POZOR: Če bi bilo vseeno, kako je vsebina “zapakirana”, bi vam tudi diamantno ogrlico prodali v plastični vrečki, kajne?
dr. Nina Krajnc, predavateljica
S pravim marketinškim tekstom lahko ciljno stranko nagovorite, navdušite, pritegnete in jo prepričate v nakup, lahko pa vam priložnost spolzi med rokami naravnost v naročje vaše konkurence.
Pogosto je pisana beseda prvi in najpomembnejši stik s stranko, zato je še kako pomembno, da z jasno in profesionalno predstavljenimi informacijami vzbudite zaupanje in interes pri svoji ciljni publiki ter gradite svojo prepoznavnost.
Prodajna pisma, prodajne e-maile, besedila za splet, besedila za kataloge in prodajne prospekte, letake in vabila boste napisali učinkovito, če boste upoštevali ustaljene metode učinkovitega pisanja, kot tudi najnovejše trende! Zato nadgradite svoje veščine – vabimo vas, da se udeležite praktične delavnice.
Komu je seminar namenjen?
Seminar je namenjen vsem, ki se v podjetju ukvarjate s pisanjem kakršnih koli marketinških besedil, od tekstov za splet, pisem, e-mailov, do vabil ipd., ter vsem, ki vodite ekipo sodelavcev, ki to delo opravlja.
Včasih ena beseda spremeni vse. Z dobrimi besedili boste bistveno povečali prodajo, ker:
- se boste naučili zlatih pravil pisanja marketinških besedil,
- boste spoznali različne pristope za različne oblike besedil in različne prodajne kanale,
- boste pri snovanju besedil lahko upoštevali najnovejše svetovne trende,
- vas bomo opozorili na trike in malenkosti, ki spremenijo vse, opazni in prepoznavni,
- boste s pravim pristopom pritegnili svojo ciljno publiko,
- vas bodo dojemali kot verodostojne in zaupanja vredne,
zato se morate delavnice nujno udeležiti!
Kratek pregled vsebine:Sporočanje s ciljem (komu pišemo in s kakšnim namenom)
- ključne lastnosti ciljnih bralcev
- premislek o njihovih potrebah
- vzpostavljanje zaupanja
- marketinško izpostavljanje koristi/prednosti
Z malo besed do velikih učinkov (prepričljiva vsebina besedil)
- uporaba naslovov in podnaslovov
- doseganje visoke sporočilnosti besedil
- uporaba glagolov dejanj
- uporaba formule O.D.Z.I.V.
Tudi oblika je „del paketa“ (oblikovna plat pisanja besedil)
- organiziranje in členjenje daljših besedil
- pravilo obrnjene piramide
- efektivno poudarjanje besed
- poenostavljanje in prilagoditev lažjemu iskanju
- manj je več
Pravi pristop v pravem trenutku (posebnosti posameznih oblik besedil)
- prodajna pisma, prodajni e-maili
- besedila za spletne strani
- besedila za kataloge in prodajne prospekte
- letaki in vabila