fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Strokovnjak za interno komuniciranje

Večdnevni izobraževalni program
Ura: –
Strokovnjaki:

980,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

V podjetjih/organizacijah nenehno uporabljamo nek sistem internega komuniciranja. Produktivnost kolektiva in s tem celotnega podjetja/organizacije je v veliki meri odvisna od učinkovitosti tega sistema. Kljub temu pa ogromno internih komunikacijskih načrtov propade zaradi njihove neživljenjskosti, saj izvajalci pogosto pozabijo, da je v izvajanje potrebno vključiti vse procese in vse zaposlene.

Kako torej pripraviti učinkovito strategijo internega komuniciranja, kako program internega komuniciranja implementirati v vse procese, da bo podjetje/organizacija na eni strani dosegalo svoje cilje in jih presegalo ter da bodo na drugi strani sodelavci, ki bodo zadovoljni in ki bodo svoje potenciale lahko maksimalno uporabili?

 

 

Program sestavljajo 4 moduli:

  • tri intenzivne praktične delavnice in
  • študijsko gradivo priročnik Sodobna orodja vodenja ter gradiva s posameznih delavnic

Ob koncu programa boste opravili preverjanje znanja in pridobili potrdilo o strokovni usposobljenosti: CERTIFIKAT Strokovnjak za interno komuniciranje v slovenskem in angleškem jeziku.
Komu je seminar namenjen?

Direktorjem podjetij/organizacij in enot ter tistim, ki se v podjetjih/organizacijah ukvarjajo z organizacijskim komuniciranjem: z razvojem kadrov, internim komuniciranjem, tržnim komuniciranjem in odnosi z javnostmi.

 

Z aktivnim sodelovanjem na programu boste:

    • analizirali obstoječe stanje (prijavljeni še pred začetkom delavnice prejmejo vprašalnik, na podlagi katerega na prvi delavnici pripravijo analizo obstoječega stanja),
    • v program internega komuniciranja znali vključiti vse zaposlene,
    • izboljšali veščine interne komunikacije (dvosmerna komunikacija),
    • pripravili akcijski načrt implementacije programa internega komuniciranja,
    • z izmenjavo izkušenj prenesli dobro prakso v svoje podjetje/organizacijo.

Da boste na delavnici dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja, nam jih lahko pošljete že pred pričetkom na naslov: [email protected].

Potek izobraževanja

  • Program je zasnovan tako, da boste zaradi intenzivnega izobraževanja odsotni le tri delovne dneve, ki jih boste maksimalno izkoristili.
  • Intenzivne delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Priročnik Sodobna orodja vodenja boste prejeli na prvi delavnici, dostop do digitalne izdaje pa na vaš elektronski naslov. Z njim boste pomembno nadgradili vaše znanje, saj vam omogoča vpogled v dodatne pomembne rešitve, ki jih potrebujete pri vsakdanjem delu.
  • Ob koncu programa boste izdelali Načrt implementacije programa internega komuniciranja v podjetju/organizaciji.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Strokovnjak za interno komuniciranje, v slovenskem in angleškem jeziku, kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Vsebina

  • Analiza stanja (prijavljeni že pred pričetkom delavnic prejmejo vprašalnik).
  • Obstoječa orodja internega komuniciranja (pravilniki, novice, strategija, sestanki …)
    • kaj deluje
    • kaj ne deluje
    • definiranje ovir in priložnosti
    • poslovna strategija
  • Toksična komunikacija in kako se ji izogniti
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj

Zbrana orodja, nasveti, preglednice in odkljuknice za lažje izvajanje vsakodnevnih aktivnosti in vsestransko izboljšanje najpomembnejših veščin vodenja:

  • postavljanje ciljev in oblikovanje strategij,
  • reševanje konfliktov,
  • motiviranje zaposlenih in oblikovanje učinkovitih delovnih timov,
  • vodenje učinkovitih sestankov,
  • delegiranje in vodenje projektov …

  • Opredelitev ciljev
  • Angažiranje vodij za izvajanje strategije
  • Usklajenost s poslovno strategijo
  • Budget
  • Osnovno sporočilo
  • Ciljne skupine (če jih je več) – strategija po skupinah
  • Razumevanje vrednot, blagovne znamke in njene obljube
  • Orodja: internet, intranet, socialna omrežja, interne novice, dogodki, nagrade, priročnik za zaposlene …)
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj

  • Nosilci
  • Koraki
  • Časovnica
  • Izvedba
  • Določitev metrike merjenja uspeha
  • Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj

  • Preverjanje znanja: Priprava načrta implementacije programa internega komuniciranja v podjetju/organizaciji.
  • Prejem certifikata Strokovnjak za interno komuniciranje.

Avtorji

Tamara Belšak

Tamara Belšak je mentorica za osebni in poslovni uspeh ter strokovnjakinja za komuniciranje in znamčenje. Svojim strankam pomaga prepoznati potenciale, se povezati s svojimi srčnimi željami in ustvariti strastno življenje in uspešen posel. Strokovnjakom, podjetnikom in posameznikom, ki si prizadevajo k odličnosti, pomaga okrepiti zaupanje v svojo notranjo modrost in obogatiti življenje na vseh področjih tako duhovnem, čustvenem in materialnem. Tamara rada pove, da je komunikacija najkrajša razdalja med človekoma. Napredne metode, ki jih uporablja pri svojem delu, upoštevajo človeka kot celovito bitje z vsemi svojimi naravni danostmi, potenciali, stremenji. Zato tudi njene stranke dosegajo izjemne rezultate na področju doseganja svojih ciljev. Tamara je univ. dipl. nov. in akreditirana Divine Living kovčinja. Več kot 15 let je delala na področju odnosov z javnostmi in marketinga, od tega 10 let v priznanem slovenskem podjetju kot svetovalka za odnose z javnostmi