»Med številčnejše kršitve glede razporejanja delovnega časa sodi tudi opustitev obveznosti delodajalca, da mora pred začetkom koledarskega oziroma poslovnega leta določiti letni razpored delovnega časa in o tem pisno obvestiti delavce in sindikate na pri delodajalcu običajen način.
Do kršitev v zvezi z delovnim časom še vedno prihaja s strani delodajalcev namenoma, ali iz malomarnosti oziroma zaradi nevednosti.«
Iz letnega poročila IRSD za 2020
Delodajalci se pri vodenju evidenc na področju dela soočate tudi z izzivom zakonitih evidenc delovnega časa. Pri tem ne gre le za vodenje evidenc, temveč predvsem za to, kako vzpostaviti zakonite temelje za organizacijo in vodenje delovnega časa. Tudi zato, da bi lahko bili pri tem fleksibilni, hkrati pa da bi zadostili zakonskim okvirjem (pri obračunu plač, dodatkov, določanju letnega dopusta …). Uskladiti morate optimalne delovne procese znotraj okvirjev delovnopravne zakonodaje in prav zato je organizacija delovnega časa ključnega pomena za vsako organizacijo in podjetje.
Evidence delovnega časa so tako pogosto pod drobnogledom Inšpektorata za delo.
Prilagodite in vzpostavite vaš sistem organizacije in zakonito vodenje delovnega časa, z udeležbo na seminarju.
Komu je seminar namenjen? Kadrovikom, poslovnim sekretarjem, vodjem, direktorjem manjših in srednjih podjetij. Vsem tistim, ki imajo izzive na področju planiranja delovnega časa in vodenja zakonitih evidenc.
Koristi
- Do zakonitih evidenc delovnega časa preko šestih ključnih korakov organizacije delovnega časa.
- Opozorili vas bomo na najpogostejše napake vodenja evidenc delovnega časa, ki pogosto predstavljajo tveganje glob delovnega inšpektorata.
- Dobili boste odgovore na mnoga vprašanja, ki se vam porajajo ob organizaciji dela in vzpostavljanju evidenc delovnega časa. Pošljete jih lahko že pred pričetkom seminarja na naslov: [email protected].
Vsebina
- Zakonska izhodišča delovnega časa
- Zakaj je smiselno sprejeti akt o delovnem času
- Različne oblike pojmovanja delovnega časa
- Zakaj je potrebno jasno definirati ustrezno razporeditev delovnega časa
- Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
- Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
- V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna
- Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa
- Obveznosti in izzivi vodenja evidence o izrabi delovnega časa
- Čas priprave na delo – ali sodi v delovni čas in kako to področje urediti v organizaciji
- Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
- Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa
- Opredelitev ključnih pravil na področju delovnega časa
- Sodobni pristopi evidentiranja delovnega časa in izzivi
- Rešitev je v ustreznem planiranju delovnega časa
- Odgovornost spremljanja delovnega časa sodelavcev
- Razporejanje delovnega časa
- Koriščenje viškov ur
- Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
- Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno
- Delo od doma in vodenje evidenc delovnega časa
Predavateljica: