Učinkovito komuniciranje za kadrovike

Praktična delavnica

288,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Ste vedeli, da 80 % dela v kadrovskih službah predstavlja komuniciranje?

Se tudi vam zdi, da se včasih z nekom razumete skoraj brez besed, medtem ko z drugimi ne gre in ne gre? Tako kot se moramo naučiti tujega jezika za sporazumevanje s tujcem, se moramo naučiti tudi različnih pristopov v komunikaciji z različnimi sodelavci.

  • Kako se sporazumevati z različnimi tipi sogovornikov?
  • Kako uspešno motivirati sodelavce za skupno delo na projektih?
  • Kako razreševati konfliktne situacije na delovnem mestu in voditi težje razgovore?
  • Na kakšen način sporočiti sodelavcem nove zahteve, spremembe, vpeljati nov način dela?

S takimi in podobnimi vprašanji se vsak dan srečujete tudi kadrovski strokovnjaki, zato smo za vas pripravili praktično delavnico.

Komu je delavnica namenjen?

Kadrovskim direktorjem, vodjem izobraževanj, vodjem kadrovskih služb, kadrovskim strokovnjakom in vsem, ki se pri delu srečujete z izzivi komuniciranja s sodelavci

 

Izjemne koristi praktične delavnice:

  • Naučili se boste, kako komunicirati z različnimi sodelavci (tehnike adaptacije komunikacije);
  • Izvedeli boste, kako motivirati in komunicirati z vodji ter, kako komunicirati s težavnimi sodelavci;
  • Spoznali boste lastne potenciale in vrline za učinkovito sporazumevanje;
  • Znali boste predvideti težavne ali neprijetne situacije in se nanje ustrezno odzvati.

Če pa imate v zvezi z obravnavano tematiko vprašanja nam pišite na naslov: [email protected], le tako, vam bomo lahko učinkovito pomagali.

Kratek pregled vsebine:

  • Ljudje smo si različni – kako komunicirati z različnimi sodelavci (tehnike adaptacije komunikacije)
  • Kako motivirati in komunicirati z vodji?
  • Kako komunicirati s težavnimi sodelavci?
  • Kako se sporazumevati z različnimi tipi sogovornikov?
  • Kako uspešno motivirati sodelavce za skupno delo na projektih?
  • Kako razreševati konfliktne situacije na delovnem mestu in voditi težje razgovore?
  • Na kakšen način sporočiti sodelavcem nove zahteve, spremembe, vpeljati nov način dela?

Avtorji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.