Potni stroški in bonitete v javnem sektorju

Srečanje

Brezplačno

Kraj izvedbe:Ljubljana

Srečanje – pojasnila, primeri in praktični nasveti za računovodje in odgovorne za pravilen obračun stroškov potnih nalogov in bonitet

Potni stroški in bonitete

Pojasnila, primeri in praktični nasveti za računovodje, direktorje, podjetnike in vse odgovorne za pravilen obračun stroškov potnih nalogov in bonitet v gospodarstvu in v javnem sektorju

 

Za pravilno obračunavanje potnih stroškov in bonitet organiziramo strokovni posvet, na katerem boste poslušali in izprašali ključni sogovornici:

 

lidija-robnik

doc. dr. Lidija Robnik,

Samostojna podjetnica, finančna svetovalka, predavateljica. Piše strokovne in znanstvene članke, sodeluje z referati na domačih in mednarodnih strokovnih in znanstvenih konferencah.

mag. Brigita Osojnik,

davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije s praktičnimi 25-letnimi izkušnjami na področju davka na dodano vrednost, davka od dohodkov pravnih oseb, dohodnine, mednarodnih davkov, premoženjskih davkov, prispevkov za socialno varnost, sodelovanja v davčnih inšpekcijskih postopkih


Kot odgovorni za obračun potnih stroškov povezanih s službenimi potovanji in prihodi na delo, morate obračun izpolniti skladno z zahtevami zakonov, kolektivnih pogodb in uredb.

Srečujete se z vprašanji, kot so:

• Kdaj lahko zaposlenemu izplačamo akontacijo za službeno potovanje?
• Kdaj lahko zaposleni uporabi službeno plačilno kartico?
• Kakšno višino dnevnice moramo zagotoviti zaposlenemu (če ima zagotovljene dnevne obroke doma ali v tujini)?
• Kako postopamo v primeru, ko zaposleni združi službeno pot s privatno potjo?
• Kakšne so bonitete če se uporablja službeno vozilo, če zaposleni uporablja svoje vozilo, če se službeno vozilo uporablja tudi v privatne namene?
• Katere listine so obvezna priloga k potnemu nalogu?
• Kaj bodo pregledali revizorji in inšpektorji, ko bodo izvedli nadzor potnih nalogov in z njimi povezanih obračunanih stroškov?

• Kakšen je davčni in računovodski vidik izplačil potnih stroškov za delodajalca in zaposlenega?


Koristi

  • Dobili boste jasen pregled nad tem, kaj spada med bonitete in kakšen je računovodski in davčni vidik bonitet.
  • Vedeli boste kdaj, kako in komu pravilno obračunati potne stroške.
  • Prejeli boste prave odgovore na vprašanje glede povračila stroškov za prihod na delo, ki veljajo v javnem sektorju.
  • Vprašanja nam lahko pošljete že pred posvetom.

Na posvet vabimo vse, ki ste odgovorni za obračun potnih stroškov in bonitet v javnem sektorju.


Vsebina srečanja Potni stroški in bonitete:

Bonitete (doc. dr. Lidija Robnik):

  • Vrste bonitet zaposlenih (osebni avtomobili, vinjete, formalno in neformalno izobraževanje, nastanitve, zavarovanja, darila, obleka in obutev, poslovni in neposlovni stroški, managerski pregledi, članarine ipd.).
  • Vrednotenje bonitet za zaposlenih pri bruto plači in stroški delodajalca.
  • Davčni in računovodski vidik bonitet delodajalca in zaposlenega.
  • Reprezentanca in obdaritev poslovnih partnerjev in zaposlenih.
  • Obdaritev nezaposlenih in njihovo obrutenje ter obdavčitev.
  • Evidentiranje bonitet v računovodskih izkazih delodajalca in v davčnem obračunu.
  • Predstavitev največjih dilem in napak v praksi glede opredelitve vrst bonitet ter njihove obdavčitve.
  • Odgovori na vprašanja in strokovna diskusija.

Bonitete in davčni vidik potnih stroškov (mag. Brigita Osojnik):

  • Opredelitev bonitet po Zakonu o dohodnini
  • Službena vozila
  • Službena stanovanja
  • Počitniške nastanitve, letovanja
  • Šolnine in izobraževanja
  • Članarine
  • Darila
  • Zavarovanja
  • Službene obleke
  • Zdravstveni pregledi
  • Promocija zdravja na delovnem mestu
  • Druge bonitete
  • Kdaj in v kakšnih primerih pride do obdavčitve prevoza na delo

Predavatelji

dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon.

Samostojna podjetnica, finančna svetovalka, predavateljica. Piše strokovne in znanstvene članke, sodeluje z referati na domačih in mednarodnih strokovnih in znanstvenih konferencah. Izvaja samostojne strokovne seminarje in delavnice za razne naročnike, kot so: podjetja, izobraževalne inštitucije, založbe zbornice ipd. Njena glavna značilnost je, da na predavanjih, delavnicah in srečanjih povezuje teorijo s prakso, kar je zelo dobro sprejeto s strani udeležencev. Izdala je nekaj samostojnih knjig in priročnikov.

mag. Brigita Osojnik

Mag. Brigita Osojnik je direktorica družbe Pabide d.o.o., davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, s praktičnimi izkušnjami na področju davka na dodano vrednost, davka od dohodkov pravnih oseb, dohodnine, mednarodnih davkov, premoženjskih davkov, prispevkov za socialno varnost, sodelovanja v davčnih inšpekcijskih postopkih, pridobljenimi s 25-letnim delom na davčnem področju in predavateljica ter avtorica številnih strokovnih prispevkov za publikacije in portale na davčnem področju.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.