fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Izdelava načrta za krizne situacije

Praktična online delavnica
Ura: –
Strokovnjaki:
Delavnica vas bo pripravila na hitro in učinkovito soočenje s krizo. Ko je enkrat kriza, ni več časa za pripravo in načrtovanje najboljših korakov.

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

IZDELAVA NAČRTA ZA KRIZNE SITUACIJE (Crisis Management Plan)

Vsi bi si želeli, da bi bila naša organizacija imuna na pretrese in krize… a v današnjih časih je to iluzorno pričakovati. Težave ne izginejo same. Zato je namesto tiščanja glave v pesek veliko bolje narediti načrt, kako se čim hitreje in učinkoviteje soočiti s krizo, ko do nje pride. V času pandemij in hekerskih napadov je še kako pomembno biti proaktiven! Ko je enkrat kriza, ni več časa za pripravo in načrtovanje najboljših korakov. Brez priprave bo škoda večja!


Zakaj na delavnico?

  • Spoznali boste ključne elemente vsakega kriznega načrta.
  • Ocenili boste znali izpostavljenost vaše organizacije tveganjem.
  • Vedeli boste, katere kompetence so ključne za izvedbo kriznega načrta.
  • Razumeli boste potek soočanja z in obvladovanja kriznih situacij.
  • Proučili boste primer kriznega načrta in kako pristopiti k izdelavi.
  • Pripravili se boste na čim več situacij, s katerimi boste soočeni tekom priprave kriznega načrta.
  • V skupinah boste izdelali krizni načrt, si ogledali pasti, se poskusili v igri vlog.

Vsebina

  • Zakaj v organizacijah potrebujemo načrt za krizne situacije?
  • Kaj se lahko zgodi, če nimamo nikakršnega kriznega scenarija?
  • Kaj so (možne) krizne situacije ?
  • Ocena izpostavljenosti tveganjem naše organizacije.
  • Ključni elementi vsakega kriznega načrta.
  • Katere kompetence so ključne za izvedbo kriznega načrta, kako opredelimo pooblastila?
  • Obvladovanje kriznih situacij – kaj takrat, ko do tega pride, s čim vse se soočamo.
  • Pregled primera kriznega načrta.
  • Delo v skupinah: kako pristopiti k izdelavi kriznega načrta, katere so pogoste pasti, izkušnje.
  • Igra vlog: priprava na čim več situacij, s katerimi boste soočeni tekom priprave kriznega načrta.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

Luka Škrjanc

Luka ŠkrjancLuka Škrjanc je strokovnjak za Performance Management z večletnimi praktičnimi izkušnjami v slovenskih podjetjih in tujih korporacijah. Skrbi za implementacijo učinkovitih rešitev v prakso – za doseganje zastavljenih ciljev organizacije. Vodi transformacijske procese za organizacije in vodje, ki se soočajo z izzivi preoblikovanja svojih organizacij ali timov. Deluje kot svetovalec za visoki in srednji management. Na področju poslovnega svetovanja deluje že več kot 15 let, v različnih poslovnih panogah tako v Sloveniji, kot tudi v tujini. Njegovo delovanje temelji na lastnih izkušnjah, ki jih je pridobil z uspešnim vodenjem timov na različnih poslovnih področjih in nenehnim pridobivanjem znanj. Verjame v doseganje ciljev s prepletanjem različnih (primernih) izkušenj, zagotavljanjem ustrezne delovne klime (kulture), usmerjenim učenjem ter natančnim razvojem.  Temeljno vodilo pri tem pa sta praktičnost in največja možna stopnja simplifikacije rešitev (common sense -  zdrava pamet), kjer in če je to možno.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.