fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Hiter trening prodajnih veščin za začetnike

Praktična online delavnica v živo
Ura začetka 09.00
Strokovnjaki:

198,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

pdf_print_narocilnica 

pdf_web

Strokovnjak v čemerkoli je bil nekoč začetnik. (Helen Hayes)


Čestitke, da ste svojo ekipo uspešno dopolnili s prodajalcem. Kaj pa sedaj?

Uvajanje prodajalca v procese prodaje je lahko naporno in dolgotrajno. Četudi imate v ekipi osebo, ki ga je pripravljena vpeljati – ga bo vpeljala pravilno?

Ali veste, da lahko napačno naučen prodajalec začetnik povzroči podjetju več škode kot izkušen koristi?

V kolikor želite ta proces pohitriti in izboljšati, je spodnji program kot nalašč za vas.

V enem dnevu bo vaš začetnik dobil hiter vpogled v splošna pravila prodaje – kaj moramo vedeti o kupcih, o nabavnem procesu, o kritičnih napakah in o uporabnih orodjih, da bomo v prodaji čim učinkovitejši.

Vsak udeleženec bo na delavnici prejel tudi veliko koristnih nasvetov, navodil in pripomočkov za nadaljnje delo, ne glede na dejavnost oz. predmet prodaje.


Komu je delavnica namenjena?
Vsem, ki se na novo srečujete s prodajo, ali v funkciji prodajnika ali morda kot strokovni sodelavec oz. direktor, ki hkrati tudi trži izdelke podjetja, ter želite že takoj v prodajni proces vstopiti na višjem nivoju, učinkoviteje.

Po praktični online delavnici boste:

  • vedeli, kako se na nasičenih trgih spreminjajo nakupne odločitve in vedenje kupcev,
  • vedeli, kako se lotiti nabavnega procesa ter znali identificirati kritično točko za začetek prodajanja,
  • znali argumentirati, zakaj naj stranka kupi vaš izdelek, ne konkurenčnega,
  • poznali 4 preproste, jasne in merljive korake v prodaji za lažje načrtovanje in izvedbo prodajnih aktivnosti,
  • poznali (in se izognili) 3 kritičnim napakam prodajnega procesa, zaradi katerih se ga nihče v podjetju ne drži,
  • poznali prodajna orodja, ki prodajalca začetnika “čez noč” izstrelijo na profesionalni nivo!

Vsak udeleženec bo pripravil:

  • svoj učinkovit akcijski scenarij za pogovor s stranko,
  • svoj individualni proces tako, da mu bo pomagal biti uspešnejši,
  • svoja profesionalna prodajna orodja za svoje specifično področje.

Pomembno: Online delavnice v živo spremljate preko lastnega računalnika, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta. Omogočena je nemotena interakcija, izmenjava mnenj in izkušenj ter zastavljanje vprašanj. Ob koncu pa je nekaj časa še namensko posvečeno pogovoru ter odgovorom na vprašanja, ki tekom delavnice morda niso bila dovolj izčrpno pojasnjena.

Udeleženci prejmete dostop do posnetka v spletni učilnici za obdobje 6 mesecev.

1) Kaj moram vedeti o kupcih, če v prodajo vstopam danes?

  • Na nasičenih trgih je kupcem pri sprejemanju nakupnih odločitev izdelek vse manj pomemben.
  • Kaj danes loči uspešnega in manj uspešnega prodajalca?

2) Nabavno odločanje kupcev je predvidljiv proces

  • Kaj moram o nabavnem procesu vedeti kot začetnik in kako se ga lotiti?
  • Kritična točka za začetek prodajanja
  • Stranke kupujejo izdelke z razlogom. Zaradi katerih bodo kupovali vaše?
  • Priprava svojega lastnega, učinkovitega akcijskega scenarija za pogovor s stranko

3) Prodaja v 4 preprostih, jasnih in merljivih korakih

  • Prodaja je preprosta, a jo podjetja rada zakompliciramo (»mi smo drugačni« oz. “za nas to ne velja”)
  • 3 kritične napake prodajnega procesa, zaradi katerih se ga nihče v podjetju ne drži
  • Preprosti 4 koraki prodaje in načrtovanje ter izvedba prodajnih aktivnosti
  • Priprava svojega individualnega prodajnega procesa, ki deluje

4) Zakaj bi kopali z rokami, če imamo lopato?

  • Prodajna orodja, ki prodajalca začetnika “čez noč” izstrelijo na profesionalni nivo
  • Priprava lastnega profesionalnega prodajnega orodja za svoje specifično področje

Avtorji

Matjaž Kovačič

Matjaž se je z željo pomagati posameznikom, podjetnikom in podjetjem pri izboljšanju prodajnih rezultatov v svetovalni posel podal iz gospodarstva. Zato so v njegovih nasvetih in prijemih vsebine, ki jih vsakodnevno uporabljajo tako velika (Elektro Primorska, NLB,…), srednje velika (Intersocs, Hyubdai, HRC,…) kot mala podjetja (Bial, Jordan, Nanobiz Protect...) in vedno večje število startup organizacij in podjetij (Tovarna podjemov, Kočevski inkubator, Cene Štupar, Job-express,...). Vsebinsko je poudarek na standardizaciji postopkov, psihološki pripravi prodajalcev in razumevanju kupcev in s tem povečanja uspešnosti in učinkovitosti prodajnih ekip, upravljanju prodaje in napovedovanju prihodkov. Svoj pogled na prodajo je leta 2016 združil v prvencu Zbudi prodajalca v sebi.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.