Profesionalna komunikacija po telefonu za prodajnike in poprodajne storitve

Enodnevni seminar
Predavatelji:Rok Pavlin

298,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

“Pri prodaji ne gre več za prodajo, temveč za izgradnjo zaupanja in izobraževanje.” – Siva Devaki

Če želite svojo (po)prodajno komunikacijo dvigniti še za kak nivo (in to je vedno možno), vas vabimo na interaktiven enodnevni trening, ki je v bistvu še dosti več kot to: je sklop delavniceindividualnega dela in odgovorov na vprašanja in dileme, ki se pojavijo pri preizkušanju novega znanja v praksi.

P.S. Prodaja brez prodaje je umetnost, v kateri se je treba vsak dan kaliti. Naredimo še en preskok – skupaj!

Zakaj se splača investirati nekaj časa in se udeležiti treninga:

  • Trenirali boste konkretne situacije v komunikaciji (priprava na klic, ice breakers, prisluhniti stranki, pristopi za nesramne ali žaljive sogovornike …)
  • Prejeli boste praktično znanje psihologije, ki vam bo koristilo pri delu (vzpostavitev »stika«, različni temperamentni tipi, sugestibilnost, vodljivost, iskrenost, samoposlušanje in izboljšave…)
  • Znali boste pridobiti in ohraniti redne stranke (od prvega do zadnjega kontakta – namen pridobivanja in zadrževanja rednih strank bo rdeča nit celotnega treninga)
  • Identificirali in dosegli boste pravo osebo (od podjetja in telefonske, preko centrale, do pravega naslova za naš namen – trening praktičnih situacij)

KONKRETNO O KOMUNIKACIJI

Prvi vtis je pomemben. Pri pogovoru ga hitro pokvarimo z napakami, ki se jih poogosto ne zavedamo.

  • Prvi vtis in pogoste nezavedne napake
  • Priprava na klic (vsebinska, osebna, elevator pitch tehnika)
  • Razbijanje željenih rezultatov (npr. da prodam izdelek) na korake
  • Kako prebiti led, da se stranka z nami pogovarja, in kako prisluhniti
  • Kako se spopasti z nesramnim ali žaljivim sogovornikom – naj vam bo tak sogovornik poseben izziv

PSIHOLOGIJA ZA TELEFON

V prodaji je pomembno zaupanje med prodajnikom in kupcem, to pa nastane, ko se vzpostavi stik v komunikaciji.

  • Prepoznavanje značaja sogovornika in ustrezna prilagoditev načina prodaje
  • Poznavanje sebe, prodajnika, kot osnova za učinkovito komuniciranje
  • Štirje osnovni tipi človeškega temperamenta
  • Sugestibilnost in vodljivost – kaj je razlika in kako to koristi v prodaji
  • Dolgoročno uspešni pristopi
  • S samoposlušanjem do izboljšav v komunikaciji

REDNE STRANKE

Pridobivanje rednih strank se prične že s prvim kontaktom. Ponovno pridobivanje strank, ki si jih izgubil, je dosti težje in dražje, kot vzdrževanje odnosa z obstoječo.

  • Sodelujoči v procesu zaupanja
  • Najpomembnejše lekcije iz prakse
  • Največje napake, ki se jih morate izogniti
  • Pridobivanje in zadrževanje rednih strank je ključ

ISKANJE PRAVEGA KONTAKTA

Pogosto se na telefonu znajdemo samo s telefonsko in imenom podjetja, radi bi pa dobili osebo, ki je najboljši naslov za naš namen.

  • Vemo, koga iščemo, a ne pridemo mimo centrale
  • Od sogovornika moramo šele izvedeti, kdo je prava oseba
  • Praktično preigravanje različnih situacij, pripravljenih, kot tudi tistih, ki jih bodo udeleženci sami izpostavili

ZAKLJUČEVANJE POSLA (USPEŠEN DOGOVOR)

Uspešen prodajnik se od prodajalca loči v sposobnosti zaključevanja posla. Prodajnik se zaveda orodij in načinov, ki jih uporabi, da bi dosegel svoj cilj.

  • Nič slabega o konkurenci – vse se vrne nazaj
  • Vsak pogovor se zaključi z dogovorom – res, prav vsak
  • Ugovori – morajo biti, da se prodaja zaključi
  • Prodajnik vodi pogovor
  • Kdaj je prodaja res uspešna?

Predavatelji

Rok Pavlin

Rok Pavlin je devet let delal na vseh področjih prodaje – trgovina, klicni center, terenska prodaja, spletna prodaja, prodaja na sejmih, seminarjih in kongresih, kjer se je izkazal tudi kot predavatelj. V Studiu Moderna je deloval v okviru testne skupine, ki je prizkušala nove pristope pri telefonski prodaji in jih pripravljala za množično uporabo v klicnem centru. Večji del svoje kariere je posvetil družbi Tax-Fin-Lex, kjer je skrbel za gradnjo podobe podjetja na trgu, za prenovo in ustvarjanje novih produktov ter prodajo preko različnih kanalov. Svoje izkušnje sedaj nadgrajuje v podjetju Biroform dns, kjer se posveča najnovejšim trendom s področja avtomatske obdelavo gotovine. Odlikujejo ga bogate prodajne izkušnje, sistematičen, k iskanju rešitev naravnan pristop pravnika in izvrstne komunikacijske veščine. Ne verjame v univerzalne prodajne rešitve, saj imata vsako področje prodaje in vsak trg svoje zakonitosti. Njegova predavanja so zato zasnovana kot prodajni treningi, prikrojeni udeležencem konkretnega predavanja. Naučil vas bo, kako in kdaj pri svojem delu uporabiti katera prodajna orodja, da bo prodaja res uspešna. Poseben poudarek namenja skrbi za redne stranke. Verjame, da pri prodaji ne gre (le) za prodajo produkta, temveč za gradnjo odnosa. Bolj kot zaupanje v produkt je zato pomembno zaupanje v osebo, ki ga prodaja.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.