fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Prilagojeni postopki zaposlovanja in skrb za zaposlene IT sektorja v izrednih razmerah

Spletno srečanje v živo
Ura: 13.00 – 14.30

89,90  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Podjetja IT sektorja se prilagajate trenutnim razmeram in tako delate še več in še bolj inovativno. Vodje in kadroviki za učinkovito poslovanje podjetja in iskanje pravih rešitev za stranke še vedno imate temelje v ključnih zaposlenih, naj so to obstoječi ali taki, jih morate zaposliti na novo. Spreminjajo pa se načini …

Proces zaposlovanja se je spremenil – razgovori v živo več ne pridejo v poštev, drugačne so tudi metode privabljanja ključnih kadrov, da o sklepanju pogodbe o zaposlitvi ter uvajanju novega sodelavca ne govorimo.

Poskrbeti je treba tudi za že obstoječe sodelavce – notranje umirjen in motiviran delavec je za nemoteno in učinkovito delo nepogrešljiv …

Vodje in kadrovniki morate sedaj, ko s svojimi zaposlenimi niste na dosegu roke, biti svojim zaposlenim še bolj vidni, zato se soočate z izzivi:

  • Kako kljub omejitvam gibanja in druženja izpeljati zaposlitveni postopek, da sledi pravnim določilom delovnopravne zakonodaje in hkrati podjetje dobi ključne kadre, ki jih potrebuje?
  • Dobre prakse pri zaposlovanju na daljavo
  • Kako novemu sodelavcu predstaviti delovne procese vašega podjetja, ki jih še ne pozna, in ga učinkovito uvesti v njegovo delo?
  • Katere spletne rešitve so vam lahko v pomoč?
  • Kako poskrbeti za že zaposlene ter njihov profesionalni razvoj?
  • Kako zaposlenim olajšati delo od doma in jim dati vedeti, da so pomemben gradnik podjetja?
  • Dobre prakse za vzdrževanje pozitivne klime in motivacije zaposlenih

Seznanite se z rešitvami in strategijami najboljših – pridružite se nam na spletnem srečanju v živo in izmenjate izkušnje s predavateljico.

Online seminar spremljate preko lastnega računalnika ali mobilne naprave, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma. Vprašanja postavljajte sproti, predavateljica bodo nanje odgovarjali sproti ali na koncu.

Vprašanja nam lahko pošljete tudi vnaprej – na naslov: [email protected]

  • Postopek zaposlovanja sedaj poteka drugače – kako ga prilagoditi?
  • Iskanje ključnih kadrov
  • Pogovor s kandidati, predstavitev referenc
  • Sklepanje pogodbe o zaposlitvi in pravna ureditev zaposlitve
  • Delovne naloge in delovno okolje novozaposlenega
  • Uvajanje in mentorstvo
  • Podporna vloga vodje in kadrovika zaposlenim
  • Motivacija in nagrajevanje – kako tudi z nefinačnimi spodbudami?

Avtorji

Urška Stanovnik, univ. dipl. psih.

Urška Stanovnik, univ. dipl. psih. že več kot 10 deluje na HR področju, kjer jo bolj kot ustaljene prakse zanimajo novodobni pristopi in načini, kako ustvariti še boljšo izkušnjo za (potencialne) zaposlene. V podjetju Optiweb ustvarja ravnovesje med potrebami zaposlenih na eni strani in poslovnimi potrebami na drugi strani.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.