fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Izterjajmo dolgove 2023

Strokovni posvet
Ura: –
Tradicionalni strokovni posvet Forum Akademije, po katerem boste zagotovo zmanjšali število neplačanih računov.

268,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Izterjava je poslovno izjemno težavno področje dela, zato je še posebej pomembno, da ste nanjo dobro pripravljeni.

Preventiva je boljša kot kurativa!

Kljub solidni gospodarski situaciji in boljši plačilni disciplini, še vedno obstajajo računi, ki bodo ostali odprti in podjetja, ki bodo potrebovala veliko »motivacije«, da vam bodo plačala zapadle račune. Izterjave ne gre prepuščati naključju. Še slabše je, če se je lotimo brez cilja, brez pravih informacij in nepripravljeni. Slaba izterjava ne pomaga nikomur in vodi le v zaostreno situacijo, v kateri ni nujno, da kot upnik zmagamo.


Sodelujejo:

 

Sanela Banović

Sanela Banović, dr. med.

Andreja Kanižar

Andreja Kanižar, Experienced Business Communication

Urša Kaučič, univ. dipl. prav., Odvetniška družba Kac in odvetniki

Glavne teme posveta

Notranja komunikacija s Sanelo Banovič, dr. med.
  • Izterjava je poslovno in osebno izjemno težavno področje dela. Še posebej v času negotovosti. Kako sedaj graditi na zaupanju in optimizmu?
Zunanja komunikacija z Andrejo Kanižar, Experienced Business Communication Coach
  • 3 koraki učinkovite izterjave ali zakaj je dobra priprava 90 % uspeha
  • Moč besed v izterjavi ali zakaj je pravilna izbira besed ključna za učinkovito izterjavo
  • 7 korakov za učinkovito soočanje z zahtevnimi in težavnimi situacijami v postopku izterjave
Na izvršbo se pripravimo tako, da nas ne bo nič presenetilo z Uršo Kaučič, univ. dipl. prav.
  • Dejanja pred vložitvijo izvršbe
  • Kaj storiti, ko dolžnik zavlačuje in vlaga ugovore. Prikaz konkretnih primerov.
  • Metode za uspešno izterjavo
  • Kako postopati pred, med in po vložitvi izvršbe

Izterjajmo dolgove 2022 - Zmanjšajte število neplačanih računov


Zakaj priporočamo, da se posveta Izterjajmo dolgove udeležite tudi letos?

  • Ker je izterjava je poslovno in osebno izjemno težavno področje dela in je sedaj še posebej pomembno, da ste nanjo dobro pripravljeni.
  • Ker je za uspeh ključno, da poznate metode in prakse, ki delujejo.
  • Ker si boste zagotovili priložnost kakovostne strokovne izmenjave izkušenj in se srečali s kolegi.
  • Ker boste zaradi vsega naštetega svoje delo lažje in bolje opravljali.

Podrobnejši program posveta

Sanela Banović, dr. med. – Zaupanje in optimizem v času negotovosti
  • Struktura emocionalnih možganov in bistvo vsakega človeka.
  • Zakaj je pomembno, da smo povezani, solidarni in sočutni drug do drugega.
  • Kaj je hiša zdravja in katere so njene komponente.
  • Kako si lahko najbolje pomagamo.
Andreja Kanižar, poslovni coach – Učinkovita komunikacija za uspešno izterjavo
  • Učinkovita izterjava – telefon ali dopis. Kaj bolj deluje in kako?
  • 3 koraki učinkovite izterjave ali zakaj je dobra priprava 90 % uspeha.
  • Izterjava 2.0 – motivacija ali represija?
  • Moč besed v izterjavi ali zakaj je pravilna izbira besed ključna za učinkovito izterjavo (katere besede da, katere ne in kako).
  • Vprašanja – alfa in omega učinkovite izterjave.
  • 7 korakov za učinkovito soočanje z zahtevnimi in težavnimi situacijami v postopku izterjave.
Urša Kavčič, pravnica, Odvetniška družba Kac in odvetniki – Na izvršbo se pripravimo tako, da nas ne bo nič več presenetilo
  • Priprave na postopek izvršbe.
  • Sprožitev postopka izvršbe.
  • Kako preveriti kaj se dogaja z izvršbo po vložitvi.
  • Kako paziti na roke sodišča in kaj je potrebno v rokih storiti.
  • Kaj storiti, ko dolžnik zavlačuje in vlaga ugovore. Prikaz konkretnih primerov.
  • Kdaj je čas za pomoč pravnika/odvetnika.
  • Prikaz konkretnih situacij na konkretnih primerih.
  • Kaj storiti, ko sklep o izvršbi postane pravnomočen, da boste v sodni izterjavi dobili vse.

Avtorji

Andreja Kanižar

Andreja Kanižar je bila v obdobju od 2000 do 2012 zaposlena na A1 Slovenija, kjer je 10 let vodila skupino za upravljanje s pritožbami in skupino za podporo poslovnim uporabnikom. Sodelovala je pri idejni zasnovi in vzpostavitvi celostnega sistema za upravljanje z interakcijami strank in njihovo odlično uporabniško izkušnjo. V obdobju od 2010 do 2012 je vodila oddelek za izterjavo in preprečevanje zlorab ter postavila nove standarde komunikacije s strankami na tem področju. Od 2012 je uspešna samostojna podjetnica, poslovna coachinja in trenerka. S svojimi več kot 20 letnimi izkušnjami pomaga najuspešnejšim slovenskim podjetjem, bankam in zavarovalnicam pri vzpostavljanju in optimizaciji kulture ter procesov zagotavljanja odlične uporabniške izkušnje strank.

Sanela Banović, dr. med.

Diplomirala je na Medicinski fakulteti v Sarajevu (Univerza v Sarajevu), od leta 2011 je zaposlena v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana na Kliničnem oddelku za gastroenterologijo. Redno se dodatno izobražuje in usposablja s področja psihologije in psihoterapije, med drugim je opravila večmesečne dopolnilne študije v ZDA, Nemčiji in Švici. Od leta 1997 je sodelovala na več seminarjih oz. konferencah s področij: komunikologija, mediji/novinarstvo, politika/družbena vprašanja/religija, medicina, limfna drenaža. Sodelovala je v Južnoafriški Republiki, Rusiji, Zimbabveju, Mehiki, ZDA, Estoniji, Finski, Franciji, Italiji, Avstriji, Luksemburgu, Nizozemski, Belgiji, Danski, Nemčiji, Švici, Romuniji, Egiptu, Turčiji, Bolgariji, Španiji, Madžarski in na Norveškem. Njena največja strast je govoriti o emocionalnih možganih.

Urša Kaučič

Urša Kaučič, univ. dipl. prav., Odvetniška družba Kac in odvetniki

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.