Nemoteno delovanje logistike in skladiščenja z WMS tudi v izrednih razmerah

Online seminar v živo

148,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Učinkovitost in optimizacija skladiščenja in širše logistike


Ker sta skladiščenje in logistika ključna elementa v podjetju, imate zaposleni na tem področju pomembno vlogo, saj ste med drugim odgovorni za:

  • organizacijo, strokovnost,
  • pretočnost procesov,
  • kakovost in varnost dela,
  • optimalen pretok blaga,
  • učinkovito izrabo časa,
  • dobro komunikacijo in še mnogo več.

Prav tako ste morali v izrednih razmerah, v katerih smo zadnjih nekaj tednov, prilagoditi nekatere procese, poskrbeti za varnost in zagotoviti primerne pogoje za doseganje zahtevanih zdravstvenih pogojev.

Seznanite se z orodji in metodami iz primerov dobre prakse, osvojite še dodatna znanja, kako se prilagoditi danim razmeram in kako izboljšati svoje veščine pri vsakdanjem delu.


Online seminar spremljate preko lastnega računalnika, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma. Vprašanja nam lahko pošljete tudi pred seminarjem na naslov: [email protected] Vprašanja boste lahko zastavljali tudi med spletnim seminarjem.

Proces logistike in dejavniki uspešnosti procesa skladiščenja

  • Dejavniki učinkovitosti urejanja vhodov in izhodov (časovna okna –planska tabla)
  • Dejavniki učinkovitosti skladiščenja (vrste skladišč, pravilna izbira skladiščne tehnike in opreme)
  • Optimizacija skladiščnih stroškov
  • WMS, kot standard moderne logistike
  • Prikaz tehnoloških rešitev v praksi

Delovanje v izrednih razmerah

  • Generalni ukrepi podjetja v skladu z omejitvami, direktivami in priporočili države
  • Poseben režim prevzema, komunikacije in odprem pošiljk
  • Zaščita delavcev glede na opis nalog in del
  • Vsi ostali ukrepi za ohranitev varstva in zdravja pri delu

Zaključna razprava

  • Pogoji za učinkovitost skladiščenja, kakovost in ekonomičnost skladiščenja ter ključni dejavniki

Avtorji

Andrej Borkovič

Andrej Borkovič, dipl. ing. prometa, se vso svojo poslovno kariero ukvarja z logistiko. Po študentskih letih se je v start up podjetju ukvarjal z inovativno transportno dejavnostjo, kasneje v lastnem podjetju s prometno dejavnostjo, zatem pa kot strokovni sodelavec v javnem zavodu Andragoški zavod Maribor – Ljudska univerza. Od leta 2008 je zaposlen v Gorenju d.d. OE Logistika, kjer vodi oddelek tehničnih služb. V njem proučujejo in razvijajo optimalne rešitve za kar najbolj učinkovite, hitre in ekonomične procese v logistiki.

Branko Sila

Vodja planiranja in odpreme gotovih proizvodov v logističnem centru NAVIS v Gorenju d.d.  Svojo kariero je začel kot mojster v proizvodnji kuhalnih aparatov, nadaljeval kot vodja montaže kuhalnih aparatov, tehnolog v programu kuhalni aparati, vodja skladišča materiala v programu Kuhalni aparati in vodja projektov. 

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.