HR svetovalec za organizacijski design

Seminar

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Kraj izvedbe:Ljubljana, Območna obrtno-podjetniška zbornica Ljubljana Vič

 

Metode in pristopi organizacijskega designa k uspešnim organizacijam in kako pri tem sodelujejo HR strokovnjaki.

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Kakšne so vloge HR strokovnjakov pri oblikovanju organizacije in pri uvajanju organizacijskih sprememb? Kakšne so dodatne kompetence, veščine in znanja, ki jih HR strokovnjaki morate okrepiti, da boste opolnomočeni pri uvajanju sprememb?

Organizacijski design je metoda, katere glavni cilj je ustvariti učinkovito organizacijo, tako s tehničnega kot kadrovskega vidika, da bo ta zmožna uresničiti poslovno strategijo. Je tudi ena bistvenih veščin, ki jih bo v prihodnosti moral obvladati HR.

HR strokovnjaki so tisti, ki lahko postanejo ključni povezovalec dela, ki je najpomembnejša materija pri organizacijskem designu. Z razširitvijo svoje vloge, znanja in kompetenc se bodo HR strokovnjaki v prihodnosti še bolj osredotočili na potek dela, njegovo učinkovitost, združevanje aktivnosti v organizacijske enote (strukturo) in procese koordinacije med organizacijskimi enotami.

Pri tem bodo morali okrepiti naslednje veščine:

  • reševanje kompleksnih problemov z visoko mero negotovosti;
  • visoko razvito strateško in sistemsko razmišljanje;
  • kreativno in postopno oblikovanje rešitev (poznavanje metod agilnega iterativnega razvoja);
  • moderiranje procesov, projektno vodenje, upravljanje sprememb.

Predvsem  pa bodo potrebovali strokovno znanje o organizacijskih sistemih, pa tudi o metodah in pristopih za uspešne reorganizacije, ki so v tem času že kar stalnica.

Ta dodatna znanja in veščine bomo predstavili na praktični delavnici, kjer se bomo osredotočili predvsem na metodologije za izvajanje uspešnih sistemskih sprememb v organizacijah in organizacijskemu designu:

HR svetovalec za organizacijski design

Vloga HR strokovnjakov pri organizacijskih spremembah

Vodila jo bo Nina Langerholc Čebokli, certificirana svetovalka za organizacijski design in razvoj, ki že 15 let izboljšuje delovanje organizacij in podpira uvajanje sprememb.


Zakaj se je delavnice koristno udeležiti? 

HR strokovnjaki bodo iz delavnice odšli opremljeni:

  • z znanjem in metodami za okrepitev svoje vloge pri izvajanju organizacijskih sprememb,
  • pregledom dobrih praks, novimi poznanstvi in spoznanji ter
  • podlago za nadaljnje poglabljanje svojega znanja.

Izkoristite konkretne rešitve in praktične napotke, ki vam jih bo predstavila predavateljica, saj bo delavnica temeljila na primerih iz prakse in praktičnih vajah.


Okvirna vsebina delavnice

  • Organizacija kot sistem
  • Kaj je organizacijski design in njegova načela?
  • Kako poteka proces organizacijskega designa?
  • Merjenje učinkovitosti organizacijskega designa
  • Kako organizacijski design vpliva na kulturo organizacije?
  • Vloga HR strokovnjakov pri uvajanju sprememb
  • Izmenjava praks (kaj deluje in kaj ne?)

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena HR strokovnjakom, kadrovikom, vodjem ter vsem, ki se v organizacijah srečujete z uvajanjem sprememb in reorganizacijami.


Predavateljica

Nina Lagerholc Čebokli

Nina Langerholc Čebokli

Certificirana svetovalka za organizacijski design in razvoj, ki že 15 let izboljšuje delovanje organizacij in podpira uvajanje sprememb. Različnim organizacijam pomaga pri postavljanju optimalne organizacije, kadrovske funkcije, nagrajevalnega sistema in okolja, usmerjenega v odlično izkušnjo zaposlenih.

Delovala je v različnih vodstvenih vlogah v javnem in zasebnem sektorju, predvsem na področju kadrov, inovativnosti in projektnega managementa. Sodelovala je pri več kot 100 projektih organizacijskih sprememb, kjer poleg tehničnih rezultatov vedno zasleduje tudi večjo zavzetost zaposlenih ter dvig veščin.

V preteklih letih je bila članica upravnega odbora Evropske organizacije za organizacijski design, je članica Sekcije mladih managerjev pri Združenju Manager, vabljena predavateljica in facilitatorka poslovnih dogodkov.

 


Preverite še ostala izobraževanja iz – HRM. Pomagali vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

Nina Langerholc Čebokli

Pri svojem delu, pravi, jo vodi strast do stalnega izboljševanja sistemov in organizacij. Spremembe, kreativnost in kompleksnost je tisto, kar jo navdihuje in ohranja iskrice v očeh. Ohranjanje ravnotežja med hitrostjo sprememb in absorbcijsko sposobnostjo organizacije in njenih ljudi je veščina, na katero prisega. Ravno večanje te absorbcijske sposobnosti na strani organizacije in ljudi je glavni fokus njenega dela. Trenutno deluje kot vodja oddelka za kadre v visoko-tehnološkem podjetju Cosylab, d.d., pred tem pa je delovala kot vodja kabineta ministra na Ministrstvu za javno upravo in opravljala več drugih managerskih funkcij v javnem nevladnem in zasebnem sektorju.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. V primeru predvidenega seminarja na lokaciji si pridržujemo pravico do izvedbe v online obliki. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.