Kar 90% podjetij, ki jih je prizadela naravna nesreča, kot so poplava, požar, potres, zemeljski plaz itd. ali sta jih prizadela kibernetski napad, pandemija koronavirusa ali izguba pomembnih strank in dobaviteljev v naslednjih dveh letih preneha s poslovanjem zaradi nezmožnosti okrevanja.
Tak krizni dogodek (naravna nesreča, kibernetski napad, izguba strank itd.) lahko zaustavi ali pa je že zaustavil del poslovanja in s tem povzroči veliko poslovno škodo ali pa ima negativen vpliv na ugled podjetja. Organizacije lahko, preden jih doleti navedeno, veliko storijo same. Med ukrepi so ozaveščanje in izobraževanje zaposlenih, predvsem pa izdelava načrta neprekinjenega poslovanja.
Mednarodni standard ISO 22301 obravnava splošne zahteve za izvajanje, vzdrževanje in nenehno izboljševanje sistema vodenja neprekinjenega poslovanja. Z njim se organizacija, ne glede na dejavnost in velikost, pravočasno zaščiti pred tovrstnimi prekinitvami delovanja.
Tudi če ste sedaj uspešni in vas nič od naštetega še ni doletelo, se lahko to hitro spremeni.
Zato ukrepajte sedaj in v okviru dvodnevnega izobraževanja pridobite znanja, s katerimi neprekinjene situacije vaše poslovanje ne bodo bistveno ohromile.
Izobraževanje upošteva smernice standarda ISO 22301, ki določa zahteve za vzpostavitev in izvajanje učinkovitega sistema upravljanja neprekinjenega poslovanja (Business Continuity Management System). Z uvedenim in ustrezno upravljanim BCM sistemom organizacija, ne glede na svojo velikost in dejavnost, s katero se ukvarja, izboljša kakovost upravljanja tveganj in s tem poveča svojo odpornost v primeru kriznih situacij.
Vaše koristi
Koristi, ki jih pridobite z udeležbo:
- Usvojili boste zahteve standarda ISO 22301 – sistem vodenja neprekinjenega poslovanja ter metodologijo, po kateri izdelate načrt neprekinjenega poslovanja;
- pridobite vzorec načrta neprekinjenega poslovanja in kontrolni seznam za pripravo načrta neprekinjenega poslovanja, ki vam ostaneta v trajni lasti;
- Olajšana vam bo izdelava načrta neprekinjenega poslovanja za vašo organizacijo, kajti:
– na prvi delavnici boste usvojili metodologijo za njegovo izdelavo,
– na drugi delavnici boste udeleženci razdeljeni v več skupin; v vlogi koordinatorja za neprekinjeno poslovanje boste za določen poslovni sistem ugotavljali in analizirali vse potrebne sestavine načrta (kritični poslovni procesi, analiza vplivov na poslovanje, analiza tveganja, izdelava strategije in postopkov za okrevanje) in osnutek načrta tudi pripravili. - Odgovori na vprašanja med izobraževanjem in tudi po njem. Že sedaj jih pošljite na: [email protected]
- Pridobite potrdilo o opravljenem neformalnem usposabljanju v okviru naše institucije – podelimo vam ga na osnovi obiska obeh delavnic ter na osnovi uspešno opravljenega preizkusa znanja po zadnji delavnici v spletni učilnici.
Vsebina
Trajanje: 9.00 – 12.15 (online)
Vsebina:
- Uvod
-neprekinjeno poslovanje (NP)
-definicija
-namen
-cilj
- Načrtovanje neprekinjenega poslovanja
-značilnosti (=temelji)
-koraki načrtovanja
-potrebni (ne pa tudi zadostni) pogoji za uspeh
- Upravljanje neprekinjenega poslovanja
-značilnosti (=temelji)
-strategija
-potrebni (ne pa tudi zadostni) pogoji za uspeh
- Krizno vodenje
-ko se zgodi…
-kaj je krizno vodenje
-kdaj aktivirati krizno vodenje
-kako upravljati krizno situacijo
-vloge
- Standardi in zakonodaja
- Načrt neprekinjenega poslovanja za manjše organizacije (podjetja in javnopravne osebe) – vzorec
- Načrt neprekinjenega poslovanja za večje organizacije (podjetja in javnopravne osebe) – vzorec
- Kontrolni seznam za pripravo načrta neprekinjenega poslovanja
Trajanje: 9.00 – 13.30 (Ljubljana Vič)
- Priprave pred načrtovanjem neprekinjenega poslovanja
- Analiza stanja in opredelitev ključnih poslovnih procesov
- Izvedba analize vplivov na poslovanje (BIA)
- Izvedba analize tveganj
- Priprava primera strategije neprekinjenega poslovanja
- Priprava primerov načrtov neprekinjenega poslovanja
- Primer vaje/testiranja načrta neprekinjenega poslovanja
Predavatelj
pred. mag. Marko Potokar
Habilitirani predavatelj za področje računalništva in informatike na višjih šolah in fakultetah. Predava na dodiplomskem in podiplomskem študiju na fakulteti za poslovne študije Gea College ter na višji strokovni šoli Academia. Je avtor več prispevkov s področja varovanja, zasebnosti in informacijskih tehnologij ter operacijskih raziskav.
Ima večletne interdisciplinarne izkušnje, ki so vezane tako na področje javnih institucij, kakor tudi na področje poslovnega korporativno varnostnega okolja. Med drugim je vršil funkcijo državnega nadzornika za varstvo osebnih podatkov pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije, trenutno pa je vodja varovanja v mednarodni korporaciji.
Je prejemnik nagrade Korporativni varnostni manager leta 2016, ki jo izbranim posameznikom za njihov inovativni prispevek na področju razvoja in uveljavljanja varnosti podeljuje Institut za korporativne varnostne študije ICS Ljubljana, in prejemnik naziva Varnostni inženir leta za področje informacijske varnosti, podeljenega na konferenci INFOSEK 2022.
Komu priporočamo udeležbo?
Izobraževalni program je namenjen kriznim managerjem, koordinatorjem neprekinjenega poslovanja, direktorjem in vodjem v podjetjih in institucijah ter vsem, ki kakorkoli sodelujejo pri pripravi načrta neprekinjenega poslovanja.
Kaj izobraževanje vključuje?
- Online delavnica v živo: Načrtovanje in upravljanje neprekinjenega poslovanja
- Delavnica na lokaciji: Delavnica v živo – delo v skupinah
- Dostop do študijskih e-gradiv: vzorec načrta neprekinjenega poslovanja in kontrolni seznam za pripravo načrta
- Dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsi materiali in posnetki delavnic
- Certifikat oz. potrdilo: Usposobljeni koordinator za področje upravljanja neprekinjenega poslovanja
Kaj vam zagotovimo še dodatno?
Odgovori na vprašanja so zagotovljeni med izobraževanjem in tudi po njem.
Povsem praktičen pristop – nastopili boste v vlogi koordinatorja za področje neprekinjenega poslovanja in izvedli cel postopek za pripravo načrta neprekinjenega poslovanja, vključno s pripravo načrta.
Certifikat
Pridobite certifikat Forum Akademije Usposobljeni koordinator za področje upravljanja neprekinjenega poslovanja kot potrdilo o strokovni usposobljenosti v slovenskem in angleškem jeziku.
Je dokazilo o pridobljeni neformalni izobrazbi, ki vam služi kot dokaz o dodatno opravljenem neformalnem izobraževanju.
.
.
Potek izobraževanja in spletna učilnica
Potek izobraževanja
- Program je zasnovan interaktivno, tako da udeleženci aktivno sodelujejo, postavljajo vprašanja in izmenjujejo izkušnje.
- Delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in prejeli odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
- Dostop do gradiv boste imeli v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
- Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa. Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še dve leti od začetka izobraževalnega programa.
- Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
Delo v spletni učilnici ter dostop kjerkoli in kadarkoli
- Izobraževanje bo podprto s spletno učilnico, ki je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa.
- V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa. Zato predlagamo, da jo redno obiskujete.
- Do spletne učilnice lahko dostopate kadarkoli preko svojega računalnika ali mobilnih naprav.
- Dostop do spletne učilnice boste prejeli po elektronski pošti, nekaj dni pred pričetkom izobraževanj.
- Priporočamo vam, da nam ob prijavi posredujete vašo aktualno GSM številko za namene nujnih sporočil.