Uvajanje sprememb terja bolj psihološki kot intelektualen pristop
Smo v času velike nestanovitnosti in res korenitih sprememb dosedanjih okvirjev delovanja.
Ljudje pa po naravi ne maramo sprememb.
Ta situacija je za vodjo dvojno težka – na novo mora »iznajti« sisteme dela, ohranjanja kontrole, odzivanja na spremembe… hkrati pa mora motivirati in voditi pogosto prestrašene, dezorientirane zaposlene.
Kako se oreha lotiti, da si na njem ne zlomimo zob?
Zakaj je to izobraževanje za vas:
- spoznali boste nabor ključnih aktivnosti za organizacijo dela v vsaki situaciji,
- lažje boste menedžirali, delegirali in kontrolirali naloge zaposlenih,
- izposodili si boste koristne prijeme kriznega vodenja,
- h komuniciranju ter uvajanju sprememb boste znali pristopiti čustveno inteligentno,
- bistveno boste znali zmanjšati odpor do sprememb,
- oblikovali in ohranjali boste motivirane, kohezivne ekipe,
- vedeli boste, kako se posamezni karakterni tipi spopadajo s spremembami – ter znali prilagoditi svoj način vodenja, da od njih dobite maksimalno,
- naučili se boste pomagati v »težjih primerih«, ko zaposleni tempa sprememb nikakor ne dohaja …
- Nabor ključnih aktivnosti za organizacijo dela vodje v vsaki situaciji
- Menedžiranje, delegiranje in kontrola dela
- Koristna orodja in pripomočki
- Krizno vodenje – kaj uporabiti
- Uvajanje sprememb in čustvena inteligenca
- Odprava strahu pred neznanim; ustvarjanje kohezivnih, motiviranih ekip
- Karakterni tipi in spopadanje s spremembami – kaj kot vodja lahko pričakujem, kako vodim za maksimalne učinke
- Pristopi in orodja za »težje primere«, ko zaposleni tempa sprememb nikakor ne dohaja – kako mu pomagati?