“Pri prodaji ne gre več za prodajo, temveč za izgradnjo zaupanja in izobraževanje.” – Siva Devaki
Če želite svojo (po)prodajno komunikacijo dvigniti še za kak nivo (in to je vedno možno), vas vabimo na interaktiven enodnevni trening, ki je v bistvu še dosti več kot to: je sklop delavnice, individualnega dela in odgovorov na vprašanja in dileme, ki se pojavijo pri preizkušanju novega znanja v praksi.
P.S. Prodaja brez prodaje je umetnost, v kateri se je treba vsak dan kaliti. Naredimo še en preskok – skupaj!
Zakaj se splača investirati nekaj časa in se udeležiti treninga:
- Trenirali boste konkretne situacije v komunikaciji (priprava na klic, ice breakers, prisluhniti stranki, pristopi za nesramne ali žaljive sogovornike …)
- Prejeli boste praktično znanje psihologije, ki vam bo koristilo pri delu (vzpostavitev »stika«, različni temperamentni tipi, sugestibilnost, vodljivost, iskrenost, samoposlušanje in izboljšave…)
- Znali boste pridobiti in ohraniti redne stranke (od prvega do zadnjega kontakta – namen pridobivanja in zadrževanja rednih strank bo rdeča nit celotnega treninga)
- Identificirali in dosegli boste pravo osebo (od podjetja in telefonske, preko centrale, do pravega naslova za naš namen – trening praktičnih situacij)
KONKRETNO O KOMUNIKACIJI
Prvi vtis je pomemben. Pri pogovoru ga hitro pokvarimo z napakami, ki se jih poogosto ne zavedamo.
- Prvi vtis in pogoste nezavedne napake
- Priprava na klic (vsebinska, osebna, elevator pitch tehnika)
- Razbijanje željenih rezultatov (npr. da prodam izdelek) na korake
- Kako prebiti led, da se stranka z nami pogovarja, in kako prisluhniti
- Kako se spopasti z nesramnim ali žaljivim sogovornikom – naj vam bo tak sogovornik poseben izziv
PSIHOLOGIJA ZA TELEFON
V prodaji je pomembno zaupanje med prodajnikom in kupcem, to pa nastane, ko se vzpostavi stik v komunikaciji.
- Prepoznavanje značaja sogovornika in ustrezna prilagoditev načina prodaje
- Poznavanje sebe, prodajnika, kot osnova za učinkovito komuniciranje
- Štirje osnovni tipi človeškega temperamenta
- Sugestibilnost in vodljivost – kaj je razlika in kako to koristi v prodaji
- Dolgoročno uspešni pristopi
- S samoposlušanjem do izboljšav v komunikaciji
REDNE STRANKE
Pridobivanje rednih strank se prične že s prvim kontaktom. Ponovno pridobivanje strank, ki si jih izgubil, je dosti težje in dražje, kot vzdrževanje odnosa z obstoječo.
- Sodelujoči v procesu zaupanja
- Najpomembnejše lekcije iz prakse
- Največje napake, ki se jih morate izogniti
- Pridobivanje in zadrževanje rednih strank je ključ
ISKANJE PRAVEGA KONTAKTA
Pogosto se na telefonu znajdemo samo s telefonsko in imenom podjetja, radi bi pa dobili osebo, ki je najboljši naslov za naš namen.
- Vemo, koga iščemo, a ne pridemo mimo centrale
- Od sogovornika moramo šele izvedeti, kdo je prava oseba
- Praktično preigravanje različnih situacij, pripravljenih, kot tudi tistih, ki jih bodo udeleženci sami izpostavili
ZAKLJUČEVANJE POSLA (USPEŠEN DOGOVOR)
Uspešen prodajnik se od prodajalca loči v sposobnosti zaključevanja posla. Prodajnik se zaveda orodij in načinov, ki jih uporabi, da bi dosegel svoj cilj.
- Nič slabega o konkurenci – vse se vrne nazaj
- Vsak pogovor se zaključi z dogovorom – res, prav vsak
- Ugovori – morajo biti, da se prodaja zaključi
- Prodajnik vodi pogovor
- Kdaj je prodaja res uspešna?