fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Trening komunikacije za vodje

Dvodnevni seminar
Ura: 9.00 – 13.15

579,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

80 % vodenja predstavlja komuniciranje! A hkrati temu vidiku vodenja pogosto namenimo najmanj pozornosti…

V sodobnem dinamičnem poslovnem okolju uspešno in učinkovito komunikacijo pogosto zanemarjamo, pa vendar se zavedamo, da je ključni element navdiha in motivacije tima, poslovne uspešnosti, pozitivne bilance in dobrih odnosov, kjer zaposleni napredujejo in ustvarjajo rezultate.

Zato izvajamo dvodnevni trening tehnik in metod komuniciranja v vodstvenih situacijah.


Praktičen pristop

Trening poteka v manjših skupinah, na interaktiven način, udeleženci med seboj izmenjujejo izkušnje in mnenja.

Prejeli bodo tudi vzorce in pripomočke za uporabo v praksi po zaključenem usposabljanju:

  • Kako komunicirati s posameznimi osebnostnimi profili
  • Priprava na izvedbo sestanka
  • Spremljanje uspešnosti sestanka

Udeleženci boste spoznali zakonitosti za dobro, uspešno in učinkovito komuniciranje.

Cilj programa vas je pripraviti na optimalno ravnanje v specifičnih vodstvenih situacijah:

  • Kako uspešno reševati konflikte?
  • Kako voditi učinkovite sestanke?
  • Kako komunicirati s težavnimi in problematičnimi sogovorniki?
  • Kako, kdaj in komu podati kritiko ali pohvalo?
  • Kako motivirati tim?
  • Kako vplivati na sogovornika? Pristop temelji na modelu ameriškega FBI – The Federal Bureau of Investigation’s Behavioral Change Stairway Model (BCSM).

Pomembno je, da imate za vsako, še tako neprijetno situacijo s sodelavci ali strankami, pravo orodje. To želimo skozi trening doseči.

Dvodnevni praktični program

  • Zakaj so odnosi v delovnem okolju pomembni?
  • 4 jeziki komuniciranja: Kako in zakaj smo si različni in kaj to pomeni za dobro in učinkovito komunikacijo ter odnose
  • Kako vplivati na sogovornika: 5 korakov in 6 tehnik modela za pogajanja, ki ga je razvil FBI in jih lahko uporabite pri komuniciranju v poslovnem svetu
  • Kdo so težavni in problematični sogovorniki in kako komunicirati z njimi?
  • Ko gre narobe: uspešno upravljanje konfliktov
  • Kako voditi učinkovite operativne sestanke v 5 korakih
  • Kako, kdaj in komu podati povratno informacijo (kritiko in pohvalo)
  • Motivirati ali navdihniti vaš tim?

Avtorji

mag. Suzana Ester Car

suzana-ester-car mag. Suzana Ester Car, svetovalka in trenerka, ki verjame, da so odnosi ključ do naše sreče in uspeha, zato se v zadnjem času največ posveča učinkovitem komuniciranju, vodenju in motiviranju posameznikov ter skupin.  Najboljše zahteva tako od sebe kot od udeležencev svojih delavnic in je prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako na področju osebnega razvoja kot na ravni organizacij. S kadrovskim managementom se je pričela ukvarjati leta 2000 v večnacionalnem podjetju Procter&Gamble. Pet let je bila pomočnica direktorja s področja razvoja ljudi na Kliniki Golnik. Kot samostojna svetovalka s podjetji in organizacijami sodeluje pri vpeljavi orodij kadrovskega managementa in usposabljanju vodij za samostojno in učinkovito uporabo vpeljanih orodij pri podjetju StepUP3. Pri implementaciji izhaja iz potreb in organizacjske kulture podjetij ter vključuje zaposlene v vse faze implementacije. “Zadnji dve leti sta korenito spremenili tudi naš pogled na delo in odnos do “službe” – ter hitro odprli vrata drugačnim oblikam dela. Svetu smo dovolili vpogled v svojo domačo pisarno ali celo v svojo dnevno sobo. Nekatere organizacije so se novim razmeram odlično prilagodile in pobirajo smetano. Jo boste tudi vi?”

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.