Reklamacije, pritožbe, grožnje z inšpekcijami – so to situacije, s katerimi se srečujete dnevno? Ali pa se vam zgodijo zgolj občasno in želite nanje čim prej pozabiti? Krizno pisno komuniciranje je sicer eden izmed večjih izzivov v komunikaciji, vendar pa lahko hkrati prinaša tudi največjo nagrado! Pravilno izpeljana strategija ne le pomiri stranko in prepreči slabo reklamo, temveč lahko v očeh stranke celo poveča ugled vašega podjetja.
Da se naučite, kako pritožbo učinkovito izkoristimo kot priložnost, se udeležite praktične delavnice.
Zakaj delavnice ne smete zamuditi?
- Položili bomo temelje dobrega kriznega komuniciranja in spoznali 3 pomembne ključe.
- Odgovorili bomo na vprašanje, ali je stranka res vedno “kralj”?
- Podali bomo nasvete, kako učinkovito komunicirati, ko postane “vroče”.
- Izpostavili bomo vaše adute in kako jih lahko izkoristite.
- Naučili se bomo magičnih besed, ki vam bodo odpirale vrata ter zmagovalnih strategij odgovorov.
- Pogledali bomo kaj deluje, ko ne deluje nič več!
Delavnica vključuje:
- Konkretne primere odgovorov
- Obravnavo študij primerov
- Vzorce odgovorov
- Vaje s takojšnjim učinkom
Komu je delavnica namenjena?
- Vsem, ki ste v neposrednem stiku s strankami.
- Vsem, ki v organizaciji kakor koli rešujete pritožbe in reklamacije.
- Vsem, ki vas zanima, kako začetno slabo voljo in nezadovoljstvo obrnemo v zadovoljstvo in zvestobo.

“Delavnica je bila dobro segmentirana, predstavljeni so bili vsi vidiki, ki vplivajo na boljšo komunikacijo. S pomočjo delavnice nam bo lažje najti prostore za izboljšavo našega prodajnega in poprodajnega procesa.”
Tadej Sevšek, vodja servisne službe, Mesec d.o.o.
“Zelo informativno. Diskusija v manjši skupini, kar se mi zdi odlično.”
Matjaž Vadnal, komercialist, Velog d.o.o.
“Z delavnico sem bila zelo zadovoljna! Še posebej navdušena sem bila nad tehnikami grajenja čustvene kondicije!”
Maja Gracar, reklamant, iProjekt d.o.o.
“Konkretne situacije in predlogi. Všeč mi je bilo osebno sodelovanje prisotnih, ki so/smo delili izkušnje.”
Nina Jelen, prodaja, Hermine Wech – Koroška perutnina d.o.o.
“Zelo sem bila zadovoljna: z dejanskimi primeri iz prakse, s predavateljico, s sproščenim pogovorom/predavanjem, z zelo dobrimi napotki, vsekakor uporabnimi pri mojem delu, z razširjanjem obzorja na področju kupec – reklamacija.”
Nina Kukovič, prodajni referent, ISOKON d.o.o.
“Všeč mi je bilo zanimivo podajanje snovi, praktični primeri in izmenjava mnenj med udeleženci.”
Melita Filipič, pomočnica direktorja, RPS d.o.o.
“Delavnica je bila odlična potrditev, da delam pravilno. Posebej všeč mi je bila pomiritev ‘črna pika’, ko dobim na telefon agresivno stranko.”
Tamara Kološa, agentka na oddelku za ponakupna vprašanja, BTCV d.o.o.
“Poučno, kako postopati v stresnih situacijah.”
Blaž Urbanija, QAC, Eti d.o.o.
Temelji dobrega kriznega komuniciranja
- Na kakšnih temeljih graditi
- Kaj naredi krizno komunikacijo dobro
- 3 pomembni ključi
- Je stranka res vedno „kralj“?
Ko postane „vroče“
- Različne situacije in možnosti, ki jih te odpirajo
- Kako učinkovito pripeljati komunikacijo do konca
- Katere adute imate in kako jih izkoristiti
- Vem, kaj hočem!
Kako se lotiti in na kaj paziti
- Kako pomembno je biti slišan
- Magične besede, ki odpirajo vrata k želenemu izidu
- Tehnike gašenja besednega požara
- Zmagovalne strategije odgovorov
- Kaj deluje, ko ne deluje nič več