela ponujeno.
Modul 4: Telefonska komunikacija
Pogledali bi kako začeti pogovor, da te ne prekinejo in kako sploh prodajati šolam,
vrtcem.
– Naredili bi si opomnik kaj govoriti, da lahko tudi po treningu še kdaj pogledajo.
– Bi pa naredili kombinacijo najboljše njihove prakse in splošnih nasvetov. Tako si
tudi delijo izkušnje med seboj.
Modul 5: Reševanje reklamacij
Predstavimo koncept ledene gore in Strategijo popuščanja.
– Potem pa to vadimo na njihovih konkretnih primerih. Pred treningom sestavimo čim
bolj realne opise situacij iz vsakdanje prakse, ko se stranke pritožujejo.
– Situacije bi se nanašale tudi na naročniško službo.
Modul 6: Reševanje ugovorov
Predstavimo osnovni pristop reševanja ugovorov.
– Večji del namenimo iskanju rešitev, kako konkretno reagirati na vsak različen
ugovor stranke (predragi, raje ne bi danes, bom drugič…).
– Ugovori bi pokrivali tudi situacije za naročniško službo.
Predavatelj: Mag. Primož Hvala že 25 let živi od prodaje izdelkov, storitev in dela s prodajalci v različnih panogah. Pomaga prodajalcem, da prodajajo na drugačen način, in pomaga vodjem prodaje, da vodijo svoje ekipe uspešnejše. V zadnjem obdobju daje poudarek na prodajni management in prodajne pristope/tehnike.
Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje prodajne učinkovitosti, implementacija prodajnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje in vodjem prodajnih ekip, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov, trening prodajalcev na terenu…
Na Cotrugli Business School predava Sales Management na klasičnem in executive MBA programih v Zagrebu, Beogradu in Sofiji. Na Ekonomski fakulteti je asistent pri predmetu Prodajni management.
V zadnjem letu je izvajal svetovanje in vodstvene/prodajne treninge pri naročnikih kot so BMW, Iveco, NLB Montenegro, Sanolabor, Styer, Telelink Sofia, Telemach…
Je programski vodja vseh dosedanjih prodajnih konferenc Sales Summit, konferenc Prodaja in marketing na policah, Slovenske marketinške konference ter Marketing Summit v Beogradu in Sarajevu.
Komunikacija je na žalost najbolj spregledana, hkrati pa najbolj pomembna veščina 21. stoletja. Najbolj pomembna zato, ker s komunikacijo kreiramo medosebne odnose tako v zasebnem in poslovnem življenju, ker smo zaradi odnosov srečni, nesrečni in vse vmes, ker smo zaradi odnosov produktivni, optimistični, kreativni, … ali pa tudi ne.
Ključnega pomena je, da če želimo vzpostaviti dobre odnose, moramo razumeti, kako mi komuniciramo sami s sabo in kako z našo komunikacijo vplivamo na sogovornika.
Vodenje ne pomeni, da še naprej opravljaš tisto delo in še več tistega dela, ki si ga opravljal/a, preden si postal/a vodja. Vodenje pomeni, da vodiš ljudi. In za to, da jih dobro vodiš, potrebuješ znanje – tako o komunikaciji, kot o vodenju.
Prevzemanje odgovornosti za to, da si vodja, je prvi korak k temu, da postaneš boljša vodja.
Koristi:
Vsebina izobraževanja:
Predavanje je naravnano motivacijsko, vsebuje konkretne nasvete za boljšo komunikacijo s seboj in z drugimi. Izvedeno pa je na sproščen in duhovit način, v določenih delih z elementi stand-up komedije, saj si ljudje vsebine zapomnimo lažje in bolje, če so te prenesene v dobrem in pozitivnem vzdušju.
Predavateljica: Polona Požgan
Polona Požgan je po osnovni izobrazbi diplomirana zgodovinarka in diplomirana politologinja. Vendar se s svojo stroko ni nikoli zares ukvarjala. Se pa zadnjih 24 let ukvarja z mislimi, z besedami in s stavki. Obrača, prilagaja, izvaja in interpretira jih na radiu, na televiziji, občasno na gledaliških odrih, predvsem pa preko predavanj, tečajev in delavnic, ki jih izvaja tako v živo, kot tudi v on-line obliki.
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Trajanje: 6 šolskih ur
Na delavnici boste zagotovo dobili odgovore in smernice, kaj in kako je potrebno spremeniti, da izboljšamo medosebno komunikacijo in s tem tudi odnose:
Kaj pa pravijo udeleženci?
Odlično! Težko najdem drugo besedo, ki bi bolje opisala Polonino delavnico. S pristnim in doživetim pristopom preko delavnic motivira naše zaposlene ter poudarja pomen timskega dela. Z ravno pravšnjim humorjem pa vse skupaj še dodatno popestri in nasmeji udeležence. S Polono kot predavateljico in organizatorjem Forum Media d.o.o., smo izredno zadovoljni in imamo namen sodelovati tudi v prihodnje! 🙂
(Anja Vinder – Engrotuš d.o.o.)
Kdo je Polona Požgan?
Polona Požgan je po osnovni izobrazbi diplomirana zgodovinarka in diplomirana politologinja. Vendar se s svojo stroko ni nikoli zares ukvarjala. Se pa zadnjih 24 let ukvarja z mislimi, z besedami in s stavki. Obrača, prilagaja, izvaja in interpretira jih na radiu, na televiziji, občasno na gledaliških odrih, predvsem pa preko predavanj, tečajev in delavnic, ki jih izvaja tako v živo, kot tudi v on-line obliki.
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Zaposleni in vodje z učinkovito komunikacijo ustvarjajo okolje za doseganje uspešnosti. Pomembno je, da znajo aktivno poslušati in imajo znanje, kako pridobivanje in uporaba povratnih informacij izboljšuje razvoj zaposlenih.
Slabi rezultati pogosto niso posledica pomanjkanja sposobnosti in znanja, pač pa pomanjkanja ustrezne komunikacije in sodelovanja med sodelavci. Ko raziskujete, kaj je šlo narobe, nihče ni nič kriv, vsak varuje svoj vrtiček in kaže s prstom na drugega. Marketing ne govori s prodajo. Oddelek razvoja in proizvodnja za napake krivita drug drugega. Informatika ne govori z nikomer in nihče ne govori s finančnim oddelkom, so znaki, ki kažejo na slabe veščine komuniciranja.
Kaj je poslovni načrt? Kako sestaviti poslovni načrt? Kako se izogniti najpogostejšim napakam?
Kaj so značilnosti dobrega tim, pet pasti timskih veščin, kako vzpostaviti kulturo zaupanja ...
Kako se z različnimi generacijami spopasti na kadrovskem
področju?
5 korakov celovitega pristopa v izobraževanju, upravljanje izobraževanj
© 2023 Forum Media
Ta stran uporablja piškotke, da bi vam zagotovila najboljšo možno uporabniško izkušnjo!
Nastavitve zasebnosti
Privolitev
Ta stran uporablja piškotke, da bi vam zagotovila najboljšo možno uporabniško izkušnjo!. Kateri piškotki in skripte so uporabi in kako vplivajo na vaš obisk je opisano na levi. Svoje nastavitve lahko spremenite kadarkoli. Vaša izbira ne bo vplivala na vaš obisk.
NOTE: Te nastavitve veljajo samo za napravo, ki jo trenutno uporabljate.
Obvezni piškotki
Obvezni piškotki so ključni in brez njih posamezna spletna stran oz. spletni portal v lasti oz. upravljanju Forum Media, ne bo deloval, kot bi moral. Nastavijo se, ko posameznik odda obrazec, se prijavi ali opravi kakršnokoli interakcijo s spletno stranjo, ki gre preko klikanja na enostavne povezave.
Piškotki na tej listi:
has_js
NSC_xxx.fe.bd.vl
JSESSIONID, PHPSESSIONID, ASPSESSIONID, ipd.
Analitični in oglaševalski piškotki
Analitični in oglaševalski piškotki so piškotki partnerskih storitev, kot so: Facebook, Google, Mouseflow itd. in z njimi Forum Media analizira promet na posamezni spletni strani, da lahko izboljša uporabniško izkušnjo. Posameznik sprejme piškot s klikom na gumb na spletni strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Več glede uporabe piškotkov je na voljo na posamezni spletni strani.
Piškotki na tej listi:
NID
SID
HSID
lbcs
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
Conversion
NID
SID
fr
tr
uuid
uuid2
uuidc
MUID
MUIDB
_ga
_gid
_gat
__utma
__utmb
__utmc
__utmv
__utmz
__utm.gif
rur
urlgen
uuid
uuidc
addthis.com
adnxs.com
adsrvr.org
adtech.com
advertising.com
bidswitch.net
casalemedia.com
contextweb.com
criteo.com
demdex.net
doubleclick.net
google.com
googleadservices.com
hubspot.com
instagram.com
openx.net
pubmatic.com
rlcdn.com
yieldlab.net
youtube.com
smartadserver.com
tradedoubler.com
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID