fbpx

Prijava v portal: 

Vodenje težavnih sodelavcev

Online seminar
Datum: 16.10.2024
Lokacija: Online (preko spleta)

268,20  (DDV ni vštet v ceno)-10%

(Hitri popust velja do 3. 9. 2024)

Število udeležencev:

pdf_print_narocilnica 

pdf_web

Težavni sodelavci v podjetjih in javnih ustanovah so večni nasprotniki, neprilagodljivi in nemotivirani sodelavci, ki ne prinašajo želene učinkovitosti, prav nasprotno, vnašajo nemir, povzročajo konflikte in negativno vplivajo na celotno ekipo.


Kot vodja ukrepajte pravočasno!
Naučite se, kako vešče voditi težavne sodelavce, kako si zagotoviti avtoriteto in s pozitivno energijo motivirati celotno ekipo.

Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem nivojem vodstvenih delavcev v podjetjih in javnih ustanovah.

Pomembno: Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika/ tablice/ pametnega telefona, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta. Omogočena je nemotena interakcija ter zastavljanje vprašanj (po mikrofonu ali pisno).


Izjave udeležencev preteklih izvedb: S čim ste bili najbolj zadovoljni?

»Predstavitev, interakcija, debata. Predavanje je doseglo in preseglo moja pričakovanja.«

🗩 Peter Peternel, ADD d.o.o.

»Interakcija, kompetentnost, znanje in pozitivna energija simpatične predavateljice.«

🗩 Tomaž Bizjak, Vaillant d.o.o.

»Zelo praktična delavnica brez suhoparne teorije.«

🗩 Nataša Svržnjak, UL, Fakulteta za upravo

»Najbolj sem bila zadovoljna z razlago naših težav in odgovori točno kako situacije rešiti.«

🗩 Barbara Kelc, Čadež d.o.o.

»Vaša delavnica se mi je bila zelo všeč zaradi same teme (s katero se vsi srečujemo) ter gradiva, ki je zelo dobro napisano. Predavateljica je podala tudi konkretne primere, kar je še posebej dobrodošlo. Všeč mi je bilo tudi, da smo si s soudeleženci izmenjali svoje težave in predloge za izboljšave.«

🗩 Simon Podlogar, delovodja, Melamin d.d.

»Predavanje je bilo dovolj kratko in obenem dovolj zanimivo. Poleg tega sem dobila kar nekaj uporabnih nasvetov, kako ravnati s težavnimi zaposlenimi.«

🗩 Jelka Vrhovec, vodja planske službe, Metrel Mehanika d.o.o.

Zakaj si moram rezervirati čas in se udeležiti delavnice?

  • Ker vam bo priznana strokovnjakinja Franka Bertoncelj pojasnila, kako ravnati v težavnih in konfliktnih situacijah in kako pred negativnimi vplivi zaščititi celotno ekipo,
  • ker se boste naučili profesionalnih komunikacijskih tehnik, s katerimi boste z vašo ekipo suvereno dosegli zastavljene cilje,
  • ker boste vedeli, kako ravnati v slučaju konfliktov in kako razviti in izkoristiti potencial težavnih sodelavcev in celotne ekipe.

Vsebina

Orodja za vodenje težavnih zaposlenih

  • Jasna komunikacija in tehnike razgovorov
  • Kritika, povratna informacija in vodenje razgovorov
  • Sprejemanje in spoštovanje
  • Krepite avtoritete vodje
  • Določitev jasnih pravil in omejitev
  • Suverena reakcija na upor
  • Prekinitev spora
  • Ukrepi za ponovno vzpostavitev zaupanja

Izboljšajte uspešnost

  • Prepoznavanje neučinkovitosti, nemotiviranosti in konfliktov
  • Prepoznavanje potenciala zaposlenih in njihovo koriščenje
  • Motivacija in uvajanje sprememb
  • Pravi zaposleni na pravem mestu
  • Dosledno izvrševanje odločitev

IN-HOUSE izobraževanje

Izobraževanje lahko izvedemo samo za vaše zaposlene na sedežu vašega podjetja.
>> Pošljite povpraševanje

Avtorji

mag. Franka Bertoncelj

Franka BertonceljMagistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.

Splošni pogoji

Po potrditvi izvedbe boste prejeli predračun, ki ga je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo online seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo online seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se online seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se online seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi online seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S prijavo sprejemate ta določila in splošne pogoje.