Kompetence za vodenje računovodsko finančnih timov

Interaktiven seminar

298,00  DDV ni vštet v ceno

Kraj izvedbe:Ljubljana, Območna obrtno-podjetniška zbornica Ljubljana Vič

 

Kaj potrebuje vodja računovodstva, da bo uspešen pri delu?

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.


Kompetence za vodenje računovodsko finančnih timov


Raven strokovnega znanja med slovenskimi računovodji in finančniki je izjemno visoka, po drugi strani pa je v računovodsko finančnih timih naglica in veliko stresa del vsakdana. Ko lovimo roke in rešujemo zaplete naših naročnikov, strank ali sodelavcev, se pogosto zapletemo v medsebojne konflikte in podležemo napakam, nestrpnosti in nekonstruktivnim medosebnim odnosom.

Kako voditi in motivirati računovodsko finančne time, katerih specifika je da so pretežno ženski kolektiv?

Kaj takšni timi potrebujejo za to da so uspešni pri delu?

Zakaj delo ni opravljeno tako kot bi moralo biti in kaj naj takrat stori vodja?

 

In kaj bi kot vodje morali početi, pa tega ne počnemo, boste izvedeli na zelo zanimivem, interaktivnem seminarju.


Večino dela predstavlja učinkovito vodenje, v praksi pa temu posvečamo premalo pozornosti, kar povzroča nezadovoljstvo in stres. Skupaj s priznano slovensko psihologinjo smo razvili nov seminar, po katerem boste vaš tim učinkoviteje vodili in posledično dvignili nivo zadovoljstva pri delu in v zasebnem življenju.

Vodenje-racunovodsko-financnih-timov

Urili bomo področja, ki pomembno vplivajo na uspešno, učinkovito in opolnomočeno delo:

  • Kompetence vodenja
  • Efektivno delegiranje
  • Učinkovito podajanje povratnih informacij
  • Tehnike sproščanja


Predavateljica:

Franka Bertoncel

Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti, je strokovnjakinja z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije. Deluje na področjih vodenja, motiviranja, profesionalnega poslovnega komuniciranja, reševanja konfliktov, čustvene inteligentnosti, timskega dela, obvladovanja stresa, time managementa itd. Dela po metodah transakcijske analize, teorije izbire, vedenjsko kognitivnega pristopa ter po novih principih pozitivne psihologije.

 

 

 


Vsebina seminarja:

  • Naj se dan začne in konča v ravnovesju – skrb za naše fizično in psihično zdravje
  • Tehnike sproščanja v pisarni in doma
  • Vodja, ki je zdrav, umirjen in pomirjen s sabo in drugimi je dober zgled za druge
  • Vodenje pretežno ženskih kolektivov
  • Avtokratsko, demokratsko in konsenzno vodenje – kdaj in zakaj
  • Kompetence vodje – veščine vodenja so »mehke« veščine
  • Kako delegirati, da bo delo opravljeno v času in v kvaliteti kot dogovorjeno
  • Povratna informacija kot osnovno orodje vodenja, pa še vedno se je radi izogibamo, sploh v ženskih kolektivih
  • Običajne napake vodenja v računovodstvu

Preverite še ostala izobraževanja iz – Računovodstvo in finance. Pomagali vam bodo razjasniti številne dileme iz prakse.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.