fbpx

Prijava v portal: 

Delegiranje in kontrola dela

Online delavnica
Datum: 20.6.2024
Ura: 9.00 – 12.15
Lokacija: Online (preko spleta)
Po koncu izobraževanja prejmete potrdilo Forum Akademije.
  Ste vodja, vendar se utapljate v delu? Ste v stresu zaradi pomanjkanja kontrole nad procesom dela?

298,00  (DDV ni vštet v ceno)


Delegiranje in kontrola dela v spremenjenih razmerah


Ste vodja, vendar se utapljate v delu?
Morate vsakodnevno reševati operativne probleme in se udeležujete kriznih sestankov, za planiranje, razvoj in vodenje pa vam zmanjkuje časa?
Ne želite nalagati sodelavcem novih zadolžitev, saj so že tako in tako preobremenjeni?
Se tudi vam kdaj zgodi, da delegirana naloga ni bila opravljena pravočasno ali pa v skladu s standardi?
Niste prepričani kako izvajati nadzor nad delom, da vam sodelavci ne bi očitali, da jim ne zaupate?
Ste v stresu zaradi pomanjkanja kontrole nad procesom dela?

Če ste se našli v katerikoli od zgoraj navedenih situacij, je ta kratka online delavnica v živo kot nalašč za vas.


Kaj boste pridobili z delavnico?

  • Zavedali se boste odločitev, ki jih moramo sprejeti, še preden nalogo delegiramo sodelavcu,
  • ločili boste med nalogami, ki jih lahko delegiramo in tistimi, ki jih ne smemo,
  • razumeli boste, zakaj se številni vodje izogibajo delegiranju,
  • poznali boste 5 korakov učinkovitega delegiranja,
  • vedeli boste, kako učinkovito, a ne obremenjujoče, spremljati napredek,
  • spoznali boste preventivne metode za zagotavljanje izvedbenih standardov,
  • izognili se boste klasičnim napakam delegiranja in kontrole,
  • vedeli boste, kako delegirati in kontrolirati delo v primeru dela od doma Delegiranje in kontrola dela

    Vsebina

    • Kaj je delegiranje in kakšen je njegov namen
    • Delegiranje v drastično spremenjenih okoliščinah
    • Zakaj se številni vodje izogibajo delegiranju
    • 3K – Komu, Kdaj in Kako
    • Odločitve, ki jih moramo sprejeti, preden delegiramo nalogo sodelavcu
    • 5 korakov učinkovitega delegiranja
    • Katerih nalog ne delegiramo
    • Izvajanje nadzora ali spremljanje napredka
    • Preventivne metode za zagotavljanje izvedbenih standardov
    • Klasične napake delegiranja in kontrole
    • Od kontrole do samokontrole
    • Praktična orodja za vsak dan

    Preverite še ostala izobraževanja s področja Menedžment. Pomagala vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

    IN-HOUSE izobraževanje

    Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
    >> Pošljite povpraševanje

    Avtorji

    mag. Franka Bertoncelj

    Franka BertonceljMagistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.

    Splošni pogoji

    Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.

    Posebne ugodnosti

    Posebne ugodnosti

    • drugi udeleženec 10 % popusta,
    • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
    • 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

     

    NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20

    Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.