Komunikacija s težavnimi sogovorniki v različnih poslovnih situacijah
Vsi smo že bili v situaciji, ko nam je sogovornik s svojim nespoštljivim nastopom, neprimernimi komentarji, agresivnostjo, neodgovornostjo ali občutljivostjo pognal kri po žilah.
Vsi smo le ljudje, in zdi se, da nekatere osebe znajo pritisniti ravno prave tipke, da nas vržejo iz ravnotežja.
Ker v poslovnem okolju kljub vsemu moramo soobstajati z zelo različnimi posamezniki, je dobro biti oborožen z védenjem, kako te osebe obvladovati.
Naučili se boste:
- kakšna je notranja psihološka logika težavnih sogovornikov,
- kakšne vrste težavnih sogovornikov ločimo ter kakšna je razlika med težavnim in razburjenim,
- kako ravnati v primeru konfliktov, da prekinemo nezaželeno vedenje na drugi strani,
- kako uspešno zaključiti pogovor z zahtevnimi strankami ali poslovnimi partnerji,
- kako postaviti mejo in ohraniti psihološko distanco ter neprizadetost,
- kako voditi težavne sodelavce in ohraniti sodelovalen odnos,
- kako težavnega sogovornika pripraviti v sodelovanje,
- katere so glavne napake v komunikaciji, ki lahko izničijo naše napore,
- katera psihološka orodja so nam lahko v pomoč,
- katere komunikacijske tehnike uporabimo za agresivne, arogantne, vzvišene, razburjene, nesramne nezadovoljne, najbolj pametne, najpomembnejše, nezaupljive, neodločne, prestrašene, občutljive, jamrave osebe …
Vsebina
- Vrste težavnih sogovornikov in njihova notranja psihološka logika
- Obvladovanje konfliktnih situacij in prekinitev nezaželenega vedenja sogovornika
- Uspešno zaključevanje pogovorov z zahtevnimi strankami ali poslovnimi partnerji
- Postavljanje meje in ohranjanje psihološke distance ter neprizadetosti
- Vodenje težavnih sodelavcev in ohranjanje sodelovalnega odnosa
- Glavne napake v komunikacije in kako se jim izognemo
- Psihološka orodja, ki so vam lahko v pomoč
- Učinkovite komunikacijske tehnike za agresivne, arogantne, vzvišene, razburjene, nesramne nezadovoljne, najbolj pametne, najpomembnejše, nezaupljive, neodločne, prestrašene, občutljive, jamrave osebe …