Kako postati dober vodja? Katere so lastnosti odličnega vodenja? Sprejeti pozicijo vodje “čez noč” ni enostavno. Še težje je, ko postanete vodja ustaljenemu timu, starejšim kolegom ali ko nenadoma postanete vodja svojim nekdanjim sodelavcem. Situacije napredovanja so zelo različne, s večini je skupno, da ste napredovali na podlagi izjemnih formalnih strokovnih izkušenj in veščin vodenja (še) niste uspeli izuriti. Tako se morate sedaj v zelo kratkem času priučiti novih tehnik vodenja, učinkovitih metod komuniciranja, motiviranja, reševanja konfliktov; hkrati pa uravnavati občutljivo mejo med bližino in distanco do sodelavcev
Vprašalnik boste v miru in premišljeno izpolnili. Zaključki nam bodo služili kot osnova za nadaljnje izobraževanje. Tako boste dobili odgovor na vprašanje, kako razviti učinkovit stil vodenja, kaj so moje vrline in katera so področja, na katera se moram osredotočiti.
2. Vaš osebni stil vodenja – praktična delavnica trajanje 5 PU
3. Orodja in veščine uspešnega vodenja – praktična delavnica trajanje 5 PU
Program je usmerjen v razvoj vodstvenih kompetenc za srednji menedžment, da udeleženci celovito usvojijo metode, načine in tehnike za:
Top management določa strategijo. Srednji jo uresničuje. Kako, je odvisno od komunikacije. Za to je treba srednji menedžment ustrezno usposobiti. Zato je ključno, da se vodjem srednjega menedžmenta omogoči usposabljanja za razvoj vodstvenih kompetenc, ki so nujno potrebne za obvladovanje kompleksnih izzivov njihove vloge.
Program se po vsebini in obliki v celoti prilagodi vašim potrebam in ciljem!
Mentorstvo je akcijsko učenje, ki je strukturirano, načrtovano in ciljno usmerjeno in se nanaša na prenos specifičnih in aktualnih znanj.
Mentorji danes delujejo v »drugačnem« poslovnem okolju, delujejo namreč v okoljumedgeneracijske pestrosti. Mentor mora znati razumeti različne generacije, poznati njihove vrednote, prepričanja in vzorce vedenja. Udeležence delavnice bomo usposobili za medgeneracijsko sodelovanje, na podlagi študije praktičnih primerov pa bomo spoznali pomen medgeneracijske komunikacije in obvladovanje medgeneracijskih konfliktov.
Mentorsko vodenje je osnova odnosa med mentorjem in mentorirancem. Udeleženci delavnice bodo spoznali osnove tega odnosa, motiviranje mentorirancev, s pomočjo igre vlog pa bodo razvijali sposobnost podajanja konstruktivne kritike; spoznali bodo tudi reševanje eventualnih konfliktih situacij.
1.modul
Vsebinski sklop št 1: Biti mentor: čast, odgovornost in obveznost
Vsebinski sklop št. 2: Medgeneracijsko okolje v podjetju
2. modul
Vsebinski sklop št. 3: Mentorsko vodenje
Vsebinski sklop št. 4: Moj mentorski plan
Pred izvedbo lahko vsebino še uskladimo in prilagodimo vašim konkretnim željam
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Čustveno inteligentni vodje so v poslovnem svetu bolj učinkoviti in zato tudi bolj zaželeni. Za podjetja je torej poznavanje čustvene inteligentnosti zelo pomembno, saj jim pomaga pri izbiri primernih vodij. Z izbiro primernih vodij pa se povečuje zadovoljstvo na delovnem mestu, ustvarja se prijetnejša organizacijska klima in veča uspešnost podjetja.
Visoka čustvena inteligenca pomaga drugim ljudem okoli vas doseči uspeh, zlasti v skupinskih projektih. Ko obvladujete svoja čustva, to vpliva na tiste okoli vas, da storijo enako. Zmaga je obojestranska.
Okvirna vsebina delavnice:
Definicija čustvene inteligence (ČI) in njena vloga v vodenju.
Razlika med tradicionalnim in čustveno inteligentnim vodenjem.
Osnovne komponente čustvene inteligence: samozavedanje, samoobvladovanje, družbena zavest in upravljanje odnosov.
Pomembnost razumevanja lastnih čustev in čustev drugih.
Razlaga samozavedanja in samoocenjevanja kot ključnih vidikov čustvene inteligence.
Metode za razvoj samozavedanja, vključno s tehnikami samoocenjevanja.
Pomen obvladovanja lastnih čustev, vključno z negativnimi, in ohranjanje miru pod pritiskom.
Tehnike za obvladovanje stresa in gradnjo čustvene stabilnosti.
Razumevanje družbene zavesti kot sposobnosti zaznavanja čustev drugih in interpretacije njihovega vedenja.
Razvoj empatije in sposobnosti vživljanja v čustveno stanje drugih.
Poudarek na gradnji pozitivnih odnosov in učinkoviti komunikaciji z zaposlenimi.
Sposobnost reševanja konfliktov in ustvarjanja sodelovalnega delovnega okolja.
Primeri čustveno inteligentnih voditeljev in njihovih uspehov.
Nasveti za učinkovito uvajanje čustveno inteligentnega vodenja v organizacijo.
Metode za osebno rast in razvoj čustvene inteligence.
Pomembnost kontinuiranega učenja in prakse.
Vpliv čustveno inteligentnega vodenja na produktivnost, zadovoljstvo zaposlenih in organizacijske rezultate.
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci
Spoznali boste, kako AI učinkovito izkoristiti pri:
KLJUČNO: znali boste pisati učinkovite ukaze (prompte), da AI ve, kaj želite!
Hkrati pa boste znali upoštevati tveganja, ki jih uporaba AI orodij prinaša, in sprejeti ustrezne varovalne politike.
Zaradi vse večje globalne povezanosti se srečujemo z zelo hitrimi spremembami v poslovnem okolju. Vodje so se znašli v povsem novem okolju, soočajo se z novimi izzivi, ki od njih zahteva nove agilne veščine vodenja.
Vodje bodo morali nujno preiti iz upravljalskega stila vodenja k motiviranju in navdihovanju zaposlenih. Vzpostaviti morajo takšno kulturo podjetja, ki omogoča zaposlenim razviti lastne potenciale, vzpodbuja samoiniciativnost in inovativnost. Da bi to lahko dosegli, morajo spoznati, katere lastne kompetence morajo razviti za dosego cilja.
Vodstvene veščine so veščine, ki se jih da priučiti!
Vodja mora te veščine nenehno utrjevati in nadgrajevati. Najbolj pomembne, ki jih vodja mora obvladati, so zagotovo:
Kaj je poslovni načrt? Kako sestaviti poslovni načrt? Kako se izogniti najpogostejšim napakam?
Kaj so značilnosti dobrega tim, pet pasti timskih veščin, kako vzpostaviti kulturo zaupanja ...
Kako se z različnimi generacijami spopasti na kadrovskem
področju?
5 korakov celovitega pristopa v izobraževanju, upravljanje izobraževanj
© 2023 Forum Media
Ta stran uporablja piškotke, da bi vam zagotovila najboljšo možno uporabniško izkušnjo!
Nastavitve zasebnosti
Privolitev
Ta stran uporablja piškotke, da bi vam zagotovila najboljšo možno uporabniško izkušnjo!. Kateri piškotki in skripte so uporabi in kako vplivajo na vaš obisk je opisano na levi. Svoje nastavitve lahko spremenite kadarkoli. Vaša izbira ne bo vplivala na vaš obisk.
NOTE: Te nastavitve veljajo samo za napravo, ki jo trenutno uporabljate.
Obvezni piškotki
Obvezni piškotki so ključni in brez njih posamezna spletna stran oz. spletni portal v lasti oz. upravljanju Forum Media, ne bo deloval, kot bi moral. Nastavijo se, ko posameznik odda obrazec, se prijavi ali opravi kakršnokoli interakcijo s spletno stranjo, ki gre preko klikanja na enostavne povezave.
Piškotki na tej listi:
has_js
NSC_xxx.fe.bd.vl
JSESSIONID, PHPSESSIONID, ASPSESSIONID, ipd.
Analitični in oglaševalski piškotki
Analitični in oglaševalski piškotki so piškotki partnerskih storitev, kot so: Facebook, Google, Mouseflow itd. in z njimi Forum Media analizira promet na posamezni spletni strani, da lahko izboljša uporabniško izkušnjo. Posameznik sprejme piškot s klikom na gumb na spletni strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Več glede uporabe piškotkov je na voljo na posamezni spletni strani.
Piškotki na tej listi:
NID
SID
HSID
lbcs
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
Conversion
NID
SID
fr
tr
uuid
uuid2
uuidc
MUID
MUIDB
_ga
_gid
_gat
__utma
__utmb
__utmc
__utmv
__utmz
__utm.gif
rur
urlgen
uuid
uuidc
addthis.com
adnxs.com
adsrvr.org
adtech.com
advertising.com
bidswitch.net
casalemedia.com
contextweb.com
criteo.com
demdex.net
doubleclick.net
google.com
googleadservices.com
hubspot.com
instagram.com
openx.net
pubmatic.com
rlcdn.com
yieldlab.net
youtube.com
smartadserver.com
tradedoubler.com
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID