80 % dela v kadrovskih službah predstavlja komuniciranje.
se tudi vam zdi, da se včasih z nekom razumete skoraj brez besed, medtem ko z drugimi ne gre in ne gre? Tako kot se moramo naučiti tujega jezika za sporazumevanje s tujcem, se moramo naučiti tudi različnih pristopov v komunikaciji z različnimi sodelavci.
- Kako se sporazumevati z različnimi tipi sogovornikov?
- Kako komunicirati s kronično nezadovoljnimi sodelavci?
- Kako uspešno motivirati sodelavce za skupno delo na projektih?
- Kako razreševati konfliktne situacije na delovnem mestu in voditi težje razgovore?
- Na kakšen način sporočiti sodelavcem nove zahteve, spremembe, vpeljati nov način dela?
Pri razrešitvi teh vprašanj vam bomo pomagali na praktični delavnici.
Praktična delavnica se izvaja na podlagi analize lastnega osebnostnega profila (SDI® profil in poročilo) vsakega udeleženca. E-vprašalnik, na osnovi katerega boste na delavnici delali na praktičnem primeru, boste prejeli dva dni pred delavnico po elektronski pošti.
KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?
Vodjem kadrovskih služb, kadrovskim strokovnjakom, vodjem enot in oddelkov ter vsem, ki pri vsakdanjem delu komunicirate z različnimi tipi sodelavcev.
Ključna korist predstavljene tehnike:
- Enostaven in zelo uspešen prenos v prakso.
Dodatne koristi:
- Spoznali boste lastne potenciale za učinkovito sporazumevanje.
- Pridobili orodja in veščine za uspešno motiviranje sodelavcev.
- Znali boste predvideti težavne ali neprijetne situacije in se nanje ustrezno odzvati.
- Vedeli boste, kako komunicirati z različnimi sodelavci in sogovorniki.
1. modul: Analiza lastnega osebnostnega profila
2. modul: Tehnike komuniciranja za kadrovike
- 4 jeziki komuniciranja za kadrovike: vsi različni, vsi pomembni, vsi zaposleni pomembno prispevamo k skupnim ciljem, čeprav smo si različni – kako razlike lahko postanejo naša prednost.
- 4 jeziki komuniciranja: ljudje smo različni – kako se sporazumevati in motivirati sodelavce glede na njihov osebnostni profil.
- Moj SDI® profil in moje vrline: kaj to pomeni za moj način komuniciranja in vzpostavljanja odnosov
- Vloga kadrovika pri reševanju konfliktov na delovnem mestu.
- Uporaba v praksi: profili mojih sodelavcev in kako se z njimi sporazumevati, kako jih motivirati za skupne projekte, kako motivirati in komunicirati z vodji, kako izvesti letne pogovore glede na različne profile sodelavcev, kakšne sodelavce potrebujemo v timu.