fbpx

Prijava v portal: 

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Zagotavljanje nemotene nabave v kriznih časih

Kratek online seminar v živo
Ura: 13.00 – 14.30
Strokovnjaki:

89,00  (DDV ni vštet v ceno)

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

pdf_print_narocilnica 

pdf_web

Kako se zaščitimo pred riziki, ki jih prinaša trenutna situacija


Nabava, potrebna za kontinuirano nemoteno delovanje proizvodnje, je trenutno zelo na udaru.

V vašem podjetju to že čutite, ali pa se težave napovedujejo v prihodnjih mesecih.

Da skupaj pogledamo, kako se lahko zavarujete, se udeležite kratkega online izobraževanja v živo.

Zakaj je dobro, da se udeležite izobraževanja:

  • pogledali bomo, kako lahko obvladujete oskrbno verigo,
  • izvedeli boste, kako sodelovati z dobavitelji v obdobju korona krize in kako sodelovati po krizi,
  • izvedeli boste kako obvladovati zaloge v času krize,
  • izvedeli boste, kako planirati nabavo v času krize,
  • izpostavili bomo vidike dobre interne in eksterne komunikacije ter sodelovanja v kriznih/postkriznih razmerah …

Pomembno: Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta.

Manjše skupine zagotavljajo nemoten pogovor ter zastavljanje vprašanj (po mikrofonu ali pisno).

Če želite, nam morebitna vprašanja oz. dileme lahko sporočite tudi že vnaprej, in poskrbeli bomo, da boste tekom izobraževanja prejeli kar najbolj koristne odgovore in pojasnila! Pišite na: [email protected]

  • Obvladovanje oskrbne verige v času krize
  • Sodelovanje z dobavitelji v obdobju korona krize in po njej
  • Obvladovanje zalog v času krize
  • Planiranje v času krize
  • Interna in eksterna komunikacija ter sodelovanje v kriznih/postkriznih razmerah

Avtorji

Marina Lindič

Njena poslovna ljubezen je nabava. Je direktorica strateške nabave v skupini Ursa, za poslovno enoto Adria in poslovno enoto Ursa Italia srl. Je soustanoviteljica Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS), ki kot neprofitno združenje povezuje nabavnike ter nabavni del oskrbnih verig iz realnega in javnega sektorja. Od leta 2003 do 2011 je bila podpredsednica in od leta 2011 dalje je predsednica ZNS. Njihova vizija je, da bo nabava postala strateška funkcija v vsakem slovenskem podjetju, v okviru katere nabavniki s svojim strokovnim  in etičnim delovanjem ključno pripomorejo k uspešnosti poslovanja podjetja in njegovemu razvoju. Marca 2014 je bila izvoljena v upravo (board) IFPSM (International Federation for Purchasing and Supply Management). IFPSM je svetovna federacija, ki pokriva področje nabave in oskrbnih verig. Združuje 48 nacionalnih združenj iz Evrope, Amerike, Afrike in Azije, katera povezujejo več kot 250.000 strokovnjakov iz področja nabave in oskrbnih verig.
  • Od leta 2016-2020 je bila Zakladnik (Treasurer) IFPSM.
  • 1. 1. 2020 je nastopila mandat predsednice svetovne federacija za obdobje 3 leta.
Predava teme iz področja nabave in oskrbnih verig na Nabavni konferenci, različnih drugih konferencah, Akademiji nabave ter seminarjih in webinarjih, tako v Sloveniji kot tudi v tujini (Italija, Taiwan, Hrvaška, Srbija,... Je soavtorica knjig:
  • Strokovna urednica in soavtor priročnika: Priročnik za vodjo nabave - 2012 s kasnejšimi posodobitvami s mojimi prispevki na teme:
    • Učinkovito planiranje nabave in obvladovanje zalog
    • Lean in vitka nabava
    • Primer nabavne pogodbe za nabavo materialov/storitev
    • PMI- Purchasing managers Index (Indeks nabavnih managerjev)
  • Soavtor knjige: Branko Žibret: Strateška nabava – 2008:
    • Prispevek: Vključevanje regionalnega podjetja v globalni proces nabave na ravni skupine
Poslovno področje Po končani Gimnaziji v Novem mestu je končala študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in opravila GMP na Poslovni šoli IEDC Bled.
  • od 11. 5. 2005 je zaposlena v Ursi Slovenija:
    • od leta 2016 je direktorica nabave za poslovno enoto Adria in za poslovno enoto Italija. Poleg tega je vodilni nabavnik (Lead buyer) za nabavo strateških investicij za vseh 13 tovarn  steklene volne in XPS v skupini Ursa v Evropi in Rusiji.  Sedež skupine Ursa je v Madridu. Ursa je dele koncerna Xella s sedežem v Nemčiji.
  • Od 2005-2016 kot direktorica Sektorja  logistike, oskrbe kupcev za področje Sredozemlja in jugovzhodne Evrope (Italija, Avstrija, države bivše Jugoslavije, Madžarska, Romunija, Bolgarija, Grčija in Bližnji vzhod). Pokrivala je področje logistike, oskrbe s surovinami, planiranja proizvodnje, skladiščenja surovin in končnih proizvodov, oskrbe kupcev za Avstrijo, Slovenijo in ostale države bivše Jugoslavije, Romunijo, Bolgarijo in Grčijo;
  • Od leta 1982-2005 je bila zaposlena v podjetju Trimo Trebnje d.d., kjer je začela kot štipendist
  • 1995 do maja 2005 bila razporejena na delovno mesto s posebnimi pooblastili in odgovornostmi kot Vodja nabave V Trimo d.d.. Področja, ki jih je pokrivala, so bila nabava materialov, storitev ter investicijskega blaga na domačem trgu in uvoz ter skladišče surovin, potrošnega materiala in carinskega skladišča.
    • 1987-1989: Vodja logistike in operativne izvedbe proizvodnje
    • 1984-1987: Skrbnik projektov
    • 1983-1984: Planer, analitik
    • 1982-1983: Pripravnik
Je predsednica Nadzornega odbora Rokometnega kluba Trimo ter članica pokojninskega odbora Zavarovalnice Prva.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.