Varstvo osebnih podatkov in zasebnosti v vzgoji in izobraževanju

Praktično online izobraževanje v živo

149,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Izzivi varovanja osebnih podatkov in zasebnosti učencev/dijakov ter staršev, ko se izvajanje učnega procesa prilagaja omejitvam (izvajanje pouka na daljavo in komunikacija z vsemi preko videokonferenčnih orodij in spletnih učilnic) v šolskem letu 2020/2021


Poučevanje na daljavo je v zadnjih mesecih čez noč postalo vedno bolj pogost način učiteljevega dela z učenci in dijaki, stik s starši preko različnih oblik elektronske komunikacije pa v tem trenutku edini priporočen postopek. V tej nepričakovani situaciji ste se morali hitro znajti, pri tem ste iskali ideje in rešitve, kako učencem in dijakom čim bolj enovito, celovito in v skladu s pedagoškimi načeli podajati novo učno snov, jih voditi pri utrjevanju le-te ter znanja tudi preveriti oziroma oceniti.

Zagotovo pa vam svojevrsten izziv predstavlja tudi komunikacija s starši na daljavo, kjer seveda manjka osebni stik v zavetju vašega zavoda! Pri tem namreč morate še toliko bolj biti pozorni tudi na zaščito osebnih podatkov in zasebnosti družine, na kar v svojih mnenjih opozarjajo tudi pri Informacijskem pooblaščencu.

Tako se udeleženim v teh postopkih porajajo vprašanja:

  • kako izvajati poučevanje na daljavo preko videokonferenčnih orodij, da ne posegamo v zasebnost otrok, mladostnikov ter tudi njegove družine;
  • katere so primerne in v skladu z zakonodajo dopustne rešitve za učenčevo/dijakovo poročanje o opravljenih nalogah učitelju;
  • za katere postopke in naloge je potrebno še posebno/dodatno soglasje;
  • kako ukrepati, ko želijo ponudniki storitev osebne podatke učencev/dijakov ter njihovih staršev z namenom uporabe njihovih storitev;
  • kako zagotoviti zasebnost pri komunikaciji s starši na daljavo?

Strokovni seminar je pripravljen na način, da vam pomaga odgovoriti na vprašanja, kako komunicirati s starši vaših učencev in dijakov, da ne posegate v zasebnost družine in kljub temu prejmete potrebne informacije o napredku ali težavah vašega učenca ali dijaka.

Seznanite se z nasveti strokovnjakinje – pridružite se nam na spletnem srečanju v živo in izmenjate izkušnje s predavateljico.

Online seminar spremljate preko lastnega računalnika ali mobilne naprave, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma. Vprašanja postavljajte sproti, predavateljica bo nanje odgovarjala sproti ali na koncu.

Vprašanja nam lahko pošljete tudi vnaprej – na naslov: [email protected]

  • Na kaj morate biti z vidika varstva osebnih podatkov pozorni, pri odločanju o orodjih, ki jih boste uporabljali pri poučevanju na daljavo preko videokonferenčnih orodij;
  • česa ne smete spregledati z vidika varstva osebnih podatkov pri odločanju o načinu izvajanja ocenjevanja znanja na daljavo;
  • katere so zasebnosti prijazne rešitve za učenčevo/dijakovo poročanje o opravljenih nalogah učitelju;
  • za katere postopke in naloge je potrebno še posebno/dodatno soglasje;
  • kako ukrepati, ko želijo ponudniki storitev osebne podatke učencev/dijakov z namenom uporabe njihovih storitev;
  • kaj morate upoštevati pri zagotavljanju zasebnosti pri komunikaciji s starši na daljavo?

Avtorji

Alenka Jerše

Pri Informacijskem pooblaščencu se je od leta 2007 ukvarjala s strokovnim delom tako na področju varstva podatkov, kot tudi dostopa do informacij javnega značaja. Od 2009 je opravljala delo generalne sekretarke, od 2015 pa je namestnica pooblaščenke za področje varstva podatkov. V okviru svojega dela zastopa pooblaščenca v Evropskem odboru za varstvo podatkov in Global Privacy Assembly, prav tako je Slovenijo zastopala kot nacionalni strokovnjak v delovnih skupinah EU. Je avtorica strokovnih člankov in predava na različnih dogodkih, kot strokovnjakinja pa je sodelovala tudi v različnih mednarodnih projektih in projektih EU.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.