Javna naročila in nedopustna ravnanja naročnikov ter ponudnikov

Seminar

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Javno naročanje je zaradi visoke porabe javnih sredstev pod drobnogledom s strani pristojnih organov kot tudi s strani javnosti. Zaznati je prijavo kršitev s strani gospodarskih subjektov in posameznikov. Tako je novela ZJN-3B s 1.1.2022 uvedla spremembe tudi na tem področju.

Za naročnike se kot prekršek po novem obravnavata ravnanji:

  • če naročnik določi ceno kot edino merilo za oddajo javnega naročila v primerih, ko to ni dovoljeno;
  • če naročnik odločitve iz 90. člena ZJN-3 kandidatom in ponudnikom ne vroči skladno z 10. odstavkom navedenega člena (t.j. če odločitve ne objavi na portalu javnih naročil).

Za ponudnike se kot prekršek po novem obravnava ravnanje, če v primeru javnega naročila storitev ali gradenj med izvajanjem pogodbe ponudnik naročnika ne obvesti o morebitnih spremembah glede podizvajalcev. Ker ZJN tovrstnih ravnanj do sedaj še ni obravnaval kot prekršek, je pričakovati porast števila prekrškov na tem področju.

Za ponudnike sta po novem ugodnosti:

  • ponudnik, ki naročniku v roku ne posreduje podatkov iz šestega odstavka 91. člena ZJN-3, ni kaznovan;
  • izrek stranske sankcije za ponudnika, ki mu je že naložena globa ali opomin, ni več obligatoren.

Za naročnike in ponudnike je po novem uveden daljši zastaralni rok – novela ZJN-3B namreč prejšnji dve- oziroma štiriletni rok podaljšuje na tri- oziroma šestletni rok. Prekrški se bodo po novem tako  preganjali za daljše časovno obdobje (tri leta nazaj), postopek o prekršku pa bo lahko trajal dlje časa.

Online seminar spremljate preko lastnega računalnika in z vašega delovnega mesta ali od doma od 9.00 do 12.00. Vprašanja postavljajte sproti, predavateljica nanje odgovori na koncu, lahko pa jih pošljete že vnaprej, na naslov: [email protected].

Online seminar v živo je namenjen vsem, ki ste odgovorni za javna naročila, v javnem in zasebnem sektorju, ter vsem, ki sodelujete v postopkih oddaje ponudb.

Zaradi močnega nadzora nad vašimi ravnanji in zaradi nove obravnave vaših ravnanj kot prekrškov je pomembno, da se webinarja udeležite!
Pridobili boste namreč:

  • S strani kompetentne osebe pojasnila na primerih, katerih ravnanj se nikakor ne smete posluževati;
  • Znanje o tem, kje vam bo po novem postopek javnega naročila olajšan;
  • Rešitve na pogoste dileme v praksi ter odgovore na vprašanja.

 

Program seminarja:

Prekrški naročnikov

  • Ravnanja naročnikov, ki jih ZJN-3 smatra kot prekršek
  • Praksa DKOM in sodišča

Prekrški ponudnikov

  • Ravnanja ponudnikov, ki jih ZJN-3 smatra kot prekršek
  • Praksa DKOM in sodišča

Za naročnike in ponudnike

  • Kdo odgovarja za prekršek in kako se odgovornosti lahko razbremeni
  • Prekrškovni postopek in možnosti pravnega varstva
  • Sankcije in njihove posledice

Mnenja naših udeležencev:

»Izjemno koristne so mi natančno razložene vsebine«. Zvezdana Lamovšek, občina Trbovlje
»Iskrena hvala za izčrpne informacije za webinarju s področja javnih naročil«.
Tonka Polšak Cojzer, Mestna občina Maribor

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

mag. Zlata Jerman

Mag. Zlata Jerman je članica Državne revizijske komisije. S področjem javnega naročanja se ukvarja že od vsega začetka poklicne poti. Na Državni revizijski komisiji je delo najprej več let opravljala na revizijskem področju, nato se je posvetila prekrškovnemu področju in po ustanovitvi Oddelka za prekrškovne zadeve slednjega prevzela v vodenje. Kot članica še vedno vodi tudi prekrškovni oddelek. S svojimi prispevki redno sodeluje na različnih posvetih in kongresih s področja javnega naročanja, prav tako pa je tudi avtorica številnih strokovnih člankov.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.