Sprejmite preventivne ukrepe, oblikujte domače pisarne in vzpostavite varne komunikacijske kanale
Zaposleni v številnih podjetjih v teh časih delo opravljajo od doma. Za učinkovito in optimalno delo imajo ti tudi dostop do službenih informacijskih sistemov – od e-pošte, aplikacij do zbirk podatkov in dokumentov. Hekerji so trenutno še bolj pozorni na potencialne zlorabe, saj je skoraj cel svet v podobni situaciji. Trenutno je odgovornost za varnost informacijskih sistemov v veliki meri preložena na zaposlene, ki pa so v to bili nekako prisiljeni in niso imeli dovolj časa, da se ustrezno pripravijo. Zaposleni in lastniki podjetij se danes srečujejo s številnimi izzivi, kot so:
- Katere vidike informacijske varnosti morate nujno zagotoviti?
- Kako lahko zaposlenim hitro in varno zagotovite »domačo pisarno« (npr. preko VPN dostopa) in na katere tehnične rešitve je treba biti še posebej pozoren?
- Katere možnosti imate za vzdrževanje komunikacije med sodelavci, strankami in zunanjimi izvajalci?
- Kako oblikovati delovne postopke, da boste sledili zakonskim določbam varstva osebnih podatkov in informacijske varnosti, kot na primer pravila za zasebno uporabo delovne opreme, službeno uporabo zasebne delovne opreme, katere metode šifriranja in zaščite pred vdori ter računalniškimi virusi uporabljati …?
- Kako je urejen pravni vidik dela od doma in katero dokumentacijo morate voditi vi in vaši zaposleni?
Online seminar vam daje znanje, ki ga potrebujete za sprejemanje pravilnih IT ukrepov za učinkovito in varno delo od doma vaših zaposlenih.
Najbolje je, da se registrirate zdaj! Zakaj?
- Podana bo razlaga najpomembnejših trenutnih priporočil za varno in učinkovito tehnično vzpostavitev dela od doma – razumljivo in praktično.
- Udeleženci prejmete odgovore na trenutna pereča vprašanja, kot so: kako hitro vzpostaviti varno domačo in mobilno pisarno, kako skrbeti za zaščito podatkov, kako izbrati primerno strojno in programsko opremo ter kako oceniti tveganja itd.
- Zadostili pravnim zahtevam na področju varstva osebnih podatkov in zagotavljanja informacijske varnosti.
- Interaktivno sodelovanje: Udeleženci lahko postavljate svoja vprašanja v klepetu in uporabite posamezne odgovore.
Online seminar spremljate preko lastnega računalnika, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma. Vprašanja postavljajte sproti, predavatelji bodo nanje odgovarjali sproti ali na koncu. Vprašanja nam pošljite vnaprej – na naslov: [email protected]
1. Kaj je drugače pri delu od doma
2. Na kaj je treba paziti?
- Službena oprema in domača uporaba
- Tehnične razlike
- Domača oprema za službene stvari
3. Nevarnosti in obramba pred njimi
- Programska oprema za dostop do VPN
- Oddaljeno vzdrževanje in možnosti dostopa
- Elektronska pošta in pošiljanje dokumentov
- Načini šifriranja informacij
- Požarni zidovi in zaščita pred zlonamerno programsko kodo
- Socialni inženiring
- Izsiljevalski virus
- Mobilne naprave
- Nivo varnosti v domačem okolju
- Uporaba ponudnikov storitev za konferenčne klice in webinarje
4. Pravni in organizacijski vidiki
- Prepoznajte ključne ljudi in procese
- Vloga DPO in poročanje incidentov
- Nadzor delodajalca
- Ocena tveganja
- Dokumentacija