fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Komunikacija in sodelovanje med oddelki

Seminar
Ura: –

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Slabi rezultati pogosto niso posledica pomanjkanja sposobnosti in znanja, pač pa pomanjkanja ustrezne komunikacije in sodelovanja med sodelavci. Ko raziskujete, kaj je šlo narobe, nihče ni nič kriv, vsak čuva svoj vrtiček in kaže s prstom na drugega.

Trženje ne govori s prodajo. Oddelek oblikovanja in proizvodnja za napake krivita drug drugega. IT ne govori z nikomer in nihče ne govori z računovodstvom.

Zakaj je pojav mentalitete silosov problem vsake organizacije in kako lahko vodja reši konflikte bomo govorili s psihologinjo, mag. Franko Bertoncelj.


Cilj usposabljanja

Izvedeli boste:

  • kaj je pojav mentalitete silosov v podjetjih in organizacijah,
  • kako dovolj zgodaj prepoznati teritorialna vedenja in pravilno ukrepati,
  • zakaj obstajajo med oddelki konflikti interesov,
  • kaj morate narediti, da rešite konflikte med oddelki ter
  • kako izgradite kulturo zavezanosti viziji in poslanstvu.

Vsebina

  • Zakaj obstajajo silosi?
  • Organizacijski silosi so pogost pojav organizacijske entropije, ki drastično znižuje uspešnost organizacije
  • “Mentaliteta silosov” – obravnavanje svojega oddelka in/ali delovnega mesta kot da je v vojni z vsemi ostalimi
  • Kako dovolj zgodaj prepoznati teritorialna vedenja in pravilno ukrepati
  • Zakaj dobri ljudje ne morejo shajati med seboj – konflikti interesov
  • Naredite organigram, sociogram, model konfliktov ter test pričakovanj v vaši organizaciji
  • Nasveti za rušenje silosov

Avtorji

mag. Franka Bertoncelj

Franka BertonceljMagistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.