GDPR za spletne trgovine

Praktični seminar

288,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Od 25. maja 2018 je v uporabi Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki prinaša številne novosti in spremembe, med drugim glede pravice do pozabe, posameznikovega soglasja k obdelavi osebnih podatkov, registra zbirk in katalogov, dolžnosti imenovanja pooblaščenih oseb za varstvo osebnih podatkov, obveznosti obveščanja o kršitvah varstva osebnih podatkov, sankcij…

Spremembe morate upoštevati tudi vsi, ki svoje izdelke in storitve ponujate na spletu in ob tem zbirate in uporabljate osebne podatke vaših strank.

Vabimo vas, da se udeležite praktičnega seminarja.

 

Na seminarju bomo podali odgovore na naslednja vprašanja:

  • Katere dolžnosti imamo kot spletna trgovina glede na GDPR?
  • Katere so možne pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov in razlike med njimi (privolitev, pogodba, zakoniti interesi …)?
  • Katere pogoje moramo izpolniti, da bo privolitev stranke veljavna?
  • Kako je z dokazovanjem privolitve?
  • Kako popišemo svoje zbirke podatkov (evidence dejavnosti obdelave)?
  • Kaj mora biti v politiki zasebnosti na spletu (angl. privacy policy)?
  • Kako je z uporabo spletnih piškotkov? Kdaj potrebujemo privolitev in kdaj ne?
  • Kakšne pravice imajo posamezniki/kupci?
  • Katere informacije, kdaj in v kakšni obliki je treba dati posamezniku pred zbiranjem njegovih podatkov?
  • Katere osebne podatke lahko zbirajo o kupcih?
  • Kateri temeljnih načel se moramo držati?
  • Ali in pod kakšnimi pogoji lahko najejmo zunanjega ponudnika (spletne trgovine, programske opreme, oglaševanja …)?
  • Pod kakšnimi pogoji lahko izvajamo neposredno trženje po navadni pošti, po e- posti, po SMS sporočilih?
  • Ali moramo izvajati ocene učinkov in imenovati pooblaščano osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO)?
  • Ali in pod kakšnimi pogoji je dovoljeno segmentiranje in profiliranje kupcev?
  • Kako je s kaznimi in globami?
  • Katere dolžnosti imamo kot spletna trgovina glede na GDPR?
  • Katere so možne pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov in razlike med njimi (privolitev, pogodba, zakoniti interesi…)?
  • Katere pogoje moramo izpolniti, da bo privolitev stranke veljavna?
  • Kako je z dokazovanjem privolitve?
  • Kako popišemo svoje zbirke podatkov (evidence dejavnosti obdelave)?
  • Kaj mora biti v politiki zasebnosti na spletu (angl. privacy policy)?
  • Kako je z uporabo spletnih piškotkov? Kdaj potrebujemo privolitev in kdaj ne?
  • Kakšne pravice imajo posamezniki/kupci?
  • Katere informacije, kdaj in v kakšni obliki je treba dati posamezniku pred zbiranjem njegovih podatkov?
  • Katere osebne podatke lahko zbirajo o kupcih?
  • Kateri temeljnih načel se moramo držati?
  • Ali in pod kakšnimi pogoji lahko najejmo zunanjega ponudnika (spletne trgovine, programske opreme, oglaševanja…)?
  • Pod kakšnimi pogoji lahko izvajamo neposredno trženje po navadni pošti, po e- posti, po SMS sporočilih?
  • Ali moramo izvajati ocene učinkov in imenovati pooblaščano osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO)?
  • Ali in pod kakšnimi pogoji je dovoljeno segmentiranje in profiliranje kupcev?
  • Kako je s kaznimi in globami?

Avtorji

mag. Andrej Tomšič

Po končani gimnaziji se je vpisal na Ekonomsko fakulteto v Ljubljani, kjer je leta 2001 diplomiral z zagovorom diplomskega dela Informacijske ceste – infrastruktura digitalne ekonomije, strategije in pristopi. V letu 2002 se je zaposlil na Ministrstvu za informacijsko družbo, kjer je kot član eEUROPE+ 2003 Statistical Working Group deloval predvsem na področju metrike informacijske družbe. Bil je član naslednjih teles DG INFSO pri Evropski komisiji: eEUROPE +2003 Statistical Working Group, eAccessibility Expert Group, ENISA National Liaison Officer, eEUROPE 2005/ i2010 ter Safer Internet plus Management Committee. Leta 2006 je magistriral iz informacijsko upravljavskih ved na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Pri Informacijskem pooblaščencu je zaposlen od leta 2006 in je državni nadzornik za varstvo osebnih podatkov, glavne teme, s katerimi se ukvarja, pa so informacijske tehnologije in osebni podatki, biometrija in zavarovanje osebnih podatkov