Naročila male vrednosti in evidenčna javna naročila – postopek od razpisa do izvedbe

Online seminar

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Kraj izvedbe:Vaš računalnik – Zoom

Seminar prinaša strokovne informacije glede številnih skorajšnjih sprememb, novega načina poročanja in sploh aktualnosti problematike.

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

Naročila male vrednosti in evidenčna javna naročila postopek od razpisa do izvedbe

POZOR: novela ZJN-3B korenito vpliva na evidenčna javna naročila in naročila male vrednosti!

Novela ZJN-3B, sprejeta julija 2021 in veljavna s 1. 1. 2022, je tudi na področje evidenčnih javnih naročil in naročil male vrednosti uvedla bistvene spremembe:

Evidenčna javna naročila so javna naročila, kjer se ZJN-3 ne uporablja in predstavljajo javna naročila, katerih ocenjena vrednost brez DDV je manjša od 40.000 evrov za javno naročilo blaga ali storitev ali projektni natečaj in manjša od 80.000 evrov za javno naročilo gradenj (pragovi veljajo od 1.1.2022).

Naročila male vrednosti pa so javna naročila, kjer naročniku obvestil o javnem naročilu ni treba poslati v objavo v Uradni list Evropske unije (za blago in storitve so to javna naročila z vrednostjo med 40.000 in 215.000 EUR brez DDV, za gradnje so to javna naročila med 80.000 in 5.382.000 EUR brez DDV).

Evidenčna javna naročila so najbolj tvegana javna naročila, kjer težavo predstavlja predvsem drobljenje javnih naročil.

Praksa kaže, da je obravnava naročil male vrednosti ter evidenčnih javnih naročil pogosto nedosledna.


Zagotavljamo vam koristi:

  • Pravilno boste pripravili razpisno dokumentacijo in pravilno izvedli postopek oddaje javnega naročila male vrednost ali evidenčnega javnega naročila,
  • Zaradi drobljenja javnih naročil ne boste prišli v nasprotje z zakonodajo;
  • Prejeli boste odgovore na vprašanja tudi po webinarju.

Utrinek s seminarja

 


Program seminarja Naročila male vrednosti in evidenčna javna naročila:

  1. Evidenčna javna naročila
  • Kaj vse po novem sodi pod evidenčna javna naročila
  • Kako izvajamo evidenčna javna naročila
  • Kaj vse bo moralo biti zajeto v Poročilu o oddanih evidenčnih javnih naročilih, ki so jih naročniki izvedli letos, kako bo s poročanjem v prihodnje in kje je treba Poročilo objaviti.
  1. Naročila male vrednosti
  • Kako novela ZJN-3B posega v postopke naročil malih vrednosti
  • Zakaj je pomembna ocenjena vrednost javnega naročila
  • Kdaj gre za ta naročila in kako jih izvajamo v praksi
  • Kaj pomeni, da naročnik v teh postopkih izbere samo dopustno ponudbo
  1. Kaj vse pomeni prekršek  za naročnike po noveli ZJN-3B, kako se vodi prekrškovni postopek in kdo je odgovorna oseba

Online seminar v živo je namenjen vsem, ki ste odgovorni za javna naročila, v javnem in zasebnem sektorju, ter vsem, ki sodelujete v postopkih oddaje ponudb.

Preverite še ostala izobraževanja iz – Javna naročila. Pomagali vam bodo razjasnili številne dileme iz prakse.

Avtorji

mag. Marija Bukovec Marovt

Mag. Marija Bukovec Marovt je bila prva predsednica Državne revizijske komisije. Po prenehanju petletnega mandata predsednice deluje kot odvetnica, specialistka za področje gospodarskega prava in prava javnih naročil, v Odvetniški družbi Marovt in partnerji, d. o. o. Je tudi sodno zaprisežena izvedenka za področje pravo – javna naročila in je urednica ter soavtorica več publikacij, med njimi Zakona o javnem naročanju ZJN-3, publikacij Forum Media, soavtorica Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN) s komentarjem in stvarnim kazalom, Uradni list 2012, ter je soavtorica revije Javna naročila in koncesije v praksi v izdaji Forum Media.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.