Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in jo popolnoma prilagodimo vašim željam.
Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.
Pridružite se nam na novem izobraževalnem programu za pridobitev certifikata
~ UČINKOVITE TEHNIKE NEFORMALNIH MEDIATORJEV ~
V podjetjih pogosto prihaja do nesoglasij in nesporazumov oz. konfliktov. Konflikti so lahko v blagih oblikah, ali celo taki, ki pripeljejo tudi do prekinitve delovnega razmerja in pogosto tudi do sporov na sodiščih. Konflikte v podjetju je seveda smiselno reševati v čim zgodnejši fazi. Za zgodnje reševanje konfliktov je zelo primerna mediacija, ki mora biti proaktivna in je najučinkovitejša s pomočjo notranjega mediatorja. Pri tem je zelo pomembna podpora vodstva podjetja.
Žal pa večina zaposlenih ni opremljenih z znanji mediatorja za preprečevanje in soočanje s konflikti. Tako konflikti močno vplivajo na kakovost in učinkovitost delovnih procesov, pa tudi na povezanost ekipe. Vsi v podjetju pa si želite, da bi bili odnosi v ekipi čim bolj harmonični ter bi tako procesi in delo potekali brez zastojev.
Kaj boste pridobili z izobraževalnim programom?
Program poda znanja in veščine:
✓ Kako se soočiti s konflikti v podjetju.
✓ Kakšna je vloga vodij in zaposlenih ter, kako vlogo mediatorja oblikovati.
✓ Kako ustvariti ne konfliktno klimo in kulturo podjetja.
Z udeležbo na programu pridobite podporo in znanja mediatorja, za posredovanje v konfliktih ob pravem času in na pravilen način.
Potek izobraževanja
Interaktivnost in komunikacija
Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke. Poudarek je na praktičnem strokovnem usposabljanju.
Odgovori na vprašanja
Podrobno se boste spoznali s posameznimi tematikami in pridobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
Dostop do portala Vodenje.si
Omogočimo vam brezplačni dostop do uporabe portala za direktorje in vodje Vodenje.si, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
Spletna učilnica in časovna prilagoditev izobraževanja
Izobraževanje s spletno učilnico vam omogoča, da posamezne module programa lahko prilagodite svojemu časovnemu okvirju. Omogoča vam vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
Prijava vključuje
- izvedbo izobraževalnega programa,
- dostop do spletne učilnice, ki vam bo omogočen še dve leti od zaključka izobraževalnega programa,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja v času delavnic,
- pridobitev certifikata Učinkovite tehnike neformalnih mediatorjev.
Agenda
- Delavnica: Konflikti in njihovo reševanje
- Delavnica: Vloga vodje in zaposlenih v konfliktih
- Delavnica: Ustvarjanje ne konfliktne klime in kulture podjetja
- Dostop do portala Vodenje.si
- Dostop do spletne učilnice z gradivi s posameznih delavnic
hr {
height: 2px;
background-color: #47a447;
border: none;
}
Izjava zadovoljne udeleženke
»Izobraževanje je bilo najboljše do sedaj, z veliko praktičnimi primeri in s konkretnim reševanjem naših primerov iz prakse, kajti teorijo si lahko preberemo na internetu. Ocenila bi ga s 5 zvezdicami.«
Martina Janežič
REGIA GROUP d.d.
Mediator v praksi
Konflikti so sestavni del vsakega procesa, zato je pomembno, da se vodje in zaposleni naučite njihovega reševanja. Konflikti pa so lahko tudi pozitivni in v podjetje ter življenje prinesejo svež veter razvoja.
Spletna učilnica
⇒ Izobraževanje vsebuje spletno učilnico, ki je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa.
⇒ V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa. Zato predlagamo, da jo redno obiskujete.
⇒ Do spletne učilnice lahko dostopate kadarkoli preko svojega računalnika ali mobilnih naprav.
⇒ Dostop do spletne učilnice boste prejeli po elektronski pošti, nekaj dni pred pričetkom izobraževanj.
⇒ Priporočamo vam, da nam ob prijavi posredujete vašo aktualno GSM številko za namene nujnih sporočil.
Izobraževalni program s certifikatom
POTEK IZOBRAŽEVANJA
Izobraževalni program “Učinkovite tehnike neformalnih mediatorjev” vključuje 5 izobraževalnih modulov, ki so kombinacija interaktivnih predavanj in študijskega gradiva:
- tri intenzivne interaktivne delavnice v živo, ki trajajo 5 pedagoških ur,
- dostop do portala Vodenje.si,
- dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.
CERTIFIKAT
Po uspešno opravljenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije “Učinkovite tehnike neformalnih mediatorjev” v slovenskem in angleškem jeziku kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževalnem programu
Vsebina modulov: Za vsebinski sklop posameznega modula kliknite na posamezen okvirček določenega modula.
Vsebina
Trajanje: od 9.00 do 13.15
- Kaj konflikt je in kaj konflikt ni
- Moja samopodoba v konfliktu
- Odzivi na konflikt, ki omogočajo rešitev
- Smernice za reševanje konfliktov
- Kako ohranjati odnos po konfliktu
- Notranja stanja in njihov vpliv na konflikte
Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Trajanje: od 9.00 do 13.15
- Gradnja ekipe in negovanje individualnih odnosov
- Vpliv odnosov vodij na odnose med oddelki
- Samorefleksija in povratne informacije
- Razumevanje stresa in njegovega vpliva v tvorbo konfliktov in konfliktih situacij
- Zgodnje zaznavanje konfliktov
Vodje se reševanju konfliktov izogibajo iz več razlogov in sicer:
- Menijo, da se bodo rešili sami od sebe.
- Menijo, da manjši konflikti niso pomembni in ne vplivajo na delovni proces.
- Ne vedo, kako bi pristopili k reševanju.
- Ne želijo, da bi imeli zaposleni občutek, da so zavzeli stran.
- Ne vedo, kako nadaljevati odnos po konfliktu.
- So obremenjeni z delovnimi obveznosti in za reševanje konfliktov nimajo časa.
Mediatorska vloga vodje je aktivna tudi, če je vodja ne uveljavlja. Pogosto se vodje tej vlogi izognejo ravno zaradi njene formalnosti. A biti vodja pomeni biti tudi mediator, ki pa ni nujno formalno določena vloga.
Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Trajanje: od 9.00 do 13.15
- Skrb za duševno zdravje zaposlenih
- Ločevanje zasebnega in poslovnega v gradnji odnosov
- Vzpostavljanje sistemov komunikacije
- Protokoli za reševanje konfliktov
Vprašanja udeležencev, praktični primeri, izmenjava mnenj
Vodenje.si – Informacijsko-izobraževalno središče za direktorje in vodje
Vodenje.si vas na sodoben, uporabniku prijazen način podpira pri kompetentnem opravljanju svojega dela, in vam omogoča dostop do hitrih odgovorov in uporabnih dokumentov ter dodatnega znanja, ko si lahko v svojem zasedenem urniku in fokusu na drugih odtrgate nekaj minut tudi za lastno izobraževanje in profesionalni razvoj.
Sedaj lahko enostavno berete, uporabljate, poslušate, gledate:
- kakovostne strokovne članke,
- primere dokumentacije z možnostjo urejanja,
- zanimive podkaste,
- izbrana video izobraževanja,
- aktualne novice in zakonodajne spremembe …
Strokovnjakom lahko postavite tudi konkretna vprašanja in prejmete odgovor v najkrajšem možnem času! Odgovore na vprašanja objavljamo pod rubriko Q&A.
- Preverjanje znanja: priprava naloge v spletni učilnici, v dogovorjenem roku
- Prejem certifikata Vodja kot neformalni mediator