Ključne kompetence za sodobno vodenje pisarne
Vi ste obraz organizacije. Zaradi nenehnih sprememb na vseh področjih dela in življenja pa se nabor vaših odgovornosti bistveno in hitro spreminja. Kako se v času nenehnih sprememb (z)najti? Kako še naprej zagotavljati učinkovito podporo organizaciji?
Kompetence moramo nenehno nadgrajevati in razvijati kot se nenehno nadgrajuje in spreminja naše delovno okolje.
S Suzi Asfour, predsednico Zveze klubov poslovne odličnosti Slovenije, tajnico leta 2005 in avtorico knjižnega prvenca Poletela se bomo osredotočili na ključne osebne in komunikacijske značilnosti in veščine, s katerimi bomo lažje kos nenehnim spremembam pri delu.
- Karizma
- Pogum
- Samodisciplina
- Odgovornost
- Predanost
- Pozitivna naravnanost
Odgovor se skriva v vas.
Poslovna podpora je eden najmočnejših položajev v organizaciji. Je stična točka informacij in ljudi.
Poslovna sekretarka/poslovni sekretar ima osrednjo povezovalno vlogo:
- pozna celotno organizacijo,
- razume njeno delovanje, organizacijsko kulturo in klimo,
- je prvi stik z zunanjim svetom,
- skrbi za pretok informacij in
- vpliva na odločitve, odnose ter mnenje deležnikov.
Vsebina seminarja – Sodobno vodenje pisarne:
- Poslovna podpora v sodobni organizaciji
- Pomen in vloga sodobne poslovne sekretarke
- Ključne osebnostne lastnosti in veščine
-
- Karizma poslovne sekretarke
- Gradnja čustvene inteligence
- Pogum
- Samodisciplina
- Odgovornost
- Predanost
- Pozitivna naravnanost
- Odnosi: Komunikacija in vodenje
- Vodenje navzgor (gradnja profesionalnega odnosa z nadrejenim)
- Premagovanje komunikacijskih ovir in reševanje konfliktov
Pridružite se nam – izberite eno od 2 možnosti:
Standard LIVE
Udeležba online v živo
288,00 € +DDV
Brezovica pri Ljubljani
Udeležba v živo
288,00 € + DDV
Preverite še več seminarjev na temo – Management in administracija. Pomagali vam bodo razjasnili številne dileme iz prakse.