fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

FLOW in veščine oblikovanja produktivnih timov

Delavnica
Ura: –
Lokacija: Vaš računalnik – Zoom, Brezovica pri Ljubljani, Poslovna hiša Unija
  Kako lahko vaše ekipe pri svojem delu dosežejo stanje flowa (zanosa)... ko »padeš noter«, ko se čas ustavi, ko nas stvar, ki jo počnemo, popolnoma posrka vase, ko zunanji svet preneha obstajati...?

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.


FLOW in veščine oblikovanja produktivnih timov  


Dandanes je dosti bolj pogosto, da zaposleni čutijo utrujenost, brezvoljnost, izpraznjenost…  po nenehnih pretresih in obremenitvah v zadnjih letih številnim pojenja energija, zagon, veselje do dela. Nekateri celo govorijo o posttravmatski stresni motnji.

Dobro počutje in motivacija sta do neke mere odgovornost vsakega posameznika, kljub temu pa je ogromno odvisno tudi od vodje, od tega, ali uspete ustvariti pozitivno, inspirativno delovno okolje, v katerem se zanos, kreativnost in produktivnost vaših zaposlenih lahko razvijejo.

Zato se nam pridružite na aktualni delavnici, kjer si bomo ogledali, kako kot vodja v praksi ustvarite pogoje, ki zaposlenim omogočajo delo v stanju zanosa.

Utemeljitelj koncepta flowa je dr. Mihaly Csikszentmihalyi, ki je v svoji knjigi Flow: The Psychology of Optimal Experience (1990) prišel do zaključka, da je sreča dinamično notranje stanje, nad katerim imamo določeno stopnjo nadzora. Doumel je, da so ljudje najbolj ustvarjalni, produktivni in srečni, ko so v stanju flowa – ko delo steče brez posebnega napora. Flow je neobhodno nujen, če želimo imeti produktivne, zadovoljne zaposlene.

Nekaj značilnosti flowa (zanosa):

  • Popolna koncentracija na aktivnost, okolice praktično ne zaznavamo
  • Popačeno zaznavanje časa (pospeševanje/ upočasnjevanje)
  • Občutek lahkotnosti, kontrole
  • Aktivnost /izziv in naše veščine so v ravnovesju
  • Doživljanje postane fluidno, teče (zato koncept imenujemo „flow“)

Udeleženci delavnice boste:

  • Razumeli, kako so turbulence zadnjih let korenito (in trajno) spremenile delovno silo,
  • vedeli, kako bodo na vašo koncentracijo in učinkovitost vplivale reakcije fizičnega telesa,
  • v praksi spoznali različne vrste možganskega valovanja.
  • (Dodatno: kdor želi, bo lahko izvedel kratko vodeno meditacijo v theta stanje),
  • poznali pogoje za doseganje stanja flowa,
  • vedeli, kaj lahko naredite kot vodja, da spodbudite flow pri sodelavcih (ter znali usmeriti člane ekipe, kaj lahko storijo sami oz. vedeli, katere ukrepe spodbujati na nivoju podjetja/organizacije)
  • ugotovili, kakšna je avtotelična osebnost ter kako jo razviti
  • (Dodatno: prejmete vprašalnik avtotelične osebnosti),
  • izdelali boste akcijski načrt, kako nova znanja prenesti v prakso!

flow

Komu je delavnica namenjena?

  • Delavnica je namenjena vsem vodjem, ki želite izboljšati produktivnost svojih ekip ter v njihovo delo vnesti več optimizma, motivacije in zagona.
  • Dobrodošli tudi vsi zaposleni, samozaposleni in posamezniki, ki želite prejeti praktične ideje, kako presekati stanje brezvoljnosti in resignacije, ter kako v svoje delo vnesti spet več iskric, kreative in zadovoljstva.

Vsebina delavnice:

  • Spremembe poslovnega sveta ter interesov, obnašanja posameznikov
    • Vpliv »Great Resignation« na zaposlovanje – Veliko pomanjkanje delovne sile in posledično fokus za zadržanje in srečo/zadovoljstvo zaposlenih
    • »Languish« – brezvoljnost, pomajkanje fokusa pri delu
    • Povečan interes za srečo – zadovoljstvo – engagement – flow zaposlenih
  • FLOW
    • Nevroznanost sreče, brezvoljnosti in flow-a: kako hormoni vplivajo na našo zmožnost razmišljanja, koncentracije in učinkovitost
      • Vpliv stresa na hormon sreče
      • Vpliv kortizola na zmožnost razmišljanja
    • 5 vrst možganskega valovanja in flow (opcijsko: z vodeno meditacijo v theta stanje)
    • Kaj je flow in 7 optimalnih pogojev zanj
    • Tripartitna odgovornost za flow: kaj lahko naredi organizacija/podjetje (HR), kaj vodja in kaj zaposleni
    • Avtotelična osebnost
      • Elementi,
      • kako lahko sam vplivam na razvoj avtotelične osebnosti,
      • vprašalnik avtotelične osebnosti (Autotelic Personality Questionnaire).
    • Akcijski načrt (osebni, vodja, podjetje)

    Dodatno:

    • udeleženci prejmete posnetek vodene meditacije v theta stanje, da jo lahko tudi samostojno ponovite
    • udeleženci prejmete tudi vprašalnik avtotelične osebnosti, da se lahko testirate

    Izberite eno od 2 možnosti:

    Brezovica pri Ljubljani

    Udeležba v živo 288,00 € +DDV

    Online – ZOOM

    Udeležba online v živo 288,00 € +DDV

    Preverite še ostala izobraževanja iz – Menedžment. Pomagali vam bodo razjasnili številne dileme iz prakse.

    IN-HOUSE izobraževanje

    Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
    >> Pošljite povpraševanje

    Avtorji

    mag. Suzana Ester Car

    suzana-ester-car mag. Suzana Ester Car, svetovalka in trenerka, ki verjame, da so odnosi ključ do naše sreče in uspeha, zato se v zadnjem času največ posveča učinkovitem komuniciranju, vodenju in motiviranju posameznikov ter skupin.  Najboljše zahteva tako od sebe kot od udeležencev svojih delavnic in je prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako na področju osebnega razvoja kot na ravni organizacij. S kadrovskim managementom se je pričela ukvarjati leta 2000 v večnacionalnem podjetju Procter&Gamble. Pet let je bila pomočnica direktorja s področja razvoja ljudi na Kliniki Golnik. Kot samostojna svetovalka s podjetji in organizacijami sodeluje pri vpeljavi orodij kadrovskega managementa in usposabljanju vodij za samostojno in učinkovito uporabo vpeljanih orodij pri podjetju StepUP3. Pri implementaciji izhaja iz potreb in organizacjske kulture podjetij ter vključuje zaposlene v vse faze implementacije. “Zadnji dve leti sta korenito spremenili tudi naš pogled na delo in odnos do “službe” – ter hitro odprli vrata drugačnim oblikam dela. Svetu smo dovolili vpogled v svojo domačo pisarno ali celo v svojo dnevno sobo. Nekatere organizacije so se novim razmeram odlično prilagodile in pobirajo smetano. Jo boste tudi vi?”

    Splošni pogoji

    Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. V primeru predvidenega seminarja na lokaciji si pridržujemo pravico do izvedbe v online obliki. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.