Ukrepi za zmanjšanje nezgod pri delu

Enodnevni seminar

288,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

8 točk v skladu s Pravilnikom o stalnem strokovnem izpopolnjevanju in usposabljanju na področju varnosti in zdravja pri delu 109/2011
Zakon o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju (87. člen):

Zavod ima pravico zahtevati, da povzročeno škodo povrne delodajalec, če je bolezen, poškodba ali smrt zavarovane osebe posledica tega, ker niso bili izvedeni ustrezni higiensko-sanitarni ukrepi, ukrepi varstva pri delu ali drugi ukrepi, predpisani ali odrejeni za varnost ljudi.

 

Delodajalec je odgovoren za zdravje in varnost delavca

Zavedamo se, da se dejansko dogaja, da se nesreča pri delu zgodi tudi zato, ker delavec ne upošteva varnostnih predpisov ali navodil delodajalca, čeprav ga je delodajalec že pred tem ustno opozoril, pravijo na ministrstvu za delo. A dodajajo, da svoje obveznosti v tem primeru kršita oba, tudi delodajalec, ki je delavca spustil na delovišče. »Treba pa je poudariti, da dejstvo, da delavec ni upošteval navodil delodajalca, delodajalca še ne razbremeni odgovornosti za varnost in zdravje delavca,« poudarjajo na ministrstvu.

Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) je lani izterjal za 1,46 milijona evrov škodnih zahtevkov, vložil jih je 410 v vrednosti 2,62 milijona evrov, evidence, koliko od tega je bilo zahtevkov do delodajalcev, nimajo. Kot pojasnjujejo na ZZZS, ima zavod pravico in dolžnost, da uveljavlja povrnitev škode, ki jo ima zaradi poškodbe, smrti ali bolezni zavarovane osebe. Z uveljavljanjem regresnih zahtevkov želi ZZZS povrniti čim več izplačanih sredstev nazaj v zdravstveno blagajno v vseh tistih primerih, kjer je dana odškodninska odgovornost zavezanca, denimo delodajalca.

Vir: Finance, februar 2015.

 

Z ukrepi varstva pri delu in odpravo napak v postopkih se zavarujte pred morebitnimi regresnimi zahtevki zaradi nezgod pri delu!

Udeležite se praktičnega seminarja: Ukrepi za zmanjšanje nezgod pri delu.

Koristi seminarja
  • s preventivnimi ukrepi boste zagotovili varnost in zdravje delavcev in preprečili nezgode pri delu,
  • dokumentacijo in evidence boste ustrezno pripravili in hranili,
  • izognili se boste najpogostejšim napakam, ki so v praksi storjene pred nezgodo pri delu,
  • s pravočasno in pravilno izpolnjeno dokumentacijo bostev primeru morebitnih regresnih zahtevkov dokazali izvedene ukrepe,
  • zagotovili si boste odgovore na vprašanja, pošljite jih na naslov: [email protected],
  • nudimo vam tudi ugodnejši nakup priročnika »Varnost in zdravje pri delu«.
Komu je seminar namenjen?

Odgovornim za načrtovanje in zagotavljanje varnosti in zdravja pri delu, strokovnjakom za varnost in zdravje pri delu v podjetjih, kadrovikom, pravnikom in vsem, ki jih to področje zanima.

Posebne ugodnosti:
  • Pri udeležbi dveh oseb iz istega podjetja/organizacije priznamo za drugega udeleženca 10 % popusta, pri udeležbi treh ali več oseb pa za tretjega in nadaljnje udeležence 20 % popusta na kotizacijo.

  • Dolžnost delodajalca v sistemu varnosti in zdravja pri delu
    • zagotavljanje varnega in zdravega dela – delodajalčeva zakonodajna dolžnost,
    • vloga strokovnega delavca za varnost in zdravje za zmanjšanje tveganj za nastanek nezgod pri delu,
    • usposabljanje in motiviranje delavcev za varno delo,
    • upoštevanje varnostnih predpisov in navodil za varno delo,
    • zahteve in nadzor za uporabo OVO,
    • dokumentiranje izvedenih ukrepov za zmanjšanje nezgod,
    • organigram odgovornih oseb za varnost in zdravje pri delu.
  • Metode za iskanje vzrokov nezgod pri delu
    • predstavitev metode 5 x ZAKAJ (prihaja do nezgod pri delu),
    • praktični primeri iskanja vzrokov nezgod pri delu,
    • ukrepi za zmanjšanje tveganja nastanka nezgod pri delu.
  • Finančne posledice nezgod pri delu
    • regresni zahtevki, kot končna posledica nezgod pri delu,
    • kaj narediti, da bo vsa dokumentacija izpolnjena pravočasno in pravilno in bo služila kot dokaz o preventivnem delovanju.
  • Primeri iz prakse
    • prestavitev najpogostejših napak, ki so v praksi storjene pred nastankom nezgod pri delu,
    • odgovori na vprašanja.