Odvisno od tega kateri raziskavi verjamete ali iz katere industrije izhajate, je pridobivanje novih strank kjerkoli med 5x do 25x dražje kot ohranjanje obstoječih. Če niste prepričani o izjemnem pomenu ohranjanja strank, razmislite o raziskavi F. Reichhelda (Bain & Company), ki kaže, da izboljšanje stopnje ohranjanja strank za 5 % poveča profit za 25 – 95 %!
(A. Gallo, The Value of Keeping the Right Customers, Harward Business Review, okt. 2014)
Skrb za ključne stranke je strateško še pomembnejša!
Katerih kupcev si ne morete privoščiti izgubiti?
Kako do njih sistematično pristopiti, da ohranimo obojestransko zadovoljstvo, dolgoročen odnos in s tem našo konkurenčno prednost?
Vabljeni na interaktivni izobraževalni program (online v živo), kjer bomo odgovorili na zgornja vprašanja in še mnogo mnogo več!
Kaj stranke pravijo:
- »Še posebej sem bila zadovoljna s skupinskimi delavnicami in konkretnimi seznami vprašanj, predlogov, izmenjavo mnenj; s komunikacijo s podzavestjo – zelo dobro.«
Mojca Vrh Žgur, komercialist – KAM, Pivka perutninarstvo d.d. - »Odlični predavatelji, sproščeno vzdušje, manjša skupina, ki lahko interaktivno sodeluje.«
Dejan Povoden, direktor prodaje, TMI Košaki d.d. - »Še posebej sem bila zadovoljna z izbiro predavateljev; njihova energija je bila top!«
Irena Sojer, vodja logistike, Prigo d.o.o. - »Prepoznava različnih potreb udeležencev in prilagoditev tematike konkretnim izzivom posameznika/skupine, skupinske naloge s predstavitvijo dobrih praks, predlogov konkretnih izboljšav, dodatni komentarji, dostopnost predavateljev tudi v odmorih in zavzetost … so resnično pomagali udeležencem razumeti problematiko in jih motivirali na poti do izboljšav, sprememb.«
Barbara Moškrič, direktorica, IBIS T3, Barbara Moškrič s.p. - »Zame je bil to prvi izobraževalni program za Key account managerja in vse pohvale vsem trem predavateljem, seveda tudi organizatorju.«
Nuša Štrucl, key account manager/HoReCa, Radenska d.o.o. - »Hvala za vašo informacijo! Vsekakor je izobraževanje zame bilo zanimivo. Nekaj metod bom uporabil tudi v praksi. Verjamem da bodo uspešne. Se vidimo ob priložnosti!«
Branko Bračič, komercialist, Prangl d.o.o. - »Izobraževanje je bilo zelo zanimivo, vključene veliko prakse. Komercialistom priporočam udeležbo. Program da veliko za razmišljat – o svojih izboljšavah, prednostih in slabostih…«
Alenka Zajtl, komercialist prodaje, OMCO Metals Slovenia d.o.o. - »Še posebej sem bil zadovoljen s seznanitvijo o pomembnosti coach-a.«
Žiga Rasperger, vodja ključnih kupcev, AD Vita d.o.o
- tri intenzivne interaktivne online delavnice,
- knjiga,
- interaktivni e-seminar
- in dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.
Po uspešno opravljenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije “Key Account Manager / Skrbnik Ključnih Kupcev” v slovenščini in angleščini.
Komu je program namenjen?
Skrbnikom ključnih kupcev (Key account managerjem), vodstvenim sodelavcem in sodelavcem s področja marketinga in prodaje, ki želijo doseči drastično izboljšanje odnosa z večjimi oz. ključnimi strankami in tako izgraditi ter ohraniti dolgoročne in uspešne odnose, s tem pa povečati promet.
- Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v živo v obliki treh intenzivnih interaktivnih online delavnic. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, sproščeno vzdušje, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
- Delavnice trajajo 4 pedagoške ure (9.00 – 12.15). Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Gradiva za vsako delavnico vas bodo čakala v spletni učilnici.
- Knjigo, s katero boste še dodatno nadgradili svoje znanje, in je namenjena samostojnemu študiju, boste prejeli po pošti.
- Do interaktivnega e-seminarja in študijskega e-gradiva boste dostopali preko spletne učilnice. Vaše dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
- Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
- Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še 12 mesecev od zaključka izobraževalnega programa.
Koristi
Udeležba na programu vam omogoča, da boste:
- vedeli, kako se prilagoditi novim razmeram po COVID-19,
- vedeli, kako zastaviti individualne strategije za vaše ključne (strateško pomembne) kupce,
- povečali lojalnost vaših ključnih kupcev in dolgoročno stabilizirali odnose,
- izdelali lasten načrt za Key Account Management (KAM),
- z novim oz. osveženim pristopom do ključnih kupcev pridobili pomembno konkurenčno prednost,
- dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!
Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta.
Manjše skupine zagotavljajo nemoten pogovor ter zastavljanje vprašanj (toplo priporočamo vklop kamere in mikrofona, lahko pa sodelujete tudi pisno skozi chat).
Če želite, nam morebitna vprašanja oz. dileme lahko sporočite tudi že vnaprej, in poskrbeli bomo, da boste tekom izobraževanja prejeli kar najbolj koristne odgovore in pojasnila! Pišite na: [email protected]