Psihologinja vodenja v praksi
- Zakaj nam dober kader uhaja?
- Zakaj v komunikaciji najboljšim namenom navkljub prihaja do konfliktov?
- Zakaj so zaposleni včasih nezadovoljni, nemotivirani, nezavzeti?
- Kako to, da pohvala pokvari in kritika ne zaleže?
- Zakaj je vodja v časih negotovosti pred še toliko večjim izzivom?
Na praktični delavnici psihologinja vodenja v praksi boste spoznali, kako lahko vodja z upoštevanjem psiholoških zakonitosti posameznika ter dinamike skupin aktivira maksimalen potencial zaposlenih!
Mnenje udeleženke
»Hvala za zanimiv in poučen seminar. Pohvala predavateljici!«
mag. Alenka Čok Pangeršič, izvršna direktorica sektorja za upravljanje premoženja, Modra zavarovalnica, d. d.
Koristi
Zakaj ravno ta delavnica:
- Spoznali boste, katere so glavne pasti, v katere se lahko ujamejo vodje, in kako se jim izogniti;
- Urili boste svoje komunikacijske spretnosti in spoznali, kako s primerno komunikacijo vplivamo na druge;
- Spoznali boste orodja za samo-motivacijo in za motiviranje sodelavcev;
- Razumeli boste, kako preiti iz nezavednih programov v zavestno vodenje;
- Spoznali boste orodja za povečanje svojega osebnega vpliva;
- Razumeli boste psihološke potrebe svojih sodelavcev;
- Spoznali boste pristope in orodja, kako pri zaposlenih spreminjati manj zaželena vedenja ter kako okrepiti želena!
Vsebina – Psihologinja vodenja v praksi
- Model strateške komunikacije: kako z verbalno in neverbalno komunikacijo doseči, da ti drugi sledijo?
- Ljudje imamo psihološke in odnosne potrebe – kako to spoznanje uporabiti pri vodenju
- Transakcijska analiza kot model učinkovite organizacijske komunikacije
- Kako lahko vodja s poznavanjem koncepta ego stanj generira učinkovita sporočila za motiviranje svojega tima
- Konfliktne, križne in prikrite transakcije v komunikaciji
- Učinkovite nevrolingvistične tehnike za ustvarjanje stika in vpliva
- »Stroke economy«: kako potrditi in aktivirati energijo zaposlenih?
- Kako poznavanje teorije družbene identitete in socialne kategorizacije olajša vodji graditi pripadnost
- Kdo je tisti, ki vzpostavlja organizacijske norme v delovnem timu
- Fenomen samoizpolnjujoče se preroke in česa se mora dober vodja zavedati
- »Walk the talk« – pomen konsistentnosti vodje kot generatorja signalov
- Fokus pozornosti kot osnovno orodje vodenja
- Praktične vaje za razvijanje komunikacijskih veščin in veščin vplivanja