Strokovnjak v čemerkoli je bil nekoč začetnik. (Helen Hayes)
Čestitke, da ste svojo ekipo uspešno dopolnili s prodajalcem. Kaj pa sedaj?
Uvajanje prodajalca v procese prodaje je lahko naporno in dolgotrajno. Četudi imate v ekipi osebo, ki ga je pripravljena vpeljati – ga bo vpeljala pravilno?
Ali veste, da lahko napačno naučen prodajalec začetnik povzroči podjetju več škode kot izkušen koristi?
V kolikor želite ta proces pohitriti in izboljšati, je spodnji program kot nalašč za vas.
V enem dnevu bo vaš začetnik dobil hiter vpogled v splošna pravila prodaje – kaj moramo vedeti o kupcih, o nabavnem procesu, o kritičnih napakah in o uporabnih orodjih, da bomo v prodaji čim učinkovitejši.
Vsak udeleženec bo na delavnici prejel tudi veliko koristnih nasvetov, navodil in pripomočkov za nadaljnje delo, ne glede na dejavnost oz. predmet prodaje.
Komu je delavnica namenjena?
Vsem, ki se na novo srečujete s prodajo, ali v funkciji prodajnika ali morda kot strokovni sodelavec oz. direktor, ki hkrati tudi trži izdelke podjetja, ter želite že takoj v prodajni proces vstopiti na višjem nivoju, učinkoviteje.
- vedeli, kako se na nasičenih trgih spreminjajo nakupne odločitve in vedenje kupcev,
- vedeli, kako se lotiti nabavnega procesa ter znali identificirati kritično točko za začetek prodajanja,
- znali argumentirati, zakaj naj stranka kupi vaš izdelek, ne konkurenčnega,
- poznali 4 preproste, jasne in merljive korake v prodaji za lažje načrtovanje in izvedbo prodajnih aktivnosti,
- poznali (in se izognili) 3 kritičnim napakam prodajnega procesa, zaradi katerih se ga nihče v podjetju ne drži,
- poznali prodajna orodja, ki prodajalca začetnika “čez noč” izstrelijo na profesionalni nivo!
- svoj učinkovit akcijski scenarij za pogovor s stranko,
- svoj individualni proces tako, da mu bo pomagal biti uspešnejši,
- svoja profesionalna prodajna orodja za svoje specifično področje.
Pomembno: Online delavnice v živo spremljate preko lastnega računalnika, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta. Omogočena je nemotena interakcija, izmenjava mnenj in izkušenj ter zastavljanje vprašanj. Ob koncu pa je nekaj časa še namensko posvečeno pogovoru ter odgovorom na vprašanja, ki tekom delavnice morda niso bila dovolj izčrpno pojasnjena.
Udeleženci prejmete dostop do posnetka v spletni učilnici za obdobje 6 mesecev.
1) Kaj moram vedeti o kupcih, če v prodajo vstopam danes?
- Na nasičenih trgih je kupcem pri sprejemanju nakupnih odločitev izdelek vse manj pomemben.
- Kaj danes loči uspešnega in manj uspešnega prodajalca?
2) Nabavno odločanje kupcev je predvidljiv proces
- Kaj moram o nabavnem procesu vedeti kot začetnik in kako se ga lotiti?
- Kritična točka za začetek prodajanja
- Stranke kupujejo izdelke z razlogom. Zaradi katerih bodo kupovali vaše?
- Priprava svojega lastnega, učinkovitega akcijskega scenarija za pogovor s stranko
3) Prodaja v 4 preprostih, jasnih in merljivih korakih
- Prodaja je preprosta, a jo podjetja rada zakompliciramo (»mi smo drugačni« oz. “za nas to ne velja”)
- 3 kritične napake prodajnega procesa, zaradi katerih se ga nihče v podjetju ne drži
- Preprosti 4 koraki prodaje in načrtovanje ter izvedba prodajnih aktivnosti
- Priprava svojega individualnega prodajnega procesa, ki deluje
4) Zakaj bi kopali z rokami, če imamo lopato?
- Prodajna orodja, ki prodajalca začetnika “čez noč” izstrelijo na profesionalni nivo
- Priprava lastnega profesionalnega prodajnega orodja za svoje specifično področje