Trening komunikacije s težavnimi strankami – s psihologinjo, mag. Franko Bertoncelj

Enodnevni seminar

288,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, s težavnimi strankami pa še veliko bolj. Vsi si želimo prijaznih, uvidevnih, potrpežljivih, strank. In veliko je takšnih. A četudi je težavnih manj, za reševanje situacij s njimi porabimo veliko več  časa in energije.

Težavne stranke so običajno ljudje, ki otežujejo naše delo. Zaradi njih smo jezni, zagrenjeni, se počutimo nekompetentne ali poražene.

Zato je za učinkovito delo s težavnimi ljudmi pomembno, da obvladamo enostavne komunikacijske tehnike.

S pomočjo nasvetov in usmeritev priznane strokovnjakinje boste:

  • vedeli, kako ravnati v primeru konfliktov, kako obvladati situacijo in prekiniti neželeno vedenje druge strani,
  • osvojili profesionalne komunikacijske tehnike za delo s strankami, ki so agresivne, vzvišene, razburjene, nezadovoljne, nesramne…
  • znali postaviti mejo, ohraniti profesionalno distanco in situacij ne jemati osebno,
  • s težavno stranko enostavneje vzpostavili sodelovanje in zaključiti posel.
Vsebina seminarja
  • Kaj je namen profesionalne poslovne komunikacije s (težavnimi) strankami?
  • Vrste strank in vrste težavnih strank
  • Zakaj so težavne stranke težavne?
  • Komunikacijske tehnike za delo z agresivnimi, vzvišenimi, razburjenimi, večno nezadovoljnimi, negativnimi, ciničnimi, nesramnimi, arogantnimi, pasivnimi, obupanimi, neodzivnimi, super finimi, narejeno prijaznimi… strankami
  • Kako mi lahko pomaga moja govorica telesa v konfliktnih situacijah?
  • Profesionalna distanca ali kako ne jemati osebno
  • Kdaj, zakaj in kako postaviti mejo stranki
  • Kako s težavno stranko vzpostaviti sodelovanje in zaključiti posel

Avtorji

mag. Franka Bertoncelj

Franka BertonceljMagistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.