1. DATUM:
28. september 2020, od 9.00 do 10.30
2. OKVIRNA VSEBINA:
- Kako urediti pravila v podjetju, pred pričetkom uvajanja dela od doma (pravno in z vidika VZD)?
- Kako urediti pogodbo o zaposlitvi (sklenitev nove pogodbe, odpoved prejšnje)?
- Obveščanje inšpektorata za delo (pravila in potrebna dokumentacija)?
- Kako vse urediti v čim krajšem času, s čim manj stroški?
- Kako določiti višino nadomestila za uporabo delovnih sredstev?
Zagotovo imate še številna vprašanja, ki vas tarejo ob ponovni zaostritvi pogojev za delo in ob novih protivirusnih ukrepih.
Pošljite jih na naš naslov: [email protected] do 27. 9. 2020.
3. OBLIKA IN POTEK IZOBRAŽEVANJA:
Online seminar spremljate preko lastnega računalnika ali mobilne naprave, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma.
4. KOMU JE NAMENJENO:
Direktorjem, HR menedžerjem, kadrovskim strokovnjakom, vodjem in vsem, ki se s tematiko srečujete v podjetjih in organizacijah.
Z online izobraževanjem vas želimo seznaniti z bistvenim zakonskim okvirjem za organizacijo dela od doma. Ko se namreč delodajalec odloči za uvedbo dela na domu, mora pred pričetkom dejanskega opravljanja dela na domu, izpolniti vse zakonsko določene predpostavke, ki splošno veljajo za opravljanje delo na domu.
Odvetnik odgovarja: Delo od doma
- zakonsko pravilna izvedba organiziranja dela od doma (obrazložitve zakonskih osnov: kako organizirati delo od doma, priprava nove pogodbe o zaposlitvi, varnost in zdravje pri delu od doma)