fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Brand manager/vodja blagovnih znamk

Večdnevni izobraževalni program
Strokovnjaki:

1.090,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

pdf_print_narocilnica 

pdf_web

Apple, Coca-Cola, BMW, Pampers, Nike … Za največjimi mednarodnimi blagovnimi znamkami stojijo premišljena strategija in številne menedžerske, tržne ter prodajne aktivnosti.

Kot brand manager morate biti vsestranski: odličen strateg, analitik, vodja, kreativec, komunikator, prodajnik. Le s stalnim izobraževanjem lahko sledite sodobnim trendom in razvoju ter si zagotavljate konkurenčno prednost na trgu!

V samo štirih tednih nadgradite svoje znanje, kompetence in veščine, spoznajte nove trende ter izmenjajte neprecenljive izkušnje iz prakse. V sodelovanju z odličnimi strokovnjaki smo posebej za vas pripravili:

Bistvene koristi celovitega programa:
  • Postavili boste močno strategijo blagovne znamke (BZ): cilji podjetja in BZ, tipi tržnih raziskav in metodologije, cenovna politika, upravljanje odnosov s strankami, segmentacija, lean metode za iskanje priložnosti …
  • Zastavili boste finančno utemeljen program integrirane tržne komunikacije: zgodba BZ, pozicioniranje, notranji branding, izbor orodij komuniciranja in tržnih kanalov, vključitev porabnikov, oglaševalski budžet …
  • Spoznali boste sodobne pristope izgradnje močnih blagovnih znamk: startup branding lijak – močno in preverjeno orodje za razumevanje, razvoj, uvajanje in vzdrževanje BZ …
  • Vedeli boste, kako s spletnim marketingom povečati prodajo: splet kot prodajni kanal, trženje preko Googla in Facebooka, merjenje učinkovitosti marketinških aktivnosti, e-mail marketing in pridobivanje dovoljenj …
  • Izmenjali boste izkušnje: družili se boste s kolegicami in kolegi iz stroke ter razširili krog poznanstev.
  • CERTIFIKAT Brand Manager/vodja blagovnih znamk: ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in kot potrdilo o strokovni usposobljenosti prejeli certifikat v slovenskem in angleškem jeziku.
Sestavlja ga šest modulov:
Posebne ugodnosti
  • Kotizacija vključuje udeležbo na treh delavnicah, brezalkoholne napitke in prigrizke med odmori, seminarsko gradivo, knjigo, interaktivni e-seminar in video seminar.
  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.
  • Število mest je zaradi zagotavljanja interaktivnosti in praktičnega pristopa programa omejeno.

 

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila
    udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici
    boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Knjiga, interaktivni e-seminar in video seminar so namenjeni samostojnemu študiju, s katerim boste osvojili dodatna znanja in veščine, pomembne
    za vaše delo. Podatke za dostop boste prejeli po elektronski pošti, omogočajo pa vam vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami
    izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do interaktivnega e-seminarja in video seminarja boste imeli omogočen v obdobju trajanja izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem
    mestu, izpolnjenega pa nam boste poslali po navadni ali elektronski pošti.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Brand Manager / Vodja blagovnih znamk v slovenščini in angleščini kot
    potrdilo o uspešno zaključenem izobraževalnem programu.
Program je namenjen

Brand managerjem/vodjem oz. skrbnikom blagovnih znamk, produktnim managerjem, sodelavcem v marketingu, organizatorjem projektov, vodjem in vsem, ki jih tematika zanima.

Vsebina

  • Kako razumeti blagovne znamke z vidika porabnika in podjetnika z namenom ustvarjanja edinstvenih odnosov med njima.
  • Kako ustvariti in komunicirati zgodbo blagovne znamke, ki ustvarja tesne odnose med porabniki in blagovno znamko.
  • Kako poiskati izdelek, ki se prilega trgu/ciljni skupini ter ga nadgraditi v blagovno znamko, ki nudi ciljnemu porabniku edinstveno izkušnjo.
  • Kako uporabljati Startup branding lijak za sistematično iskanje odgovorov po posameznih sestavnih delih lijaka.
  • Kako so k izgradnji uspešnih blagovnih znamk pristopali soustvarjalci knjige (kot npr. BellaBeat, FlyKly, Celtra, 4thOffice) in ostali uspešni startupi (kot npr. Buffer, Zappos)

  • Cilji podjetja in vloga blagovne znamke pri uresničevanju ciljev, vpliv na rezultate podjetja
  • Analiza danosti v podjetju in priložnosti na trgu, tržno raziskovanje, velikost trga in tržni deleži, tipi raziskav in ključne metodologije, SWOT analiza
  • Postavitev strategije blagovne znamke na osnovi razumevanja položaja, razvoj produktov na osnovi potreb trga, določanje cenovne politike, pomen prodajnih kanalov, promocija in upravljanje odnosov s strankami
  • Ciljna skupina, segmentacija, vrednost posameznih segmentov, pomen zvestih strank za znamko
  • Pomen pozitivne povratne zanke za rast podjetja, pomen pridobivanja pravih informacij ob pravem času za upravljanje, lean metode za iskanje priložnosti po vzoru startup podjetij, hitrost vstopa na trg
  • Delo z agencijami, pridobitev kakovostnih rešitev, pogajanja z mediji, nadzor nad medijsko porabo in doseganje učinkov

Dostop do interaktivnega seminarja prejmete po elektronski pošti

Koraki do uspešnega obvladovanja številčnih aktivnosti:

  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem

  • Razumevanje in uporaba branding lijaka pri izgradnji in vzdrževanju močnih blagovnih znamk
  • Izgradnja identitete oz. zgodbe blagovne znamke in njena navezava na vidne elemente blagovne znamke
  • Pozicioniranje blagovne znamke v primerjavi s konkurenco
  • Notranji branding: Razumevanje blagovne znamke znotraj podjetja in sodelovanje z drugimi oddelki v podjetju (strateški marketing, prodaja, razvoj, nabava, finance… )
  • Izbor orodij komuniciranja, priprava kreativnih rešitev, določitev moči komuniciranja, določitev pričakovanih ciljev
  • Digitalno in klasično komuniciranje, souporaba najboljšega iz obeh svetov
  • Izbor tržnih kanalov glede na spremenjene nakupne navade ciljne skupine ter komunikacijo
  • Kako vključiti porabnike k ustvarjanju in sooblikovanju blagovne znamke: etnografija, netnografija, intervjuji, vprašalniki
  • Zaznavanje blagovne znamke pri porabnikih: ovrednotenje premoženja v očeh porabnikov (zavedanje, podoba, zaznana kakovost, zvestoba) in asociativni mrežni modeli
  • Finančni vidik obvladovanja blagovne znamke – spremljanje doseganja ciljne prodaje, oglaševalski budžet ipd.

  • Trije sklopi video izobraževanja, dobre in slabe prakse:
  • Neorganizirani vodja I
  • Neorganizirani vodja II
  • Organizirani vodja

  • Kako se lotiti spletnega marketinga – kateri recept je pravi
  • Kako povečati prodajo z Google-om in Facebook-om, kaj deluje in kaj ne deluje
  • Oglaševanje, izbor ciljnih skupin, načrtovanje prodajnega lijaka
  • Iskalni marketing, organski proti plačanemu prometu
  • Kateri so bistveni kazalniki za merjenje marketinških aktivnosti na spletu
  • E-mail marketing in pridobivanje dovoljenj za e-naslov-managemente
  • Kako optimizirati marketinški budžet za povečanje profita
  • Vpetost digitalne prisotnosti pri strateškem upravljanju blagovnih znamk, vpetost v celotno poslovanje podjetja
  • Družabna omrežja in vzpostavitev prisotnosti na raznih družbenih omrežjih (Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest)
  • Sodelovanje z agencijami za digitalni marketing

Preverjanje znanja in prejem certifikata Brand Manager/vodja blagovnih znamk
Preverjanje znanja (test rešite doma in nam ga vrnete po navadni ali elektronski pošti) in prejem certifikata Brand Manager/Vodja blagovnih znamk