fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Upravljanje in zagotavljanje nemotene nabave v času negotovosti

Online seminar
Ura: –
Lokacija: Preko spleta (v živo)
Strokovnjaki:
  Prilagoditve, planiranje, iskanje rešitev in gospodarski trendi

298,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Nemotena nabava v času negotovosti

Delo nabavnika je bilo vedno dinamično, v zadnjih letih pa ste še posebej izpostavljeni vsem možnim pretresom in disrupcijam! Dragi energenti, pretrgane dobavne verige, nepredvidljiva nihanja, vprašanja zakupov količin . izzivov resnično ne manjka.

Kako čim enostavneje krmariti skozi viharje?

Investirajte dan svojega dragocenega časa in se nam pridružite na praktičnem seminarju.


Vsebina:

  • Obvladovanje nabave in oskrbovalnih verig ter prilagoditve zaradi nestabilnega poslovnega okolja
  • Sodelovanje z dobavitelji in iskanje rešitev za težave z dobavljivostjo ter cenami
  • Upravljanje nabave in obvladovanje zalog
  • Planiranje v času negotovosti
  • Interna in eksterna komunikacija ter sodelovanje v negotovih razmerah
  • Posledice Covida na nabavo – smo boljši, bolj pripravljeni?
  • • Vpliv konfliktov, političnih nestabilnosti in izrednih razmer na nabavo: višanje cen, problemi z dobavljivostjo materialov,
  • PMI kazalnik in napovedovanja trendov gospodarstva
  • Primeri iz prakse

Nabava


Vaše koristi:

  • bolje obvladovali nabavo, zaloge ter oskrbovalne verige,
  • uvedli nujne prilagoditve, potrebne za delovanje v stanju visoke negotovosti,
  • poznali dodatne možne rešitve težav z dobavljivostjo in rastjo cen,
  • prejeli napotke, kako v tem trenutku smiselno planirati,
  • • predebatirali izredne razmere v nabavi zaradi konfliktov in političnih nestabilnosti,
  • spoznali gospodarske trende, kazalnik PMI ter sprejemali boljše odločitve,
  • prejeli nasvete, kako se v tem času čim bolje znajti,
  • pregledali številne primere iz prakse!

Predavateljica:

Marina Lindič

Direktorica nabave za poslovno enoto Adria in za poslovno enoto Italija v Ursa Slovenija d.o.o. z dodatno odgovornostjo za nabavo strateških investicij za celotno skupino Ursa.
Predsednica svetovne federacije IFPSM (International Federation for Supply Management), ki združuje 48 nacionalnih združenj iz Evrope, Amerike, Afrike in Azije, katera povezujejo več kot 250.000 strokovnjakov iz področja nabave in oskrbnih verig.

Soustanoviteljica in predsednica Združenja nabavnikov Slovenije.

Od leta 2016 je direktorica nabave za poslovno enoto Adria in za poslovno enoto Italija v Ursa Slovenija d.o.o. Poleg tega je odgovorna za nabavo strateških investicij za celotno skupino Ursa.
V Ursa Slovenija d.o.o. je zaposlena od leta 2015. Najprej kot direktorica Sektorja logistike, oskrbe za področje Sredozemlja in jugovzhodne Evrope. Pokrivala je področje logistike, oskrbe s surovinami, planiranja proizvodnje, skladiščenja surovin in končnih proizvodov, oskrbe kupcev za Avstrijo, Slovenijo in ostale države bivše Jugoslavije, Romunijo, Bolgarijo in Grčijo.

Je soustanoviteljica Združenja nabavnikov.

Od leta 2003 do 2011 je bila podpredsednica Združenja in od leta 2011 dalje je predsednica ZNS. Leta 2014 je bilo izvoljena v upravo IFPSM (International Federation for Supply Management), od leta 2016 dalje je bila Zakladnik (Treasurer) IFPSM, od 2020 pa je predsednica federacije. Je soavtorica knjige Strateška nabava in Priročnika za vodjo nabave.

Pri priročniku za vodjo nabave je bila tudi strokovna urednica.

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

Marina Lindič

Njena poslovna ljubezen je nabava. Je direktorica strateške nabave v skupini Ursa, za poslovno enoto Adria in poslovno enoto Ursa Italia srl. Je soustanoviteljica Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS), ki kot neprofitno združenje povezuje nabavnike ter nabavni del oskrbnih verig iz realnega in javnega sektorja. Od leta 2003 do 2011 je bila podpredsednica in od leta 2011 dalje je predsednica ZNS. Njihova vizija je, da bo nabava postala strateška funkcija v vsakem slovenskem podjetju, v okviru katere nabavniki s svojim strokovnim  in etičnim delovanjem ključno pripomorejo k uspešnosti poslovanja podjetja in njegovemu razvoju. Marca 2014 je bila izvoljena v upravo (board) IFPSM (International Federation for Purchasing and Supply Management). IFPSM je svetovna federacija, ki pokriva področje nabave in oskrbnih verig. Združuje 48 nacionalnih združenj iz Evrope, Amerike, Afrike in Azije, katera povezujejo več kot 250.000 strokovnjakov iz področja nabave in oskrbnih verig.
  • Od leta 2016-2020 je bila Zakladnik (Treasurer) IFPSM.
  • 1. 1. 2020 je nastopila mandat predsednice svetovne federacija za obdobje 3 leta.
Predava teme iz področja nabave in oskrbnih verig na Nabavni konferenci, različnih drugih konferencah, Akademiji nabave ter seminarjih in webinarjih, tako v Sloveniji kot tudi v tujini (Italija, Taiwan, Hrvaška, Srbija,... Je soavtorica knjig:
  • Strokovna urednica in soavtor priročnika: Priročnik za vodjo nabave - 2012 s kasnejšimi posodobitvami s mojimi prispevki na teme:
    • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
    • Lean in vitka nabava
    • Primer nabavne pogodbe za nabavo materialov/storitev
    • PMI- Purchasing managers Index (Indeks nabavnih managerjev)
  • Soavtor knjige: Branko Žibret: Strateška nabava – 2008:
    • Prispevek: Vključevanje regionalnega podjetja v globalni proces nabave na ravni skupine
Poslovno področje Po končani Gimnaziji v Novem mestu je končala študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in opravila GMP na Poslovni šoli IEDC Bled.
  • od 11. 5. 2005 je zaposlena v Ursi Slovenija:
    • od leta 2016 je direktorica nabave za poslovno enoto Adria in za poslovno enoto Italija. Poleg tega je vodilni nabavnik (Lead buyer) za nabavo strateških investicij za vseh 13 tovarn  steklene volne in XPS v skupini Ursa v Evropi in Rusiji.  Sedež skupine Ursa je v Madridu. Ursa je dele koncerna Xella s sedežem v Nemčiji.
  • Od 2005-2016 kot direktorica Sektorja  logistike, oskrbe kupcev za področje Sredozemlja in jugovzhodne Evrope (Italija, Avstrija, države bivše Jugoslavije, Madžarska, Romunija, Bolgarija, Grčija in Bližnji vzhod). Pokrivala je področje logistike, oskrbe s surovinami, planiranja proizvodnje, skladiščenja surovin in končnih proizvodov, oskrbe kupcev za Avstrijo, Slovenijo in ostale države bivše Jugoslavije, Romunijo, Bolgarijo in Grčijo;
  • Od leta 1982-2005 je bila zaposlena v podjetju Trimo Trebnje d.d., kjer je začela kot štipendist
  • 1995 do maja 2005 bila razporejena na delovno mesto s posebnimi pooblastili in odgovornostmi kot Vodja nabave V Trimo d.d.. Področja, ki jih je pokrivala, so bila nabava materialov, storitev ter investicijskega blaga na domačem trgu in uvoz ter skladišče surovin, potrošnega materiala in carinskega skladišča.
    • 1987-1989: Vodja logistike in operativne izvedbe proizvodnje
    • 1984-1987: Skrbnik projektov
    • 1983-1984: Planer, analitik
    • 1982-1983: Pripravnik
Je predsednica Nadzornega odbora Rokometnega kluba Trimo ter članica pokojninskega odbora Zavarovalnice Prva.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. V primeru predvidenega seminarja na lokaciji si pridržujemo pravico do izvedbe v online obliki. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.