fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Praktična delavnica: Triki učinkovitih marketinških besedil

Delavnica
Strokovnjaki:

288,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

pdf_print_narocilnica 

pdf_web

 

POZOR: Če bi bilo vseeno, kako je vsebina “zapakirana”, bi vam tudi diamantno ogrlico prodali v plastični vrečki, kajne?

dr. Nina Krajnc, predavateljica

S pravim marketinškim tekstom lahko ciljno stranko nagovorite, navdušite, pritegnete in jo prepričate v nakup, lahko pa vam priložnost spolzi med rokami naravnost v naročje vaše konkurence.

Pogosto je pisana beseda prvi in najpomembnejši stik s stranko, zato je še kako pomembno, da z jasno in profesionalno predstavljenimi informacijami vzbudite zaupanje in interes pri svoji ciljni publiki ter gradite svojo prepoznavnost.

Prodajna pisma, prodajne e-maile, besedila za splet, besedila za kataloge in prodajne prospekte, letake in vabila boste napisali učinkovito, če boste upoštevali ustaljene metode učinkovitega pisanja, kot tudi najnovejše trende! Zato nadgradite svoje veščine – vabimo vas, da se udeležite praktične delavnice.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki se v podjetju ukvarjate s pisanjem kakršnih koli marketinških besedil, od tekstov za splet, pisem, e-mailov, do vabil ipd., ter vsem, ki vodite ekipo sodelavcev, ki to delo opravlja.

Včasih ena beseda spremeni vse. Z dobrimi besedili boste bistveno povečali prodajo, ker:

  • se boste naučili zlatih pravil pisanja marketinških besedil,
  • boste spoznali različne pristope za različne oblike besedil in različne prodajne kanale,
  • boste pri snovanju besedil lahko upoštevali najnovejše svetovne trende,
  • vas bomo opozorili na trike in malenkosti, ki spremenijo vse, opazni in prepoznavni,
  • boste s pravim pristopom pritegnili svojo ciljno publiko,
  • vas bodo dojemali kot verodostojne in zaupanja vredne,

zato se morate delavnice nujno udeležiti!

Kratek pregled vsebine:Sporočanje s ciljem (komu pišemo in s kakšnim namenom)

  • ključne lastnosti ciljnih bralcev
  • premislek o njihovih potrebah
  • vzpostavljanje zaupanja
  • marketinško izpostavljanje koristi/prednosti

Z malo besed do velikih učinkov (prepričljiva vsebina besedil)

  • uporaba naslovov in podnaslovov
  • doseganje visoke sporočilnosti besedil
  • uporaba glagolov dejanj
  • uporaba formule O.D.Z.I.V.

Tudi oblika je „del paketa“ (oblikovna plat pisanja besedil)

  • organiziranje in členjenje daljših besedil
  • pravilo obrnjene piramide
  • efektivno poudarjanje besed
  • poenostavljanje in prilagoditev lažjemu iskanju
  • manj je več

Pravi pristop v pravem trenutku (posebnosti posameznih oblik besedil)

  • prodajna pisma, prodajni e-maili
  • besedila za spletne strani
  • besedila za kataloge in prodajne prospekte
  • letaki in vabila

Avtorji

dr. Nina Krajnc

dr. Nina Krajnc se s profesionalnim pisanjem besedil (copywritingom) ukvarja že skoraj desetletje in pomaga podjetnikom učinkovito nagovoriti njihove kupce ter izboljšati poslovne rezultate. Bila je prva v Sloveniji, ki je z večletnim pisanjem strokovnega bloga delila uporabne nasvete, tehnike pisanja in slovnična pravila. Svoje znanje v strnjeni obliki podaja tudi v obliki praktičnih delavnic, kjer udeleženci iz prve roke dobijo uporabne nasvete in se naučijo prepričljivih tehnik marketinškega pisanja.