Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.
Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.
Pridružite se nam na izobraževalnem programu za pridobitev certifikata
Manager digitalizacije poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)
Chief Digital Officer spodbuja razvoj in strateško prenovo podjetja skozi digitalno transformacijo poslovanja.
Digitalizacija drastično spreminja način, kako delamo in živimo, podjetjem pa omogoča prehod v nove poslovne modele, primerne za prihodnost. Je priložnost, in hkrati nuja, če želimo obstati na trgu. Za nekatere je grožnja. Vedno pogostejša dobra praksa je zaposlitev oz. usposabljanje sodelavca, ki krovno žene digitalno preobrazbo naprej – Chief Digital Officerja.
Zakaj Chief Digital Officer?
Strokovno podkovan posameznik, ki krovno skrbi za implementacijo ustreznih strategij in ukrepov, dokazano hitreje in bolj učinkovito digitalno transformira organizacijo.
Kaj je digitalna transformacija?
Kaj boste pridobili z izobraževalnim programom?
S pomočjo izobraževalnega programa boste:
- oblikovali strategijo digitalnega razvoja,
- izboljšali »Customer Experience«,
- komunikacijo integrirali v »Omnichannel« pristop,
- postavili načrt razvoja digitalnih kompetenc zaposlenih,
- uporabljali principe agilnega vodenja,
- poznali sodobna digitalna orodja za učinkovito vodenje,
- učinkovito prispevali k razvoju poslovne kulture, ki podpira prehod v digitalno poslovanje
- … in premagovali odpor/strah zaposlenih pred digitalnimi spremembami.
Prednosti izobraževanja
Interaktivnost in komunikacija
Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke. Poudarek je na praktičnem strokovnem usposabljanju.
Odgovori na vprašanja
Podrobno se boste spoznali s posameznimi tematikami in tekom izobraževanja pridobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
Dodatno pisno gradivo
Praktično pisno gradivo, namenjeno samostojnemu študiju, vam omogoča pomembno poglobitev znanja – predelate ga lahko kadarkoli vam ustreza, ter z njegovo pomočjo še lažje sestavite digitalno strategijo, integrirano s poslovno strategijo podjetja.
Spletna učilnica in zaključek izobraževanja
Komunikacija poteka preko spletne učilnice, kjer imate zbrana vsa gradiva in obvestila. V učilnici opravite tudi kratek zaključni test, na osnovi katerega prejmete certifikat »Manager Digitalizacije Poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)« v slovenskem in angleškem jeziku.
Prijava vključuje
- 3 interaktivne delavnice
- Načrt za izdelavo digitalne strategije (pisno gradivo)
- Odgovore na vaša konkretna vprašanja
- Dostop do spletne učilnice, ki vam bo omogočen še dve leti od zaključka izobraževalnega programa
- Pridobitev certifikata »Manager Digitalizacije Poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)« v slovenskem in angleškem jeziku
Agenda
- Digitalna izkušnja kupca (CX) – online delavnica v živo
- Digitalno vodenje – online delavnica v živo
- Digitalne kompetence in programi usposabljanj za zaposlene – online delavnica v živo
- Načrt za izdelavo digitalne strategije, integrirane s poslovno – pisno gradivo
Manager digitalizacije poslovanja v praksi
Področje digitalizacije je izjemno dinamično, spremenljivo, hitro razvijajoče. Dobre prakse se oblikujejo sproti, ter se tudi hitro nadgrajujejo – razkorak med bolj in manj uspešnimi podjetji pa se vsak dan veča.
Da boste v koraku z najaktualnejšimi razvojnimi trendi in praksami, ter da boste znali v svojem podjetju pravočasno vpeljati nujne spremembe, vam toplo priporočamo udeležbo na izobraževalnem programu.
Potek izobraževanja
- Praktične delavnice potekajo online v živo, preko platforme Zoom, 4 andragoške ure (9.00–12.15)
- Dodatno pisno gradivo lahko predalate v času, ki vam najbolje ustreza – ni terminsko vezano.
- Spletna učilnica je centralna stična točka, kjer se nahajajo vsa gradiva, urniki in obvestila. Zapre se 2 leti po zaključku izobraževanja.
Spletna učilnica
- Izobraževanje vsebuje spletno učilnico, ki je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa.
- V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa. Zato predlagamo, da jo redno obiskujete.
- Do spletne učilnice lahko dostopate kadarkoli preko svojega računalnika ali mobilnih naprav.
- Dostop do spletne učilnice boste prejeli po elektronski pošti, nekaj dni pred pričetkom izobraževanj.
- Priporočamo vam, da nam ob prijavi posredujete vašo aktualno GSM številko za namene nujnih sporočil.
Izobraževalni program s certifikatom
CERTIFIKAT
Kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije »Manager Digitalizacije Poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)« v slovenskem in angleškem jeziku.
Vsebina
- Kupčevo dojemanje vrednosti v digitalnem svetu
- Življenjski cikel kupca in oblikovanje personalizirane ponudbe
- Kako lahko merimo in bolje razumemo potrebe kupca ter njegovo spletno in offline obnašanje
- Kako komuniciramo svoje prednosti pred konkurenco (»value differentiation«)
- Vsekanalna komunikacija (»crosschannel/omnichannel communication«) in integrirana izkušnja kupca; gradnja lojalnosti
- Oblikovanje strategije digitalnega razvoja v povezavi s krovno strategijo podjetja
- Vzpostavitev poslovne kulture, prilagojene digitalu
- Uporaba digitalnih pripomočkov pri vodenju, povezava ključnih procesov vodenja z digitalnimi rešitvami
- Agilno vodenje timov, projektov, organizacij
- Sistematično spodbujanje inovativnosti – s kreativnimi rešitvami nad izzive
- Premagovanje odpora/strahu zaposlenih pred digitalnimi spremembami
- Digitalizacija poslovanja in delovnih mest, potreba po digitalnih profilih
- Znanja in veščine, ki jih zaposleni potrebujejo za ohranjanje konkurenčnosti
- Načrt postopnega dviga kompetenc na želeno raven
- Globalni poslovni trendi in prilagoditve delovanja organizacij
- Analiza digitalne aktivnosti konkurence (področje digitalne pojavnosti)
- Priložnosti z novimi tehnologijami in primeri dobre prakse
- Načrtovanje potrebnega tehnološkega razvoja in opredelitev budgeta
- Postavitev ključnih kriterijev uspešnosti digitalizacije (KPI-ji)
- Digitalna strategija kot integralni del poslovne strategije
- Konstantno krožno samoocenjevanje, planiranje, uvajanje, kontrola, izboljšave (PDCA)
- Pasti digitalizacije
- Zaključek izobraževanja in prejem certifikata – po opravljenem kratkem testu, cca. 19. 10. 2021