fbpx

Prijava v portal: 

Pravila delovnega časa v praksi

Online seminar
Datum: 8.7.2024
Ura: 9.00 – 12.15
Lokacija: Online (preko spleta)
Po koncu izobraževanja prejmete potrdilo Forum Akademije o opravljenem izobraževanju.

Top 3 prednosti online seminarja: 

1. Izvedeli boste vse o vodenju in evidentiranju delovnega časa
2. Predstavitev različnih konceptov vodenja delovnega časa
3. Odgovori na vaša vprašanja in praktični primeri

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Delodajalci si pogosto zastavljate vprašanje, kako si urediti pravila, evidenca delovnega časa skladno z zakonskimi zahtevami in vašimi procesi? Z upoštevanjem zavezujoče zakonodaje, si pravila delovnega časa opredelite z internim aktom. Kajti nejasna pravila, evidenca delovnega časa pogosto predstavljajo tveganja za delodajalca z vidika neupoštevanja omejitev delovnega časa ali zagotavljanja zakonsko predpisanih odmorov in počitkov.

Hkrati pa predvsem implementacija konceptov fleksibilnega delovnega časa podjetjem in njihovim zaposlenim ponuja številne priložnosti in potencial. V sami evidenci delovnega časa je namreč mogoče zaznati vse posebnosti in s tem povezana tveganja, zato je pomembno, da si že osnove zastavite pravilno.

Pravilno izvajanje pravnega okvira in njegovih posebnosti delovnega prava je bistveno za nemoteno delovanje. V nasprotnem primeru obstaja nevarnost notranjih sporov, glob in sodnih postopkov.

Na spletnem seminarju se boste seznanili in naučili, kako izpolniti vse te zahteve na zakonsko skladen način ter predvsem, kako pravila delovnega časa pravilno in zakonito izvajati v praksi.

Evidenca delovnega časa

Ključne koristi udeležbe na online seminarju

  • Udeleženci bodo izvedeli vse, kar morajo vedeti o vodenju in evidenca delovnega časa ter prejeli konkretna priporočila za ukrepanje in nasvete za zakonsko skladno organizacijo delovnega časa v svojem podjetju ali organizaciji.
  • Predavateljica bo predstavila različne koncepte delovnega časa in obravnavala ustrezne pogoje pravnega okvira ter njihove priložnosti in tveganja v praksi.
  • Med seminarjem bodo udeleženci imeli priložnost zastaviti vprašanja in tako izkoristiti dolgoletne praktične izkušnje strokovnjakinje.

Vaša konkretna vprašanja lahko že pred seminarjem pošljete na naslov: [email protected].

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen kadrovikom, poslovnim sekretarjem, vodjem organizacijskih enot, direktorjem manjših in srednjih podjetij ter vsem tistim zaposlenim, ki skrbite za zakonito kadrovsko področje in uspešen HR.

Vsebina seminarja

Vsebina:

  • Katero zakonodajo in podzakonske akte upoštevamo z vidika opredelitve delovnega časa?
  • Katere razporeditve delovnega časa so za delodajalca smiselne z vidika potreb delovnega procesa?
  • Ali izpolnjujete obvezo vzpostavitve letnega razporeda delovnega časa?
  • Do kdaj je potrebno sprejeti letni razpored in kaj so obvezne sestavine?
  • Spremembe ZDR-1D na področju razporeditve delovnega časa
  • V katerih primerih je smiselno opredeliti enakomerno razporeditev delovnega časa?
  • Prednosti in slabosti enakomerne razporeditve za delodajalca in delavca
  • Kako si smiselno zapisati pravila premakljivega delovnega časa?
  • Zakaj premakljiv delovni čas povzroča vse več izzivov delodajalcem?
  • V katerih primerih je smiselna neenakomerna razporeditev delovnega časa?
  • Prednosti in slabosti neenakomerne razporeditve za delodajalca in delavca
  • Zakaj je v pogodbi o zaposlitvi priporočljivo dogovoriti začasno prerazporeditev delovnega časa?
  • Specifike delovnega časa- kako jih zapisati v interni akt:
    • Večizmensko delo
    • Zimski/letni delovni čas
    • Deljen delovni čas
    • Nočno delo/izmene
    • Dežurstvo
    • Pripravljenost na domu
  • Izzivi opredelitve delovnega časa pri delu na domu
  • Kaj vse naj vsebujem dober pravilnik o delovnem času?
  • Zakoniti sprejem pravilnika
  • Kako pravila internega akta prenesti v prakso?
  • Ključne odgovornosti zakonitega delovnega časa
  • Pravica do odklopa v privatnem času
  • Zakonite evidence delovnega časa v praksi

Preverite še ostala izobraževanja s področja HRM. Pomagala vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

Andreja Samec Koderman

Andreja Samec KodermanAndreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih. Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti. Na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov je leta 2015 in 2017 predstavila svoj pristop motivacije zaposlenih za večjo zavzetost pri delu. Za dosežke na področju razvoja človeških virov je prejela eno najprestižnejših nagrad (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. Nagrado za Vodenje in razvoj talentov je prevzela leta 2015 in leta 2017 na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov v Mumbaju.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Posebne ugodnosti

Posebne ugodnosti

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 10 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

  NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20 Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite v opombe.