fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Manager digitalizacije poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)

Izobraževalni program
Ura: –
Online izobraževalni program

1.290,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

 

Pridružite se nam na izobraževalnem programu za pridobitev certifikata
Manager digitalizacije poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)

Chief Digital Officer spodbuja razvoj in strateško prenovo podjetja skozi digitalno transformacijo poslovanja.

Digitalizacija drastično spreminja način, kako delamo in živimo, podjetjem pa omogoča prehod v nove poslovne modele, primerne za prihodnost. Je priložnost, in hkrati nuja, če želimo obstati na trgu. Za nekatere je grožnja. Vedno pogostejša dobra praksa je zaposlitev oz. usposabljanje sodelavca, ki krovno žene digitalno preobrazbo naprej – Chief Digital Officerja.

Zakaj Chief Digital Officer?

Strokovno podkovan posameznik, ki krovno skrbi za implementacijo ustreznih strategij in ukrepov, dokazano hitreje in bolj učinkovito digitalno transformira organizacijo.

 

Kaj je digitalna transformacija?

Kaj boste pridobili z izobraževalnim programom?

S pomočjo izobraževalnega programa boste:

  • oblikovali strategijo digitalnega razvoja,
  • izboljšali »Customer Experience«,
  • komunikacijo integrirali v »Omnichannel« pristop,
  • postavili načrt razvoja digitalnih kompetenc zaposlenih,
  • uporabljali principe agilnega vodenja,
  • poznali sodobna digitalna orodja za učinkovito vodenje,
  • učinkovito prispevali k razvoju poslovne kulture, ki podpira prehod v digitalno poslovanje
  • … in premagovali odpor/strah zaposlenih pred digitalnimi spremembami.

 

Prednosti izobraževanja

Interaktivnost in komunikacija
Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke. Poudarek je na praktičnem strokovnem usposabljanju.

Odgovori na vprašanja
Podrobno se boste spoznali s posameznimi tematikami in tekom izobraževanja pridobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.

Dodatno pisno gradivo
Praktično pisno gradivo, namenjeno samostojnemu študiju, vam omogoča pomembno poglobitev znanja – predelate ga lahko kadarkoli vam ustreza, ter z njegovo pomočjo še lažje sestavite digitalno strategijo, integrirano s poslovno strategijo podjetja.

Spletna učilnica in zaključek izobraževanja
Komunikacija poteka preko spletne učilnice, kjer imate zbrana vsa gradiva in obvestila. V učilnici opravite tudi kratek zaključni test, na osnovi katerega prejmete certifikat »Manager Digitalizacije Poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)« v slovenskem in angleškem jeziku.

Prijava vključuje

  • 3 interaktivne delavnice
  • Načrt za izdelavo digitalne strategije (pisno gradivo)
  • Odgovore na vaša konkretna vprašanja
  • Dostop do spletne učilnice, ki vam bo omogočen še dve leti od zaključka izobraževalnega programa
  • Pridobitev certifikata »Manager Digitalizacije Poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)« v slovenskem in angleškem jeziku

Agenda

  • Digitalna izkušnja kupca (CX) – online delavnica v živo
  • Digitalno vodenje – online delavnica v živo
  • Digitalne kompetence in programi usposabljanj za zaposlene – online delavnica v živo
  • Načrt za izdelavo digitalne strategije, integrirane s poslovno – pisno gradivo

 


Manager digitalizacije poslovanja v praksi


Področje digitalizacije je izjemno dinamično, spremenljivo, hitro razvijajoče. Dobre prakse se oblikujejo sproti, ter se tudi hitro nadgrajujejo – razkorak med bolj in manj uspešnimi podjetji pa se vsak dan veča.

Da boste v koraku z najaktualnejšimi razvojnimi trendi in praksami, ter da boste znali v svojem podjetju pravočasno vpeljati nujne spremembe, vam toplo priporočamo udeležbo na izobraževalnem programu.


Potek izobraževanja

  • Praktične delavnice potekajo online v živo, preko platforme Zoom, 4 andragoške ure (9.00–12.15)
  • Dodatno pisno gradivo lahko predalate v času, ki vam najbolje ustreza – ni terminsko vezano.
  • Spletna učilnica je centralna stična točka, kjer se nahajajo vsa gradiva, urniki in obvestila. Zapre se 2 leti po zaključku izobraževanja.

Spletna učilnica

  • Izobraževanje vsebuje spletno učilnico, ki je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa.
  • V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa. Zato predlagamo, da jo redno obiskujete.
  • Do spletne učilnice lahko dostopate kadarkoli preko svojega računalnika ali mobilnih naprav.
  • Dostop do spletne učilnice boste prejeli po elektronski pošti, nekaj dni pred pričetkom izobraževanj.
  • Priporočamo vam, da nam ob prijavi posredujete vašo aktualno GSM številko za namene nujnih sporočil.

Izobraževalni program s certifikatom

CERTIFIKAT

Kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije »Manager Digitalizacije Poslovanja – Chief Digital Officer (CDO)« v slovenskem in angleškem jeziku.

 

Vsebina

  • Kupčevo dojemanje vrednosti v digitalnem svetu
  • Življenjski cikel kupca in oblikovanje personalizirane ponudbe
  • Kako lahko merimo in bolje razumemo potrebe kupca ter njegovo spletno in offline obnašanje
  • Kako komuniciramo svoje prednosti pred konkurenco (»value differentiation«)
  • Vsekanalna komunikacija (»crosschannel/omnichannel communication«) in integrirana izkušnja kupca; gradnja lojalnosti

  • Oblikovanje strategije digitalnega razvoja v povezavi s krovno strategijo podjetja
  • Vzpostavitev poslovne kulture, prilagojene digitalu
  • Uporaba digitalnih pripomočkov pri vodenju, povezava ključnih procesov vodenja z digitalnimi rešitvami
  • Agilno vodenje timov, projektov, organizacij
  • Sistematično spodbujanje inovativnosti – s kreativnimi rešitvami nad izzive
  • Premagovanje odpora/strahu zaposlenih pred digitalnimi spremembami

  • Digitalizacija poslovanja in delovnih mest, potreba po digitalnih profilih
  • Znanja in veščine, ki jih zaposleni potrebujejo za ohranjanje konkurenčnosti
  • Načrt postopnega dviga kompetenc na želeno raven

  • Globalni poslovni trendi in prilagoditve delovanja organizacij
  • Analiza digitalne aktivnosti konkurence (področje digitalne pojavnosti)
  • Priložnosti z novimi tehnologijami in primeri dobre prakse
  • Načrtovanje potrebnega tehnološkega razvoja in opredelitev budgeta
  • Postavitev ključnih kriterijev uspešnosti digitalizacije (KPI-ji)
  • Digitalna strategija kot integralni del poslovne strategije
  • Konstantno krožno samoocenjevanje, planiranje, uvajanje, kontrola, izboljšave  (PDCA)
  • Pasti digitalizacije

  • Zaključek izobraževanja in prejem certifikata – po opravljenem kratkem testu, cca. 19. 10. 2021

Avtorji

Ksenija Škrlj

Ksenija Škrlj je poslovna svetovalka in izkušena strokovnjakinja s področja digitalizacije in industrije 4.0. V številnih proizvodnih podjetjih različnih panog je svetovala pri postavitvi strategije ter izvedbi projektov digitalne preobrazbe, s posebnim poudarkom na celostnem pristopu, vključevanju vseh ravni in deležnikov ter postavljanju konkretnih, merljivih ciljev. Pred svetovalnim delom je na poziciji izvršne direktorice za digitalizacijo (CDO) v mednarodnem proizvodnem podjetju med drugim skrbela za implementacijo digitalnih tehnologij v proizvodnjo, ter pridobila obsežno znanje o optimizaciji proizvodnih procesov. Ksenija se zaveda, da je za ustvarjanje trajnostnih poslovnih praks ključno združiti napredne tehnologije in okoljsko ozaveščenost. Z namenom poglabljanja svojega znanja na tem področju je opravila certifikacijo za Business Sustainable Management na Cambridge Institute for Sustainability. Odlikuje jo strateško razmišljanje, povezano z globokim razumevanjem tehnoloških trendov in trajnostnih načel, zaradi česar je iskana soustvarjalka uspešnih projektov.

Peter Mesarec

Peter je strokovnjak spletnega marketinga, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je in-house marketingar in vodil lastno podjetje. Tako govori tri različne jezike marketinga in razume prednosti in omejitve, s katerimi se srečujete pri delu. Danes deluje kot svetovalec podjetjem in agencijam v regiji in v svetu, ter izobražuje njihove marketinške ekipe o pripravi in izvedbi marketinških strategij. Skupaj se lotevajo optimizacije za iskalnike, vzpostavitve in sledenja rezultatov v analitiki, oglaševanja in e-mail marketinga. Mnogim podjetjem je pomagal pri pripravi vstopa na tuje trge in izvedbi marketinških akcij ob vstopu na tuje trge. Redno je član komisij, ki izbirajo najuspešnejše slovenske in tuje spletne projekte, s čimer dodatno razume kaj loči uspešne od neuspešnih spletnih nastopov. Večkrat je bil izbran za najboljšega predavatelja na mednarodnih konferencah, kot gosta ga vabijo tudi na slovenske Univerze.

Tamara Valenčič

Tamara Valenčič je strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega designa in HRMja ter komuniciranja. Ima bogate izkušnje s povezovanjem dveh strok – HRM in komunikacij, ki jih povezuje v oblikovanje in postavljanje organizacijskih kultur, ki temeljijo na učinkovitosti in vključevanju sodelavcev. Na svoji profesionalni poti se je preizkusila v vladnem okolju, na Gospodarski zbornici Slovenije, v telekomunikacijski industriji ter mednarodni korporaciji. Nazadnje je spoznala tudi start-up okolje. Danes je samostojna svetovalka na področju HRMja ter dobra poznavalka visokotehnoloških okolij in specifik trga IT talentov. Za svoje dosežke je prejela regionalno priznanje ProPR in bila Kadrovski manager leta v Sloveniji.  Tamara je aktivna članica, mentorica in predavateljica pri številnih strokovnih združenjih, soustvarjalka BEEP Instituta in ustanoviteljica ter organizatorka srečanj skupine »HRM in the New World«, ki združuje preko 800 HR strokovnjakov in drugih napredno mislečih ljudi. 

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.