fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Ključne kompetence za sodobno vodenje pisarne

Ura: –
Strokovnjaki:
  Poslovna podpora je eden najmočnejših položajev v organizaciji. Je stična točka informacij in ljudi.

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Ključne kompetence za sodobno vodenje pisarne

Vi ste obraz organizacije. Zaradi nenehnih sprememb na vseh področjih dela in življenja pa se nabor vaših odgovornosti bistveno in hitro spreminja. Kako se v času nenehnih sprememb (z)najti? Kako še naprej zagotavljati učinkovito podporo organizaciji?

Kompetence moramo nenehno nadgrajevati in razvijati kot se nenehno nadgrajuje in spreminja naše delovno okolje.

Suzi-asfourS Suzi Asfour, predsednico Zveze klubov poslovne odličnosti Slovenije, tajnico leta 2005 in avtorico knjižnega prvenca Poletela se bomo osredotočili na ključne osebne in komunikacijske značilnosti in veščine, s katerimi bomo lažje kos nenehnim spremembam pri delu.

  • Karizma
  • Pogum
  • Samodisciplina
  • Odgovornost
  • Predanost
  • Pozitivna naravnanost

Odgovor se skriva v vas.


Poslovna podpora je eden najmočnejših položajev v organizaciji. Je stična točka informacij in ljudi.

Poslovna sekretarka/poslovni sekretar ima osrednjo povezovalno vlogo:

  1. pozna celotno organizacijo,
  2. razume njeno delovanje,  organizacijsko kulturo in klimo,
  3. je prvi stik z zunanjim svetom,
  4. skrbi za pretok informacij in
  5. vpliva na odločitve, odnose ter mnenje deležnikov.

sodobno-vodenje-pisarne


Vsebina seminarja – Sodobno vodenje pisarne:

  • Poslovna podpora v sodobni organizaciji
  • Pomen in vloga sodobne poslovne sekretarke
  • Ključne osebnostne lastnosti in veščine
    • Karizma poslovne sekretarke
    • Gradnja čustvene inteligence
    • Pogum
    • Samodisciplina
    • Odgovornost
    • Predanost
    • Pozitivna naravnanost
  • Odnosi: Komunikacija in vodenje
  • Vodenje navzgor (gradnja profesionalnega odnosa z nadrejenim)
  • Premagovanje komunikacijskih ovir in reševanje konfliktov

Pridružite se nam – izberite eno od 2 možnosti:

Standard LIVE

Udeležba online v živo

288,00 € +DDV

Brezovica pri Ljubljani

Udeležba v živo

288,00 € + DDV

Preverite še več seminarjev na temo – Management in administracija. Pomagali vam bodo razjasnili številne dileme iz prakse.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

Suzi Asfour

Suzi Asfour, predsednica Zveze klubov poslovne odličnosti Slovenije Suzi Asfour ima v podpori menedžmentu skoraj 30-letne izkušnje. Ob svojem delu na Waldorfski šoli Maribor tudi predava in piše članke o razvoju, vlogi in pomenu kadra v podpori menedžmentu. Kot urednica in soavtorica je sodelovala pri treh strokovnih priročnikih, izdala pa je tudi svoj knjižni prvenec Poletela, od iskre do plamena. Je prejemnica priznanja Tajnica leta 2005, nagrade za izvirno diplomsko delo, predsednica Zveze klubov poslovne odličnosti Slovenije, ki povezuje poklice s področja administracije.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. V primeru predvidenega seminarja na lokaciji si pridržujemo pravico do izvedbe v online obliki. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.