fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

S pravo sistemizacijo do agilne organizacije

Seminar
Ura: –

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Pridružite se nam na seminarju
S PRAVO SISTEMIZACIJO DO AGILNE ORGANIZACIJE

Agilno poslovanje je v zadnjem času tema, s katero se ukvarja ogromno delodajalcev. Zato se ukvarjate tudi s tem, kako z učinkovito sistemizacijo, ki je stvar nenehnih sprememb, podpreti podjetje, da bo delovalo agilno. Sistemizacija delovnih mest je nenehno spreminjajoč se proces, s ciljem opredeliti delovna mesta in njihove naloge ter določiti odgovornosti, pooblastila in zahtevane kompetence za zaposlene.

Zagotovo si želite jasno opredeljene temeljne odgovornosti v okviru posameznega delovnega mesta in vzpostavitve fleksibilne sistemizacije delovnih mest, ki jo boste lahko tudi hitro prilagajali. Kako pa pri pripravi sistemizacije slediti ciljem in viziji vaše organizacije, kjer je treba upoštevati tudi trenutno zatečeno stanje organizacije? Fleksibilna sistemizacija delovnih mest je namreč eden izmed pomembnejših korakov strategije razvoja agilne organizacije.

Na praktičnem seminarju boste na primerih iz prakse dobili odgovore na ključna vprašanja:

  • Kdaj je sistemizacija delovnih mest obvezna?
  • Kakšno vlogo ima sistemizacija delovnih mest v urejenih delovnih okoljih?
  • Zakaj je analiza obstoječih procesov ključnega pomena?
  • Kateri so ključni postopki pred uvedbo nove sistemizacije?
  • Kakšna so tveganja in nevarnosti neupoštevanja pravil sistemizacije?
  • Ključni koraki izgradnje sistemizacije delovnih mest, ki delodajalca podpira na poti doseganja poslovnih ciljev?
  • Dobili boste odgovore na ta in še številna druga vprašanja, ki nam jih lahko pošljete že pred pričetkom seminarja na naslov: [email protected].

 

Program praktičnega seminarja

  • Ali je sistemizacija delovnih mest za vas obvezna
  • Kakšno vlogo ima sistemizacija delovnih mest v urejenih delovnih okoljih
  • Tveganja in nevarnosti neupoštevanja pravil sistemizacije ali nesprejema le- te
  • Ključni koraki izgradnje sistemizacije delovnih mest, ki delodajalca podpira na poti doseganja poslovnih ciljev
  • Zakaj je analiza obstoječih procesov ključnega pomena
  • Ključni postopki pred uvedbo nove sistemizacije
  • Tehnološki napredek in njegov vpliv na sistemizacijo delovnih mest
  • Analiza in strateška usmeritev kot temelj nove zasnove
  • Kako doseči zadostno fleksibilnost v opisih delovnih mest
  • Kdaj je smiselno izbrati sistemizacijo po vrsti dela in kdaj po delovnih mestih
  • Ključne vsebine opisov delovnih mest in pogosti izzivi preveč obširnih opisov delovnih mest
  • Kako si poenostaviti opise, da bodo kratki, jedrnati, pa vendar vsebinsko dovolj široki
  • Sistemizacija kot temeljni akt v delovnopravnih sporih
  • Pomen sistemizacije pri postavitvi kompetenčnih modelov
  • Zakaj je sistemizacija ključna pri izgradnji sistema nagrajevanja
  • Sistemizacija kot temelj učinkovitega vodenja
  • Primeri iz prakse

Komu je seminar namenjen?

Vodjem, direktorjem, kadrovikom in vsem ostalim, ki se v podjetjih in organizacijah ukvarjate s prenovo in vzpostavitvijo učinkovitih sistemizacij delovnih mest.


Izkoristite konkretne rešitve in praktične napotke ter se prijavite!


IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

Andreja Samec Koderman

Andreja Samec KodermanAndreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih. Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti. Na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov je leta 2015 in 2017 predstavila svoj pristop motivacije zaposlenih za večjo zavzetost pri delu. Za dosežke na področju razvoja človeških virov je prejela eno najprestižnejših nagrad (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. Nagrado za Vodenje in razvoj talentov je prevzela leta 2015 in leta 2017 na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov v Mumbaju.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. V primeru predvidenega seminarja na lokaciji si pridržujemo pravico do izvedbe v online obliki. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.